شنبه, ۱ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

همه چیز درباره وکیل تعزیرات حکومتی

بسیاری از تخلفات صورت گرفته در نهادها و سازمان ها، اعم از تخلفات صنفی، بهداشتی، اقتصادی و... در سازمان تعزیرات حکومتی رسیدگی و پیگیری می شوند.

در این مورد حضور یک وکیل تعزیرات حکومتی می تواند نقشی مهم و تعیین کننده ای برای طرفین شکایت داشته باشد. در ادامه با نحوه شکایت در سازمان تعزیرات، مراحل انجام آن، چگونگی انتخاب یک مشاور و وکیل تعزیرات حکومتی متخصص آشنا می شویم.

تعزیرات حکومتی چیست؟

سازمان تعزیرات حکومتی که در سطح کشور شعب مختلفی را دایر کرده است، در زمینه بررسی و رسیدگی به تخلفات خاصی فعالیت می کند. از جمله اموری که توسط این نهاد و سازمان قابل پیگیری هستند می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • تخلفات اقتصادی
  • امور صنفی
  • امور بهداشتی
  • تخلفات مربوط به ارز و قاچاق کالا
  • کم فروشی یا گران فروشی
  • احتکار
  • مخفی کردن یا عرضه نکردن کالا
  • عدم ثبت قیمت
  • عدم صدور فاکتور در معاملات
  • عدم رعایت قوانین قیمت گذاری
  • ساخت موسسات درمانی بدون اخذ مجوز و...

افراد برای اینکه پروسه اعتراضات و شکایات خود را به درستی به مرجع موردنظر اعلام کنند می توانند از یک وکیل تعزیرات حکومتی کمک بگیرند.

مراحل شکایت به تعزیرات حکومتی

شکایت از تعزیرات حکومتی مراحلی دارد که در این بخش با آن ها آشنا می شویم. اگر جزء مصرف کنندگانی هستید که به هر دلیلی تصمیم به ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی گرفته اید، می توانید با دادن یک وکالت به وکیل تعزیرات حکومتی از فرایند اداری آن نجات پیدا کنید. پس از مراجعه به یک موسسه حقوقی معتبر، وکلا می توانند با داشتن وکالت، متن اصلی شکایت شما را به صورتی رسمی به سازمان مربوطه شرح دهند. بعد از تنظیم شکوائیه، حال نوبت به این رسیده تا سازمان های مختلف همچون سازمان بازرسی کل کشور و مراجع قضایی در این خصوص پیگیری هایی داشته باشند. در نهایت شعب تعزیرات حکومتی اقدام به رسیدگی به شکایات شما می کنند. نحوه ثبت شکایات به روش های مختلفی انجام می شود که در بخش بعدی با آن ها آشنا می شویم.

نحوه ثبت شکایت از تعزیرات حکومتی

برای شکایت از تعزیرات حکومتی می توانید به سه روش اقدام کنید.

روش اول: در این روش شما نیاز نیست اقدام خاصی انجام دهید. درواقع تنها با برگزاری یک جلسه مشاوره با وکیل تعزیرات حکومتی می توانید درخواست خود را اعلام کرده و با دادن وکالت، از پروسه ثبت شکایت بیرون بیایید. وکلا، امور مربوط به شکایات را به تنهایی انجام می دهند.

روش دوم: در این روش می توانید با تماس با شماره 135 تخلفات را گزارش داده و شکایات خود را به سازمان تعزیرات اعلام کنید

روش سوم: سازمان تعزیرات جهت تسهیل در امر اعتراضات مردمی و نهادها، سامانه ای را راه اندازی کرده که افراد با ثبت نام در آن و ورود اطلاعات حقیقی، می توانند اقدام به ثبت شکایت کنند. بعد از درج اعتراض در بخش ثبت شکوائیه، سامانه به شما یک کد پیگیری خواهد داد که به کمک آن می توانید در هر لحظه از زمان وضعیت بررسی به شکایاتتان را پیگیری و مشاهده کنید.

همه چیز درباره وکیل تعزیرات حکومتی

دلایل شکایت از تعزیرات حکومتی تهران

بیشترین گروهی که در معرض بی عدالتی قرار می گیرند، قشر مصرف کننده جامعه هستند. این بی عدالتی در حق مصرف کنندگان می تواند شامل موارد زیر باشد.

  • عدم اطلاع مصرف کننده از روش تولید کالا
  • عدم آگاهی از ترکیبات به کار رفته در محصولات
  • عدم اطلاع از عوارض مصرف کالاهای مضر
  • ارائه قیمت های غیرمنصفانه به آن ها
  • و مناسب نبودن خدمات پس از فروش

این موارد می توانند ضررهای جانی و مالی زیادی برای جامعه مصرف کننده داشته باشند. علاوه بر این موارد، گاهی در هنگام معامله بین خریدار و فروشنده اختلافاتی به وجود خواهد آمد که در نتیجه آن، حقوق یکی از طرفین معامله پایمال می شود. افراد در چنین شرایطی می توانند برای احقاق حقوق خود به سازمان تعزیرات حکومتی تهران مراجعه کرده و شکایات خود را ثبت کنند.

انتخاب بهترین وکیل برای شکایت از تعزیرات

در زمینه انتخاب بهترین وکیل برای شکایت از تعزیرات بایستی به این نکته دقت داشته باشید که وکیل تعزیرات حکومتی دارای مهارت و تخصص های خاصی است. در واقع تمامی کسانی که دارای مدرک وکالت هستند نمی توانند در این زمینه مهارت کافی را داشته باشند و افراد بخصوصی در این زمینه قابلیت تنظیم شکایات و پیگیری آن را برای شما دارند. اصولا پرونده هایی که در سازمان تعزیرات برای شکایت و اعتراض افراد ایجاد می شوند، پرونده های پیچیده و مشکلی هستند. حساسیت این پرونده ها به قدری است که به سرانجام رساندن آن ها و احقاق حقوق شما تنها از عهده یک وکیل متخصص و باتجربه برمی آید. برای انتخاب بهترین وکیل تعزیرات حکومتی می توانید به سایت های معتبر مراجعه کنید.

مشاوره حقوقی برای شکایت از تعزیرات

مشاوره تعزیرات حکومتی تهران به شما این امکان را می دهد تا با سرعت و کیفیت بیشتری شکایات خود را تنظیم و پیگیری کنید. بسیاری از مراکز معتبر در تهران وجود دارند که به صورت آنلاین و با بالاترین مهارت، مشاوره های حقوقی لازم را برای شکایت از تعزیرات در اختیارتان قرار می دهند. قطعا توصیه ها و اطلاعاتی که در جلسات مشاوره دریافت می کنید، راهگشای شما در امر احقاق حقوقتان خواهد بود.

خدمات موسسه حقوقی دادیستا در خصوص شکایت از تعزیرات حکومتی

اگر قصد شکایت از تعزیرات حکومتی را دارید، نیاز به وکیل متخصص و باتجربه در پرونده های مربوطه دارید. وکیلی که آشنا به امور ثبت شکایت از سازمان های حکومتی به دیوان عدالت اداری باشد. یافتن چنین وکیلی با توجه به موسسات حقوقی متعدد کار دشواری نیست اما نیاز به بررسی سوابق و درصد موفقیت وی در پرونده های پیشین دارد.

موسسه حقوقی دادیستا مفتخر به همکاری با وکلای با سابقه در زمینه شکایت از تعزیرات حکومتی در دیوان عدالت اداریست و این وکلا تجربه موفقیت در انواع پرونده ها و دعاوی مربوط به تعزیرات حکومتی را در کارنامه خود دارند

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از اینجا وارد سایت موسسه حقوقی دادیستا شوید..

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/SSC915qB
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکس
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه