شنبه, ۱ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

تقریبا اکثر مردم دنیا نام برند هیوندا را به عنوان ماشین های لوکس میشناسند.اما هیوندا در بین افرادی که در حوزه برق به ویژه برق صنعتی فعالیت دارند یک برند خاص، با کیفیت و بی نظیر است. هیوندای سر سخت ترین رقیب آسیایی برندهایی نظیر اشنایدر، زینمس و ... است که با قیمت مناسب خود بی شک بخش عظیمی از بازار جهانی را به خود اختصاص داده است.

این قیمت مناسب در کنار کیفیت و کارایی بسیار بالای محصولات هیوندای جای حرفی باقی نمیگذارد که این هیوندای در بین برترین برندهای برق صنعتی جهان قرار گرفته است.

هیوندای کره جنوبی استاندارد بسیار بالایی در طراحی ، توسعه و تولید تجهیزات برق صنعتی دارد و همین موضوع باعث شده از ابتدای آغاز به کار تا کنون هیچ گاه از رقبای اروپایی خود عقب نماند.

هیوندای الکتریک تقریبا هر نوع تجهیزی را طراحی و تولید کرده است، از کلید های اتوماتیک کامپکت تا کلید های اتوماتیک هوای، کلید مینیاتوری، کنتاکتور، بی متال، کلید حرارتی و حتی درایو و اینورتر ، در این بین دژنکتور و کنتاکتور خلاء و تجهیزات کنترل دور موتور فشار ضعیف و تجهیزات کنترل دور موتور فشار متوسط نیز دیده میشود.

این برند قدرتمند آسیایی چنان مسمم در پیشرفت بوده و هست که با شرکت های بزرگی نظیر زیمنس آلمان و میتسوبیشی ژاپن در زمینه توسعه و ارتقای فنی محصولات برق صنعتی و اتوماسیون قرارداد همکاری امضا کرده است.

هیوندای الکتریک در بیش از 193 کشور جهان فروش گسترده ای دارد ، در این نیز همانند سایر کشور ها، هیوندا نمایندگی فروش رسمی محصولات خود را دارد که در این بین ، نام الکتروشایلی به عنوان نماینده رسمی محصولات برق صنعتی هیوندای در لاله زار مطرح است.

کلید اتوماتیک کامپکت هیوندای

کلید اتوماتیک کامپکت فیکس و قابل تنظیم هیوندای از جمله تجهیزاتی ست که در بازار های جهانی فروش بسیار قابل توجهی دارد، با توجه به کاربردی بودن و پر استفاده بودن از تجهیز ، برندهای بسیاری سعی کرده اند که استاندارد خود را در طراحی و تولید این محصول بالا ببرند و در عین حال فضای رقابتی را نیز در قیمت گذاری در نظر داشته باشند.

اما مسلما اعتبار برند هیوندایی در کنار استاندارد بالا و قیمت مناسب همواره گوی سبقت را از سایر رقبا ربوده است.

کلید های اتوماتیک به طور کلی به دو دسته تقسیم میشوند:

چرا هیوندای برترین برند برق صنعتی ست؟

کلید اتوماتیک کامپکت و کلید اتوماتیک هوایی

کلید اتوماتیک کامپکت به دو دسته قابل تنظیم و غیر قابل تنظیم تقسیم بندی میشود و کلید اتوماتیک هوایی به دو دسته کشویی و فیکس دسته بندی میشود.

در واحد فروش الکتروشایلی هر دو دسته ی کامپکت و هوایی از برند هیوندای موجود است که شامل کلید اتوماتیک کامپکت قابل تنظیم، کلید اتوماتیک کامپکت غیر قابل تنظیم ، کلید اتوماتیک هوایی کشویی و کلید اتوماتیک هوایی فیکس میشود.

کلید هوایی کشویی هیوندای نیز همانند کلید اتوماتیک کامپکت از فروش و استقبال بسیار بالایی برخوردار است. کلید هوایی فیکس هیوندای نیز در بین پرفروش های هیوندای از رتبه ی بالایی برخوردار است.

خرید کنتاکتور هیوندا

کنتاکتور از مهم ترین تجهیزات برق صنعتی ست ، این محصول جهت قطع و وصل کردن مدار از راه دور به کار گرفته میشود که این کار از طریق تحریک بوبین کنتاکتور انجام میشود.

کنتاکتور ها به دو دسته اصلی کنتاکتور تک فاز و کنتاکتور 3 فاز تقسیم میشوند که برند هیوندای آن از بهترین های این محصول پر کاربرد است. کنتاکتور ها برای افزایش تعداد کنتاکت های فرمان از کنتاکت کمکی بهره میبرند که به صورت نصب از بغل مورد استفاده قرار میگیرد.

خرید کلید مینیاتوری هیوندای

هیوندای علاوه بر فیوز های منیاتوری ، کلید های خشک ها نیز طراحی و تولید میکند که بسیار مرغوب و با کیفیت میباشند.

به جرات میتوان گفت کیفیت و مرغوبیت محصولات هیوندا چنان عالی ست که از مینیاتوری های این برند حتی در مصارف خانگی نیز استفاده میشود. هیوندای در بین همگان نامی بسیار آشنا و معتبر است، این اعتبار و ارزش جهانی باعث شده تا اجناس تقلبی و فیک با نام هیوندای روانه بازار شوند و بسیاری از مصرف کنندگان به اشتباه این اقلام را خریداری کنند.

بهترین راه خرید محصولات هیوندای ، رجوع به نماینده رسمی hyundai در لاله زار است. محصولات هیوندای را اگر از نمایندگی آن تهیه کنید شامل گارانتی شرکتی میباشد اما تهیه این اقلام از غیر از نمایندگان رسمی ممکن است باعث از بین رفتن ضمانت آن به دلیل تهیه از مراجع غیر معتبر گردد.

الکتروشایلی علاوه بر هیوندای نمایندگی فروش محصولات سکومک فرانسه، ال اس کره جنوبی و چینت نیز میباشد که این بدان معنی ست که بهترین قیمت موجود محصولات این برندها تنها نزد الکتروشایلی و سایر نمایندگان رسمی یافت میشود.

جهت تماس با واحد فروش الکتروشایلی میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید

021-66170062 | 021-66170063 | 0912-6398961 | 0935-4020914

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/xc0kcUzd
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه