پنجشنبه, ۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

خرید کتاب

1 سال پیش ( 1401/4/21 )
 

خرید کتاب و مطالعه آن می تواند تأثیر بسزایی بر زندگی ما داشته باشد. خواندن کتاب نه  تنها فرد را با دنیای جدیدی آشنا می سازد و موجب افزایش اطلاعات عمومی می شود می تواند بر ذهن نیز تأثیرات مطلوبی داشته باشد. ازاین رو نیاز است که مردم جامعه بخشی از ساعات خود را در طول روز به خواندن کتاب اختصاص دهند. اما مسئله ای که وجود دارد، انتخاب و خرید یک کتاب مناسب است که در ادامه این موضوع را بیشتر مورد بررسی قرار می دهیم.

چرا توصیه می شود که کتاب بخوانیم؟

 

چرا توصیه می شود که کتاب بخوانیم؟

پیش از آنکه به نحوه خرید کتاب و مرکز مناسب تهیه کتاب بپردازیم می خواهیم به مهم ترین دلایل خواندن کتاب اشاره کنیم.

  • یافتن ایدههای جدید و حل مشکلات

احتمالاً تا به حال برای شما نیز پیش آمده است که با خواندن داستان رازآلود یک کتاب پیش از به اتمام رسیدن کتاب و حل ماجرا خودتان به سؤالات ذهنتان پاسخ دهید و پیش بینی انجام دهید. بر اساس پژوهش های صورت  گرفته خواندن کتاب موجب شده که بتوانید الگوهای بهتری را دنبال کنید و با قراردادن خود به جای شخصیت های داستان و قدرت تخیل به حل مشکلات بپردازید.

  • مطالعه کتاب ورزشی برای مغز

مغز نیز همانند جسم برای سالم ماندن نیاز به تحرک و فعالیت دارد. با کتاب خواندن می توان موجب افزایش جریان خون در مغز و کارکردن بهتر آن شد.

  • میتوانید بهتر صحبت کنید

با مطالعه کتاب دایره واژگان شما افزایش می یابد و می توانید با استفاده مناسب از آن ها فصیح تر صحبت کنید و روابط اجتماعی خود را ارتقا دهید.

  • جهان بینی فرد را تحت تاثیر قرار میدهد

گاهی اوقات جمله ای را از فردی می شونید که موجب می شود شیوه نگرش و طرز فکرتان نسبت به موضوعی خاص کاملا تغییر کند. با خواندن کتاب نیز می توانید با عقاید یک نویسنده آشنا شوید که کاملا متفاوت با شما است. آشنایی با دیدگاه های مختلف تغییرات در اعتقادات و جهان بینی را به دنبال دارد و موجب پخته تر شدن خواننده می شود.

  • افزایش تمرکز

با انتخاب و مطالعه یک کتاب مناسب می توانید تمرکز مغز خود را افزایش دهید. در واقع با استفاده از این تکنیک مغز تلاش می کند که برای درک کتاب و ارتباط برقرار نمودن با آن بیشتر تمرکز کند.

البته توجه داشته باشید به همان اندازه که خواندن یک کتاب می تواند مفید و مهم باشد تهیه کتاب از یک بانک کتاب معتبر نیز بسیار حائز اهمیت است.

ویژگی های یک کتاب خوب و تأثیرگذار

 

ویژگی های یک کتاب خوب و تأثیرگذار

کتاب ها انواع مختلفی دارند و علاوه بر کتاب دانشگاهی و تخصصی کتاب های بسیاری در زمینه های متفاوت توسط ناشران متعددی چاپ و منتشر شده است. اما لازم است در میان تمامی کتاب های موجود در بازار کتاب های معتبر و از انتشارات معروف را انتخاب و تهیه نمود تا بتواند بیشترین تأثیرگذاری مطلوب را داشته باشد. از ویژگی های یک کتاب خوب می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • کتاب باید صادق باشد

ذات و فطرت انسان صداقت را دوست دارد و نویسنده باید به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشد که محتوای کتاب بر اساس صداقت گردآوری شود.

  • کتاب باید سرشار از حس خوب باشد

نویسنده کتاب هنگام نوشتن داستان کتاب باید اطمینان داشته باشد که حس خوبی را به خواننده منتقل خواهد نمود و به نحوی باشد که خواننده در میان داستان کتاب گم نشود.

  • نکات مثبت و آموزنده داشته باشد

اگر تمام کتاب های پرفروش و موفق را بررسی کنید مشاهده خواهید نمود که تمامی آن ها دارای یک ویژگی مثبت هستند و نکات آموزنده بسیاری دارند. به  طوری  که خواننده را کنجکاو  و درگیر کتاب می کند و بلافاصله پس از به اتمام رسیدن کتاب آن را به دیگران معرفی می کند.

کتاب را از کجا تهیه کنیم؟

 

کتاب را از کجا تهیه کنیم؟

امروزه نحوه خرید کتاب دانشگاهی و سایر کتب نیز همانند دیگر اجناس و محصولات دچار تغییر و تحولاتی شده است و اکثر افراد ترجیح می دهند که خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهند. سهولت این روش و مزایای بسیاری که دارد موجب شده طرفداران بسیاری دارد. از مهم ترین مزیت های خرید آنلاین کتاب می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • صرفهجویی در وقت و هزینه
  • در دسترس بودن
  • نامحدود بودن کتب
  • اشتراکگذاری نظرات با سایر خواننده ها

اگر چه این روش مزیت های فراوانی دارد اما باتوجه به تعدد کتاب فروشی های آنلاین نیاز است که یک وب سایت مناسب را برای خرید کتاب انتخاب نمود تا بتواند در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین کتب را تهیه کرد. برای تجربه یک خرید اینترنتی لذت بخش ما به شما انتخاب کتاب از بانک کتاب یا انتشارات کارنامه را پیشنهاد می کنیم.

چرا برای تهیه کتاب به بانک کتاب مراجعه کنیم؟

 

چرا برای تهیه کتاب به بانک کتاب مراجعه کنیم؟

در میان صدها کتاب فروشی آنلاین و وب سایت های فروشگاهی بانک کتاب می تواند گزینه مناسب تری باشد. از جمله این سایت ها می توان به بانک کتاب گالری اشاره نمود که سابقه ای درخشان در این زمینه دارد. در بانک کتاب تنوع کتب و محصولات خیلی بالا است. به طوری که می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن با بهترین و جدیدترین کتب منتشر شده در دنیا آشنا شوید و با مقایسه کتاب ها در حوزه مدنظر خود بهترین گزینه را انتخاب کنید.

این موضوع مخصوصاً هنگام تهیه کتب دانشگاهی و تخصصی بیشتر اهمیت دارد و به راحتی می توانید به آخرین نسخه های چاپ شده از کتاب مدنظر دسترسی داشته باشید. این در حالی است که اگر به سایر فروشگاه های آنلاین و یا کتاب فروشی های سطح شهر مراجعه کنید احتمال یافتن جدیدترین نسخه های کتب تخصصی کمتر است و ممکن است که پس از صرف زمان و هزینه نتوانید در نهایت کتاب موردنیاز خود را تهیه کنید. به همین دلیل اکثر ناشران دانشگاهی به منظور فراهم نمودن شرایطی برای آرامش دانشجویان و کاهش هزینه های آن ها محصولات خود را تنها در بانک های کتاب عرضه می کنند.

همچنین می توانید با مراجعه به بانک کتاب، کتاب های کمیاب موجود در بازار که به سختی می توانید آن ها را بیابید در سراسر ایران با چند کلیک و جستجو ساده به راحتی پیدا کنید و دیگر دغدغه ای بابت یافتن کتاب های موردنظر خود نداشته باشید.

سخن پایانی

همان طور که اشاره شد مطالعه کتب دانشگاهی، تخصصی و غیرتخصصی و عمومی می تواند تأثیرات بسزایی بر روح و روان انسان ها داشته باشد. به طوری که می توانند به کمک کتاب زندگی بهتری را تجربه کنند. ازاین رو پیشنهاد می کنیم که حتماً مطالعه کتاب را هر چند کوتاه در برنامه روزانه خود قرار دهید. مراکز متعددی برای خرید کتاب وجود دارد که یکی از بهترین و معتبرترین آن ها بانک کتاب گالری است که با برترین ناشران و نویسندگان همکاری دارد و در طی سال های فعالیت درخشان خود توانسته با عرضه متنوع ترین و جامع ترین کتاب ها و ارسال آن ها در کوتاه ترین زمان و کمترین هزینه رضایت مشتریان خود را جلب نماید؛  ketabgallery.com۰۲۱۶۶۴۰۰۰۳۰

بنابراین می توانید با اطمینان خاطر به وب سایت این مجموعه مراجعه کنید و خریدی لذت بخش و به یاد ماندنی را تجربه کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/NAEBxwgR
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه