پنجشنبه, ۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از سایت طلا، قیمت هر اونس طلای جهانی در لحظه نگارش این متن ۱۸۱۶ دلار است که دو دلار کاهش در روز را تجربه کرده است. این در حالی است که روز گذشته قیمت این فلز گرانبها تا ۱۸۱۲ دلار که پایین ترین قیمت ان از ماه ژوئن حساب می سود، سقوط کرده بود.

داده های اقتصادی مرتبط با تورم ایالات متحده نشان دهنده کاهش میزان تورم در این کشور است. این موضوع باعث می شود تا شاخص دلار آمریکا کاهش یافته و تقاضای جدیدی برای فلز زرد ایجاد شود که می تواند بار دیگر رشد طلا را رقم بزند.

قیمت طلا در بازارهای جهانی سقوط کرد

از طرف دیگر کاهش تورم ممکن است باعث شود تا فدرال رزرو اعمال سیاست های سخت گیرانه خود بر اقتصاد را کاهش داده که می تواند در رشد طلا و افزایش خریداران در بازار بسیار مؤثر واقع شود.

از منظر فنی، طلا در نقطه ۱۸۱۲ از حمایت خوبی برخوردار است. در صورتی که طلا به زیر این سطح حمایت سقوط کند، افت از سطح روانی ۱۸۰۰ دلاری روی میز قرار خواهد گرفت. در این میان نقطه ۱۸۰۸ دلاری نیز به عنوان یک پشتیبانی مهم برای فروشندگان عمل خواهد کرد.

در سمت دیگر، خریداران نیاز دارند برای صعودی شدن طلا، قیمت آن را از حمایت پیشین که اکنون به مقاومت تبدیل شده در عدد ۱۸۲۴ دلار افزایش دهند. پذیرش بالاتر از این عدد باعث جهش مناسب به سمت منطقه 1836 دلاری می شود که به عنوان بالاترین مقاومت طلا عمل خواهد کرد.

جدول کامل قیمت طلا و سکه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/oM0i6BaB
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه