پنجشنبه, ۳۰ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

 کفپوش بتنی شرکت سیمان بتن با کیفیت بالا و قیمت پایین 

 

کف پوش بتنی چیست؟

 

کفپوش بتنی یک قطعه پیش ساخته شده بتنی است که با روکش پودر بتن سخت ساخته می شود و مقاومت سایشی بسیار بالایی دارد. این کفپوش به دلیل داشتن مزایای بیشمار، روش تولید مناسب و همچنین استاندارد ساخت مناسب ترین گزینه برای پوشاندن سطوح مختلف همچون پیاده روها و معابر به شمار می آید. به طور کلی کفپوش بتنی به انواع پلیمری، واش بتن، پرسی، ویبره ای و پرسی اتوماتیک تقسیم می شود که هر کدام از آن ها مجموعه سیمان بتن با قیمت ارزان قابل خریداری می باشند. 

درواقع کف پوش بتنی نمونه ای از انواع کف پوش هایی است که به دلیل ساختار سخت خود، بیش تر در محوطه سازی مورداستفاده قرار می گیرد. ازآنجایی که کف پوش بتنی از سختی قابل توجهی برخوردار است، می تواند انتخاب بسیار مطمئنی برای مکان هایی با تردد بالا باشد. کفپوش بتنی یکی از مصالح ساختمانی بسیار محبوب است که برای پوشاندن کف حیاط منازل، محوطه باغ ها، پارک ها و سایر سطوح مورد استفاده قرار می گیرد. از کف پوش های بتنی هم به صورت مخلوط یکدست و هم به صورت کاشی های بتنی از پیش آماده، در سطح کف فضای موردنظر استفاده می شود. کف پوش بتنی دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر وزن بالا، شرایط محیطی و موارد مختلف است. طول عمر بالای این محصول و امکان به کارگیری آن در هر فضایی از خانه و ساختمان، از دیگر ویژگی های این کف پوش به شمار می آید.

بهترین کفپوش بتنی بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت

چنانچه به دنبال یک نوع کفپوش با دوام بسیار بالا برای محوطه های خاص هستید، کفپوش بتنی می تواند به عنوان یکی از بهترین گزینه ها مطرح باشد. این کفپوش ها در مقابل عبور مرور اشخاص و انواع ماشین آلات کاملا مناسب محسوب می شود و برای سالیان طولانی قابل استفاده می باشد.

برای اطلاع از قیمت خرید و اجرای کفپوش بتنی، با شماره های شرکت سیمان بتن تماس حاصل فرمایید.

اگر تصمیم به نصب و به کارگیری کف پوش بتنی در سطح موردنظر خود دارید، باید در همان ابتدای کار در مورد تمامی ویژگی های این کف پوش مانند رنگ، تراکم، بافت و موارد دیگر به توافق برسید. چرا امکان اصلاح و تغییر بعد از اجرا وجود ندارد. البته بعد از اجرا، امکان رنگ کردن سطح کار وجود دارد که مسلماً باحالتی که رنگ با بتن ترکیب شده باشد دارای تفاوت هایی خواهد بود. 

 

بهترین کفپوش بتنی بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت

مزایای کف پوش های بتنی

مزایای استفاده از کفپوش بتنی

  • نصب ساده
  • حمل و نقل آسان
  • کم هزینه بودن
  • استحکام بالا
  • مقاوم در برابر یخ زدگی
  • ضد لغزش
  • تنوع ابعاد
  • نگهداری اسان
  • ضد حریق بودن
  • سازگاری با محیط زیست
  • تنوع طرح ورنگ

 

کاربردهای گسترده کف پوش بتنی

 

کف پوش های بتنی در انواع مختلف و با کاربردهای وسیعی در دسترس می باشند که شامل:

  • در کف سازی و ایجاد ضد لغزشی، به مراتب از کف پوش بتنی استفاده می شود.
  • این نوع از کف پوش ها کاربردهای تزئینی نیز دارند.
  • در کف سازی صنعتی اجرای کف پوش بتنی بسیار مرسوم است.
  • جهت جلوگیری از آسیب دیدن سطوحی که در برابر خطر فرسایش قرار دارند، از کف پوش بتنی استفاده می شود.
  • یکی دیگر از کاربردهای کف پوش های بتنی در استفاده از آن ها در انبارها می باشد.
  • در نصب و اجرای پارکینگ ها از این کف پوش ها بهره گرفته می شود.
  • در مکان های عمومی نظیر بندرگاه ها کاربرد دارد.
  • در زیباسازی پیاده روها و همین طور تقاطع ها از این شیوه بهره گرفته می شود.
  • کف پله ها در اماکن عمومی را از این نوع کف پوش می سازند.
  • جهت ایجاد سطوح محوطه پالایشگاه ها و جایگاه های سوخت، کف پوش های بتنی بسیار استفاده شده اند.
  • از کف پوش های بتنی در سرعت گیرهای جاده ها و ایستگاه های عوارضی و اتوبان ها بهره گرفته شده است.
  • درشیب ها و پیچ ها هم از کف پوش های بتنی استفاده می شود.
  • از دیگر کاربردها بهره گرفتن در رویه رمپ ها نیز می باشد.

 

روش تشخیص واش بتن مرغوب

از ویژگی های واش بتن مرغوب باید به پشخ شدن یکدست سنگ ریزه ها در تمام سطح کفپوش با یک آزمایش ساده میتوانید متوجه این مورد بشوید زمانی که موزایک یا کفپوش میشکند اگر مصالح آن از هم جدا شد کیفیت مناسبی ندارد اما ار مصالح همچنان به صورت پیوسته کنار هم باقی ماند دارای کیفیت مناسبی است.

 

دیگرمحصولات شرکت سیمان بتن عبارتند از:

نیوجرسی بتنی: مانع های نیوجرسی، مانع های ماژولار سیمانی یا پلاستیکی هستند که جهت جدا کردن خطوط ترافیکی ساخته شده اند. 

سکوی برق بتنی: سکوی برق بتنی زیر تابلو جهت قرار گرفتن تابلوهای برق بر روی آنها طراحی شده و با توجه به بزرگ بودن این قطعه ، این قطعه به صورت ماژولار طراحی شده است و این ماژول ها با استفاده از پیچ بر هم سوار می شوند . 

جدول پرسی بتنی: از نظر مقاومت از مقاومت بالایی بر خوردار می باشند و در برابر گرما و سرمای شدید مقاومت بالایی دارند.

کفپوش بتنیکفپوش بتنی یکی از مصالح ساختمانی بسیار محبوب است که برای پوشاندن کف حیاط منازل، محوطه باغ ها، پارک ها و سایر سطوح مورد استفاده قرار می گیرد. از کف پوش های بتنی هم به صورت مخلوط یکدست و هم به صورت کاشی های بتنی از پیش آماده، در سطح کف فضای موردنظر استفاده می شود. کف پوش بتنی دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر وزن بالا، شرایط محیطی و موارد مختلف است. طول عمر بالای این محصول و امکان به کارگیری آن در هر فضایی از خانه و ساختمان، از دیگر ویژگی های این کف پوش به شمار می آید.

دال و بلوک بتنی: سنگدال برای استفاده برای کانال های آب یا فاضلاب به کار می رود . یا گاهی اوقات برای پل ها به دلیل آرماتور هایی که در این قطعه استفاده شده است؛ استفاده می شود.

سنگدال ها: سنگدال بتنی یا می توان به آن دال بتنی گفت یک نوع سقف است که به صورت یک پارچه از بتن و فولاد تشکیل شده است. ترکیب فولاد و بتن می تواند یک جسم مقاوم از لحاظ کششی و فشاری ایجاد کند. از این قطعات بتنی در ساخت سقف، درپوش های جوی و کانال ها، پل و… استفاده می شود.

 

شما عزیزان میتوانید برای ارتباط با همکاران ما با شماره تماس شرکت سیمان بتن 02832892551 و یا وب سایت شرکت http://www.simanbeton.com/ مراجعه کرده و محصولا مارا با بهترین کیفیت و قیمت مناسب خریداری کنید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/sVkEcgbm
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه