سه شنبه, ۲۹ اسفند(۱۲) ۱۴۰۲ / Tue, 19 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

اولین سمپوزیوم هوش مصنوعی در خدمت بشریت در تاریخ های 20 و 21 و 22 اردیبهشت طی سه روز با همراهی و حمایت ایران سرور و ابر ایران سرور در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

طی این سه روز با ارائه هایی از اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه فردوسی در خصوص موضوعات بروز در حوزه هوش مصنوعی و سرویس های ابری برگزار شد که در ادامه موارد هر سخرانی و گزارشی از صحبت های اساتید ذکر شده است.

علاوه بر تمامی پنل ها آقای مهندس مظفری معاونت هلدینگ گرین وب با بررسی نیازهای بازار در حوزه هوش مصنوعی سخنرانی داشتند، وضعیت بازار کار هوش مصنوعی، سرویس ها، نیازها و خدماتی که درحال حاضر موجو هست بخش اصلی سخرانی ایشان بود.

 

ایران سرور با حضور فعال در دانشگاه و همراهی با دانشجویان همواره سعی در رشد و گسترش اکوسیستم داشته است و به این ترتیب سمپوزیوم با اساتید و با موضوعات زیر طی سه روز برگزار شد.

در روز اول علاوه بر مراسم افتتاحیه و پذیرایی دکتر مسعود مظلوم به همراه دکتر کمال الدین غیاثی شیرازی به ترتیب با موضوعات، چرا دیتا در الویت است و تغییر رشد شبکه های عصبی از 2012 تا به کنون سخرانی داشتند و در ادامه روز اول شرکت کنندگان کارگاهی مبتنی بر آموزش و آشنایی با رباتیک را نیز گذراندند

 

ابرایران سرور با محصولات متنوع بر پایه ابر و کلود همراه دانشجویان و اساتید هست تا نسل جدیدی از پروداکت این حوزه را به دانشگاه ها معرفی کند به همین منظور همراه این سمپوزیوم شد و در روز دوم شرکت کنندگان از سخنرانی دکتر محمدرضا اکبرزاده با موضوع " فرصت ها و چالش های هوش مصنوعی" و سخرانی دکتر مجتبی روحانی با موضوع "مقدمه ای برشبکه های عصبی مصنوعی و مغزی" استفاده کردند. در روز دوم با شرکت در کارگاه کاربرد هوش مصنوعی در مهندسی پزشکی از صحبت های دکتر مهدی سعادتمند استفاده کردند.

و با بازدید از گرین پلاس زیرمجموعه هلدینگ گرین وب از خدمات این مجموعه آشنا شدند و علاقه مندان به همکاری رزومه های خود را پر کردند.

 

در روز سوم هم که ایران سرور کارگاه تخصصی خودش را با موضوع Deep learning for coders:AI application without PhD برگزار کرد

و در ادامه میزگرد جذابی با حضور آقای مهندس مظفری و اساتید برجسته ای چون: دکتر حمیدرضا پور رضا، دکتر حبیب رجبی مشهدی و دکتر رضا قتبری با موضوع "جایگاه دانش و صنعت هوش مصنوعی در اکوسیستم" برگزار شد و جناب دکتر سعید ابریشمی با سخرانی حول هوش مصنوعی اختتامیه سمپوزیوم رو به عهده گرفتند.

در ویدئو زیر گزارشی از این سه روز تهیه شده است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/1VvcwovF
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورپرده پذیراییلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه