جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

مزیت پاکت پستی حبابدار پاکتچی

با استفاده روزافزون از اینترنت و رشد گسترده خریدهای اینترنتی، امروزه پاکت های پستی حبابدار به یکی از لوازم اصلی اداری و تجارت الکترونیک تبدیل شده اند. این پاکت ها در طیف گسترده ای از اندازه ها تولید می شوند و پاسخی ارزان و مقرون به صرفه برای بسته بندی و ارسال اقلام شکننده و ظریف هستند. در این مطلب از پاکتچی قصد داریم ابتدا تعریفی از این نوع پاکت را بیان کنیم و سپس به ذکر کاربرد ها و مزیت های استفاده از آن بپردازیم. در انتها نیز نحوه سفارش و خرید پاکت پستی حبابدار از مجموعه پاکتچی را بیان می کنیم.

پاکت پستی حبابدار چیست؟

پاکت پستی حبابدار یکی از انواع پاکت های پستی است که داخل آن یک سری نیم کره های حبابدار پوشیده از هوا ردیف شده اند و قسمت بیرونی پاکت نیز معمولا از کاغذ یا پلاستیک ساخته شده است. این ارسال کننده ها که آن ها را با عنوان پاکت های پستی بالشتکی هم می شناسند، از بیرون شبیه یک پاکت معمولی به نظر می رسند؛ اما درون آن ها برای محافظت بیشتر، با پوشش حبابدار پوشانده شده است.

پاکت های پستی حبابدار معمولاً برای محافظت از بسته های شکننده و حساسی که ممکن است در طول فرآیند حمل و نقل آسیب ببینند طراحی شده اند و دلیل آن هم این است که حباب های پر شده از هوا نسبت به پاکت های استاندارد و معمولی مثل یک بالشتک ضربه گیر عمل می کنند و محافظت بهتری از محتویات داخل پاکت به عمل می آورند؛ بنابراین اگر محصولات ارسالی شما نیاز به محافظت ویژه دارند، استفاده از این نوع پاکت ها یک ضرورت است.

مزیت پاکت پستی حبابدار پاکتچی

پاکت های حبابدار از مواد مختلفی مانند کاغذ کرافت، پلی اتیلن، مایلار و مقوا ساخته می شوند. پاکت هایی که از مواد پلی ساخته می شوند، در موارد بسیاری کاربرد دارند. مقاومت این بسته ها در برابر رطوبت بسیار خوب است و از انعطاف پذیری فوق العاده ای برخوردار هستند.

 

عوامل مهم بر روی قیمت پاکت پستی

عوامل متعددی هستند که می توانند بر روی هزینه تمام شده انواع پاکت پستی تاثیر بگذارند که شما باید در زمان سفارش آن ها را مدنظر داشته باشید. برخی از این عوامل تاثیر بشتری بر قیمت فروش پاکت پستی می گذارند و قیمت خرید پاکت پستی تحت تاثیر بیشتری از آن قرار می گیرد. در این بخش تعدادی از مهم ترین این عوامل را بیان می کنیم.

 

مزایای استفاده از پاکت پستی حبابدار گروه پاکتچی

در طول فرآیند حمل و نقل، ممکن است پاکت های پستی دچار ضربه شوند؛ روی هم بیفتند و آسیب ببینند. این ارسال کننده های حبابدار، از کالایی که داخل پاکت است به خوبی محافظت می کنند. در واقع روکش حبابدار، اقلام داخل پاکت را با یک بالشتک پر از هوا احاطه کرده و در صورت افتادن یا ضربه دیدن، مثل یک مانع از آسیب دیدن محتویات داخل بسته جلوگیری می کند. جالب است بدانید که هر چه حباب های هوا بزرگتر باشند، محافظت بیشتری از بسته های پستی به عمل می آید.

دریافت یک محصول آسیب دیده برای هر مشتری یک تجربه ناخوشایند است. محصولی که در حین حمل و نقل آسیب می بیند، علاوه بر اینکه برای یک شرکت ضرر و زیان به همراه دارد، تاثیر بدی بر اطمینان و اعتماد مشتری نسبت به آن شرکت خواهد گذاشت؛ بنابراین هر کسب و کار تجارت الکترونیک وظیفه دارد کاری کند تا محصولی که برای مشتری ارسال می شود، سالم به دستش برسد و این، تنها زمانی امکان پذیر است که یک شرکت از بهترین مواد بسته بندی برای محافظت از محصولات در حال انتقال خود استفاده نماید.

مزیت پاکت پستی حبابدار پاکتچی

امروزه پاکت های پستی حبابدار به یکی از بهترین انتخاب ها برای حمل و نقل و ارسال محصولات شکننده و حساس و همچنین اسناد مهم تبدیل شده اند. حباب های هوای بیرون زده داخل پاکت، باعث افزایش ایمنی محصولات می شوند. این نوع پاکت ها علاوه بر اینکه ضد رطوبت هستند، شوک ناشی از ضربات را جذب می کنند. همین ویژگی ها باعث شده است که استفاده از پاکت های حبابدار به کارآمد ترین و راحت ترین روش ارسال محصولات برای مشاغل مختلف تبدیل شود و استفاده از آن روز به روز افزایش پیدا کند. در ادامه به ذکر مهم ترین مزایای استفاده از پاکت های پستی حبابدار می پردازیم.

مزیت پاکت پستی حبابدار پاکتچی

سبک و موثر

 پاکت های پستی حبابدار سبک وزن هستند و به درد حمل و نقل کالا های کوچک و حساس از یک مکان به مکان دیگر می خورند. حباب های هوای محبوس در داخل بسته بندی، محافظت بهتری از کالاهای شکستنی داخل پاکت به عمل می آورند که در ارسال کالای بدون آسیب بسیار موثر است.

تحت تاثیر قرار دادن مشتری با بسته های پستی حبابدار

پاکت های پستی حبابدار در رنگ ها و اندازه های مختلف برای حمل و نقل انواع کالا عرضه می شوند. این بسته ها نه تنها از محصولات محافظت می کنند، بلکه به دلیل زیبایی خاصی که دارند مشتریان را تحت تاثیر قرار می دهند. پاکت های پستی حبابدار قابلیت سفارشی سازی دارند و شما می توانید برند و طرح دلخواه خود را به صورت اختصاصی روی آن چاپ کنید و از آن ها برای تبلیغ شعار برند خود استفاده نمایید.

سفارش شخصی سازی پاکت پستی حبابدار

کارتن پستی قبل از اینکه نحوه ثبت سفارش در پاکتچی را توضیح دهیم، بهتر است منظور از پاکت پستی حبابدار سفید (آدرس دار) شخصی سازی شده را بیان کنیم. همان طور که گفتیم شما می توانید بر روی این پاکت ها چاپ اختصاصی بزنید؛ پس این اولین قدم برای شخصی کردن آن هاست. علاوه بر این پاکتچی این امکان را فراهم کرده است تا شما بتوانید اندازه پاکت را نیز شخصی سازی کنید. جنس کاغذ پاکت نیز از دیگر مواردی است که می توانید برای افزایش کیفیت و خاص بودن پاکت خود انتخاب کنید.

اگر قیمت تمام شده برای هر پاکت موردقبول بود، می توانید سفارش خود را در پاکتچی ثبت کنید. ثبت سفارش را می توانید از طریق وب سایت پاکتچی یا از طریق همین شماره واتس اپ انجام دهید. ما در مجموعه پاکتچی تلاش می کنیم که سفارش شما را با استفاده از بهترین متریال موجود آماده کرده و در سریع ترین زمان ممکن به دستتان برسانیم.

پرفروش ترین پاکت پستی حبابدار سایز A4 آن است که معمولاً در بسته های صدتایی سفارش داده می شوند. اگر مقدار کمتری از آن را نیاز داشته باشید، می توانید با قسمت فروش شرکت تماس بگیرید.

سایز رایج دیگری که از آن بیشتر استفاده می شود، پاکت های حبابدار A5 هستند. در این نوع از پاکت های پستی، فضایی برای نوشتن اطلاعاتی مثل آدرس فرستنده، گیرنده، کد پستی و الصاق تمبر هم وجود دارد. درب این نوع پاکت از نوع چسب دار است که علاوه بر محافظت بهتر از محتویات داخل بسته، به دیده نشدن این محتویات نیز کمک می کند.

مزیت پاکت پستی حبابدار پاکتچی

کاربردهای مختلف پاکت پستی حبابدار

پاکت سازی پاکتچی معمولاً برای ارسال اقلامی مانند CD و DVD پاکت های حبابدار گزینه خوبی هستند. سی دی ها و دی وی دی ها به راحتی داخل پاکت قرار می گیرند. چون این کالاها بسیار آسیب پذیرند، وقتی که از پاکت پستی حبابدار برای حمل و نقل آن ها استفاده می شود، بهتر از زمانی که در یک پاکت بدون پد قرار دارند محافظت خواهند شد.

شما می توانید عکس ها را هم با یک پاکت پستی حبابدار ارسال کنید تا از خم شدن عکس ها در حین حمل و نقل جلوگیری شود. علاوه بر این، امکان ارسال چند کالا با هم نیز در یک پاکت پستی وجود دارد. البته به جز موارد استثنایی و شکننده که باید به دقت و به طور مجزا بسته بندی شوند.

 ممکن است شما به دلیل محافظت بهتر از محصولتان، بخواهید کالایتان را با یک کارتن پستی بفرستید. می دانید که هزینه این نوع بسته بندی از یک پاکت پستی بسیار بیشتر است. در چنین مواقعی می توانید محصول خود را با یک پاکت حبابدار ارسال کنید تا علاوه بر صرفه جویی در هزینه های شما، به همان اندازه ایمنی کالایتان هم حفظ شود.

گروهی از افراد به دلیل دغدغه هایی که بابت محیط زیست دارند، یک کارتن پستی مقوایی را به دلیل قابلیت بازیافت آن، به یک پاکت حبابدار ترجیح می دهند. با اینکه اکثر پاکت های حبابدار قابل بازیافت نیستند و معمولا پس از باز کردن نمی توان مجددا از آن ها استفاده کرد؛ اما امروزه بسیاری از تولیدکنندگان در تلاش هستند تا با مواد بازیافتی این نوع پاکت ها را بسازند.

خرید و سفارش پاکت پستی حبابدار

 شرکت پاکتچی یک شرکت پیشرو در زمینه تولید پاکت است و مجموعه متفاوتی از پاکت های پستی حبابدار و انواع دیگر پاکت را با کیفیت های بالا و قیمت های جذاب عرضه می کند. برای خرید و سفارش این نوع پاکت پستی کافیست به وبسایت ما مراجعه کرده و هر نوع پاکتی که می خواهید را متناسب با نیاز خود خریداری کنید. شما می توانید پاکت مورد نظرتان را از بین تمام محصولات پستی دیگر انتخاب نموده و کاربرد های آن را ببینید. لازم به ذکر است که در صورت سفارش با تیراژ بالا، از تخفیفات ویژه ما بهره مند خواهید شد.

 زیباباش

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/tvC1OqJ6
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
چاپ نگار :
1 سال پیش
سلام عرض ادب ما در زمینه چاپ سی دی و چاپ دی وی دی فعالیت داریم در ابتدا خوشحال میشیم در این زمینه در خدمت شما باشیم و مورد دوم از باب ارسال بسته های مشتریان نیاز به تعداد بالای پاکت جهت ارسال از طریق پستی داریم در حدود ۲۰ تا ۲۵ هزار عدد ممنون میشم تعرفه همکاری در این زمینه تولید پاکت برای ارسال سی دی برامون بفرستید از طریق ایمیل یا واتس آپ و تلگرام که از این باب همکاری خدمتتون داشته باشیم
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه