جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

انواع ظروف بلور و نکات خرید آن از نگاه سیروشاپ

شیشه ماده اصلی ظروف بلور است که از پر طرفدار ترین انواع ظروف است. امروزه به دلیل تنوه در ظروف بلور انواع طرح ها و ظروف بلور مانند دکوری ، لیوان بلور ، بشقاب بلور و.. در بازار موجود است. در فروشگاه سیروشاپ انواع ظروف بلور با کیفیت و متنوع موجود است که با مراجعه به وب سایت سیروساپ و یا مشاهده حضوری از محصولات میتوانید بهترین خرید را انجام دهید.

ویژگی ظروف بلور چیست ؟

ظرف های بلور که از شیشه تولید میشود و در تولید آن ها از اکسید سرب به کار نمیرود. این ظروف در دمای پایین تولید میشود که معمولا در دمای 300 تا 400 درجه سانتی گراد به خوبی شکل گرفته و تولید میشود. چون در این نوع ظروف از سرب استفاده نمیشود هیچ خطری برای استفاده رومزه ندارد.

مزیت خرید ظروف بلور :

ظرف بلور برای خرید جهیزیه و هدیه بسیار پر طرفدار و محبوب هستند. اگر ظروف بلور با کیفیت و با برند معتبر خریداری کنید دیگر نیازی به ظروف کریستال ندارید و به مدت طولانی میتوانید از ظروف بلور استفاده کنید.

  • وزن پایین : وزن پایین ظروف بلور نبت به ظروف کریستال باعث شده که برای پذیرایی و استفاده رومزه بسیار مورد طرفدار باشد. ظروف بلور به دلیل وزن سبک بسیار راحت جابه حا میشود و شستشوی راحت تری دارد.
  • قیمت مناسب : قیمت مناسب ظروف بلور نسبت به ظروف کریستال باعث محبوبیت این نوع ظروف شده است. ظرف بلور به دلیل وزن سبک ، و فرایند تولید راحت تر قیمت مناسب تری دارد.
  • شفافیت ظروف بلور : ظروف بلور به دلیل این که تراشه و حالت منشوری ندارد بسیار شفاف است. به همین دلیل موادی که داخل این ظروف ریخته میشود قابل مشاهده است.
  • بهداشتی و مضر نبودن ظروف بلور : برای ساخت این ظروف چون از سرب استفاده نمیشود یا درصد سرب پایینی دارد برای استفاده رومزه مضر نیست و سلامتی را به خطر نمی اندازد.
  • نگهداری آسان ظروف بلور : نگهداری ظروف بلور نسبت به ظروف کریستا راحت تر است. چون وزن سبکی دارد در هنگام شستشو مشکلی پیش نمی آید.

انواع ظروف بلور و نکات خرید آن از نگاه سیروشاپ

انواع ظروف بلوری :

به دلیل تنوع بالای ظروف بلور در بازار باعث شده که این ظروف محبوبیت بیشتری داشته باشد و به صرفه باشد. امروزه انواع ظروف بلور مانند تراش خورده ، ساده ، آرکوپال و پیرکس در بازار موجود است.

ظروف پایه دار :

ظروف بلور پایه دار بیشتر برای پذیرایی و دکوری مناسب است که از این نوع ظروف برای میوه خوری ، شیرینی خوری و آجیل خوری استفاده میشود. تنوع بالای ظروف پایه دار در بازار باعث شده که از پر طرفدار ترین ظروف بلور باشد. به دلیل پایه دار بودن این ظروف کمی سنگین تر از ظروف بلوری دیگر است که نیاز به مراقبت بیشتری دارد.

ظروف بدون پایه :

 ظروف بلوری دئر انواع بدون پایه نیز در بازرمانند بشقاب ، کاسه ، فنجان ، و پیش دستی که بیشتر برای استفاده رومزه و شخصی کاربرد دارد.

روش شناسایی بلور با کیفیت :

1 بلور اصل فاقد هرگونه حباب است.

2 ظروف بلور برش تیز دارد و در ظاهر آن ها کمتر صیقلی دیده میشود.

3سرویس بلور اصل دارای لبه ضخیم است به دلیل مقاومت بالا ضخامت لبه ها لازم است.

نکاتی درباره شستشوی ظروف بلور :

برای این که در هنگام شستشو ظروف بلور آسیبی به ظروف وارد نشود بهتر است که از قسمت انتهای آن آب داغ نریزید و فقط از قسمت پهلو ظرف را در آب فرو ببرید.

براي از بين بردن آثار خراش ظروف بلورين از خمير دندان استفاده كنيد كه صيقل هم مي دهد.

جدا كردن دو ليوان به هم چسبيده

ليوان بالائي را از آب سرد پر كرده و پائيني را در آب داغ فرو بريد.

مرمت لبه ليوان

بريدگي يا ناصافي كوچك در لبه يك ليوان را ميتوان با سمباده صاف كرد.

انواع ظروف بلور و نکات خرید آن از نگاه سیروشاپ

قیمت ظروف بلور :

 قیمت ظروف بلور به عوامل زیادی مانند برند ، میزان تراشه به کار رفته در ظروف بلور ، طرح ظروف و تعداد سرویس ظروف بلور بستگی دارد. فروشگاه سیروشاپ با بهترین برند و کیفیت ظروف بلور در انواع طرح ها توانسته مشتریان زیادی را به خود جذب کند.

فروشگاه سیروشاپ با موجود داشتن بهترین و ارزان ترین ابزازآلات آشپزخانه، سرویس آشپزخانه، ظرف و لیوان بلور بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه می دهد.

منبع: https://cyroshop.co

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/MbyCSX1F
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه