جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

انتخاب یکی کارگزاری های فارکس در حال حاضر کار دشواری به نظر می رسد. تعدد بروکرها و کارگزاری ها و همچنین متقلبانی که در این مارکت مشغول به فعالیت هستند کار را برای انتخاب سخت تر کرده اند. با فراگیر شدن معاملات در بازار فارکس توسط ایرانیان، بروکر های متقلب بسیاری درصدد جذب مشتریان برآمده و توسط تبلیغات پر زرق و برق شان امید دارند تا کاربران مبتدی بیشتری را به دام بیاندازند. بیشتر این بروکرها تازه کار بوده و سابقه زیادی در این بازار ندارند. با این حال بروکر ارانته فقط با سه سال سابقه از تاریخ شروع فعالیتش، توانسته در بین معامله گران فارکس جایی برای خودش باز کند و در بین ایشان مطرح شود.

ما در این مطلب به طور خلاصه به برخی از قابلیت ها و ویژگی های بروکر ارانته پرداخته و آن را رصد می کنیم. بروکر ارانته فعالیت خود را از سال ۲۰۱۸ آغاز کرده است پس عمر چندانی در این بازار ندارد و فراموش نکنید که بازار فارکس و کلیه بازار های مالی به خودی خود دارای ریسک پذیری هستند. البته اگر یک بروکر نامناسب برای خود انتخاب کنیم، این ریسک را به مقدار زیادی افزایش داده و ممکن است دچار دردسر شویم.

قبل از اینکه در بروکری ثبت نام کنید باید نسبت به اعتبار و امنیت آن تحقیقات لازم را انجام دهید. اگر دوست دارید با این تیپ بروکرها بیشتر آشنا شوید، تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

آیا اطلاعاتی از بروکر ارانته دارید؟

آیا بروکر ارانته از اعتبار کافی برخوردار است؟

اکثر ما تصور می کنیم که بروکر هایی باسابقه فعالیت طولانی دارای اعتبار بیشتری بوده و نزد مشتریان خود محبوب هستند. این تصور تا حدودی صحیح است. البته اگر بروکری بتواند حتی با سابقه کمتری نسبت به رقبای خود جذب مشتری کند و در اندک زمانی کاربران زیادی را جذب کرده و به آنها خدمات رسانی کند و پشتیبانی های خوب و ضروری را داشته باشد قطعاً مورد حمایت همگان قرار خواهند گرفت. در بین بروکر های فارکس، کارگزاری هایی هستند که با سابقه کم توانستند مشتریان زیادی برای خود جذب کند. بروکر ارانته یکی از این کارگزاری ها است.

شعب اصلی بروکرها دارای رگوله معتبر و قانونی «Cysec» هستند. این رگولاتوری مخصوص مشتریان اروپایی است. بروکر ارانته از طریق شعبه آفشور خود و با رگوله «FSA» به مشتریان ایرانی خود خدمات می دهد. این رگولاتوری اعتبار رگوله اروپایی را ندارد، اما به هر حال می توان آن را قابل قبول دانست.

وب سایت های مطرح را بررسی کنید و با مراجعه به بروکرهای منتخب جهانی مانند وب سایت FXEMPIRE یا صفحه همه چیز درباره بروکر ارانته، می توانید رتبه این بروکر را مشاهده کنید. FXEMPIRE بروکر ارانته را معتبر می داند و این خبر خوبی برای کاربران ایرانی است. 

چه چیزهایی را می توانیم در بروکر ارانته معامله کنیم؟

سبد معاملاتی بروکر ارانته بسیار وسیع بوده و تقریباً تمام نیاز معامله گران فارکس را برآورده می کند. این بروکر طیف گسترده ای از نماد های معاملاتی مانند شاخص ها، جفت ارز ها و غیره را برای مشتریان خود در دسترس قرار داده است.

کاربران در بروکر ارانته می توانند بیش از ۵۰ جفت ارز، فلزات گرانبها از جمله طلا نقره پلاتین و غیره را معامله کنند. همچنین امکان معامله انواع انرژی ها مانند نفت، گاز و غیره در دسترس می باشد. کالا های اساسی مانند کتان، کاکائو، شکر، پنبه، قهوه و همچنین شاخص های بزرگ دنیا مانند داوجونز، آلمان، ژاپن، استرالیا و انگلستان در آن وجود دارد. از دیگر مزیت های بروکر ارانته می توان به وجود رمز ارز ها در این بروکر اشاره کرد. شما می توانید در این کارگزاری ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم و ...، را معامله کنید.

بروکر ارانته نیز همچون بروکر های فارکس کارمزد و هزینه های معاملاتی خود را به صورت اسپرد دریافت می کند. البته دیگر بروکرهای فارکس ممکن است از طریق گرفتن کمسیون هم اقدام به این کار کنند. میزان اسپرد در ارانته پایین است و از یک پیپ به صورت شناور آغاز می شود. بروکر ارانته دارای حساب های معاملاتی گوناگون بوده که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

آیا اطلاعاتی از بروکر ارانته دارید؟

بروکر ارانته چند حساب معاملاتی دارد؟

حساب های بروکر ارانته شامل (پرمیوم، استاندارد، تیلور مید و ام وی آی پی) است. هر کدام از این حساب ها دارای ویژگی ها متعددی است و حداقل مبلغ سرمایه گذاری در آنها متفاوت است. برای شروع فعالیت در بروکر ارانته نیاز به ۵۰ دلار سرمایه اولیه دارید. این مبلغ متعلق به حساب استاندارد بروکر ارانته است. بروکر ارانته به طور کلی دارای چهار حساب معاملاتی بوده که برخی از حساب های آن به صورت ایسین هستند که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

 حداقل مبلغ واریزی در تمام حساب های این کارگزاری شامل موارد زیر است:

  • حساب پریمیوم: 1000 دلار
  • حساب استاندارد: 50 دلار
  • حساب وی آی پی: 5000 دلار
  • حساب تیلورمید 15000 دلار

همانطور که قبلاً اشاره کردیم اسپردها در حساب های این بروکر به صورت شناور هستند. شما بر اساس نیاز تجاری و سبک معاملاتی خود می توانید در هر کدام از حساب های فوق سرمایه گذاری کنید. بروکرها دارای حداقل میزان سپرده گذاری متفاوتی هستند که به نسبت اعتبار و خدمات شان با یکدیگر تفاوت دارند. همچنین برخی از کارگزاری ها بونوس معاملاتی و پاداش خوشامدگویی به مشتریان خود ارائه می دهند. البته بهتر است مراقب باشید و گول کلاهبردارانی که به این شیوه می خواهند به شما ضرر بزنند را نخورید. برای مشاهده جدیدترین اطلاعات درباره بونوس های معاملاتی تمامی بروکر های فارکس، لطفاً به صفحه بهترین بروکر فارکس مراجعه کنید.

امکان کپی تریدینگ در بروکر ارانته

آیا اطلاعاتی از بروکر ارانته دارید؟

یکی از امکانات بازار فارکس، امکان استفاده از کپی تریدینگ در معاملات است. بروکر ارانته این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده تا بتواند با اتصال به حساب معامله گران و مشتریان موفق خود، بتواند به صورت خودکار معاملات آن ها را کپی کند.

برخی از تریدر ها به جای اینکه خودشان معاملات را تحلیل کنند، از معاملات و تحلیل های دیگران استفاده کرده و کارگزاری آن ها با بررسی حساب معاملاتی تریدر های برتر، یکی را به انتخاب خود به حساب آنها متصل می کند. کپی تریدینگ در تمامی بروکر ها وجود ندارد، یکی از امتیازات بروکر ارانته این است که این سیستم را برای مشتریان خود فراهم کرده تا آنها بتوانند به راحتی از این امکان استفاده کنند.

بروکر ارانته نیز امکان کپی تریدینگ را داشته و شما می توانید به صورت اتوماتیک و به صورت دستی این کار را در این بروکر انجام دهید. هر معامله ای که برای دیگران انجام می شود، برای شما نیز با توجه به میزان سرمایه تان باز خواهد شد.

توجه داشته باشید که استفاده از کپی تریدینگ می تواند ریسک های خود را داشته باشد. شما به همان اندازه که در سود معامله گران دیگر سهیم هستید، در ضرر آن ها نیز سهیم خواهید شد.

نکته دیگری که باید خدمت شما عزیزان عرض کنم این است که اگر اسلامی بودن حساب برایتان مهم است و اگر جزو عده ای باشید که قصد انجام معاملات بلند مدت را دارند، مایل به پرداخت بهره شبانه سوآپ نباشید. یکی از معایب بروکرهای مطرح، این است که فاقد حساب اسلامی هستند. معمولاً سوآپ نداشتن برای برخی از حساب ها پیش می آید که به دلیل کامل نبودن نمادهای مهم و باز شدن تریدها در زمان های مشخص، با ضعف هایی روبه رو می شوند. ناامید نباشید هنوز هم می توانید بروکرهایی پیدا کنید که حساب اسلامی دارند و از اعتبار نسبی خوبی برخوردار هستند. توجه داشته باشید در هر صورتی با بررسی های بیشتر و به بروکرهایی مراجعه کنید که به آنها اطمینان بیشتری دارید. از تمام بروکرهای موجود در فارکس، ارانته تنها بروکری است که در همه حساب های خود گزینه بدون سواپ را دارد، کافیست که به بروکر مراجعه و درخواست بدون سوآپ تان را درج کنید. این ویژگی باعث می شود تا روی نمادهایی از قبیل ارزهای دیجیتال، انواع سهام و غیره هیچ بهره شبانه ای پرداخت نکنید.

روش های واریز و برداشت در بروکر ارانته

برای هر معامله گری بسیار مهم است که بتواند وجوه خود را در بروکرها به راحتی انتقال دهد، ما ایرانیان نیز از این قاعده مستثنی نیستیم و تمایل داریم علاوه بر انتقال آسان وجه، حساب معاملاتی خودمان را شارژ کنیم. البته در این کار سعرت حرف اول را می زند. به همین خاطر بروکر ارانته تسهیلاتی را فراهم کرده تا مشتریان بتوانند در سریعترین زمان ممکن سود خود را در حساب بانکی خود داشته باشند.

سرعت واریز و برداشت در بروکر ارانته بیشتر مواقع بین ۳۰ تا ۶۰ دقیقه زمان می برد تا تراکنش مالی شما انجام شود این مدت زمان مناسبی برای انتقال وجه و خرید و فروش است. بروکر ارانته از روش های پرداختی متفاوتی مانند واریز و برداشت ریالی، رمز ارز ها و پرفکت مانی پشتیبانی می کند. نکته دیگر اینکه گرفتن بونوس برای بسیاری از معامله گران بروکر ارانته دشوار است. بنابراین برای بهره بردن از پاداش ها می توانید در زمان هایی که احتمال ضرر وجود دارد، از آن به عنوان نقش حمایتی استفاده کنید. اگر تمایل داشتید هزار دلار واریز کنید، بهتر است کل وجه را به طور کامل به عنوان شارژ بپردازید.

برای فعالیت در فارکس علاوه بر اینکه باید در یک بروکر مناسب ثبت نام کنید، لازم است که آموزش های تحلیل تکنیکال و فاندامنتال را به خوبی فرا بگیرید. پیشنهاد می کنیم با مراجعه به صفحه آموزش کامل فارکس رایگان، قبل از شروع به فعالیت اطلاعات و دانش خود را بالا ببرید.

فعالیت در بازار های مالی همواره دارای ریسک بوده و استرس زیادی را به همراه دارد. اگر بدون آموزش وارد این مارکت شوید، ممکن است سرمایه تان را از دست بدهید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/mSss9Hx9
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه