شنبه, ۱ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

مقامات اندونزیایی می گویند نه گوگل و نه شرکت توئیتر تا ظهر چهارشنبه برای تبعیت از قوانین جدید کسب مجوز کسب و کار در اندونزی ثبت نام نکرده اند.

به گزارش فرصت امروز به نقل از رویترز، این دو شرکت باید تا قبل از پایان مهلت مشخص شده برای ارائه خدمات خود طبق این قوانین ثبت نام کنند و در غیر این صورت ممکن است دسترسی به آنها به طور موقت در این کشور مسدود شود.

بی توجهی گوگل و توییتر به قوانین جدید کسب مجوز کسب و کار در اندونزی

ثبت نام برای تبعیت از قوانین مذکور که در اواخر سال ۲۰۲۰ منتشر شده، الزامی است. این قوانین به مقامات اختیارات گسترده ای می دهد تا پلتفرم ها را مجبور به افشای داده های کاربران خاص کنند. بر همین اساس حذف محتوایی که غیرقانونی تلقی می شود یا "نظم عمومی را برهم می زند" در صورت اضطرار، ظرف چهار ساعت و در غیر این صورت ظرف ۲۴ ساعت، ضروری است.

وزارت ارتباطات اندونزی هشدار داده شرکت هایی که قبل از مهلت مقرر و تا قبل از نیمه شب چهارشنبه ثبت نام نکنند، توبیخ، جریمه و سپس مسدود خواهند شد.. در حالی که این وزارتخانه دقیقاً زمان اجرایی شدن این قانون را اعلام نکرده، بعید به نظر می رسد که این امر به سرعت اتفاق بیفتد.

در شرایطی که گوگل و توئیتر از این قانون جدید تبعیت نکرده اند، فیس بوک، اینستاگرام و واتس اپ و نیز اسپاتیفای، نتفلیکس و تیک تاک تبعیت خود را از آن اعلام کرده اند. اندونزی با ۱۰ میلیون جمعیت جوان و علاقمند به فناوری، یکی از ۱۰ بازار برتر از نظر تعداد کاربران برای میزبانی از شبکه های اجتماعی است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/57bvwQkx
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه