پنجشنبه, ۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

نحوه خرید پیانو دست دوم ارزان قیمت

خرید یک ساز همیشه چالش برانگیز است به خصوص زمانی که می خواهید برای اولین بار یک پیانو دست دوم بخرید. پیانو دست دوم ابزار خوبی برای کسانی است که به دنبال آوردن ساز به خانه خود با یک قیمت مناسب هستند.

نحوه خرید پیانو دست دوم

برای خرید باید مراحل زیر را پشت سر بگذارید :

تصمیم بگیرید که چه نوع پیانویی نیاز دارید

اولین قدم این است که بدانید به چه چیزی نیاز دارید. آیا به دنبال خرید پیانو دیجیتال دست دوم هستید یا مدل آکوستیک را ترجیح می دهید! شاید شما چیزی می خواهید که در خانه زیبا به نظر برسد تا وقتی دوستان و خانواده تان به آنجا می آیند سرگرم شوند شاید هم واقعاً به دنبال سازی هستید که نوازندگی حرفه ای را با آن یاد بگیرید. در هر صورت هر پیانویی مزایا و معایب خاص خودش را مانند اندازه، کیفیت صدا، اکشن و طول عمر بالقوه دارد.

نحوه خرید پیانو دست دوم ارزان قیمت

درباره برند پیانو تحقیق کنید

آیا به دنبال قیمت پیانو دست دوم یاماها هستید یا قیمت پیانو وبر دست دوم برای شما مهم تر است! در ادامه یک لیست کوچک برای شما آماده کرده ایم:

  • یاماها
  • برادمن
  • کاوایی
  • بالدوین
  • کوهلر و کمپبل
  • سیلر
  • پسر
  • استونی
  • بوزندورفر
  • میسون و هملین
  • بچستاین
  • فازیولی

پیانویی را متناسب با خانه خود انتخاب کنید

چند لحظه وقت بگذارید تا فضای خالی خانه را اندازه گیری کنید و وسایل را جابه جا کنید تا بتوانید راحت تر نوع پیانو را انتخاب کنید.

چند پیانو را تست کنید

حالا باید بنشینید و تا جایی که ممکن است پیانو را تست کنید. سعی کنید با صدای بلند و آهسته بنوازید و در حین نواختن پیانو به جزئیات ساز توجه کنید. سعی کنید هر دو مدل جدید و دست دوم را آزمایش کنید تا بتوانید همه جنبه ها را با هم مقایسه کنید.

نحوه خرید پیانو دست دوم ارزان قیمت

بپرسید چرا پیانو فروخته می شود

زمان آن رسیده است که دقیقاً بفهمید چرا این پیانو به فروش می رسد. این فرصتی است که از فروشنده بپرسید پیانو تا به الآن کجا بوده، چرا قیمت پیانو دست دوم ارزان است، چه نوع آسیبی در گذشته داشته، سوابق کارهای تعمیر و نگهداری چطور بوده است. اگر فروشنده مایل به ارائه هیچ یک از این اطلاعات نبود بدون شک از معامله منصرف شوید.

در مورد قیمت پیانو دست دوم مذاکره کنید

پس از انتخاب پیانو و ارزیابی آن، نوبت به ارائه پیشنهاد می رسد. میز مذاکره با یک فروشنده می تواند در ابتدا ترسناک به نظر برسد اما خیلی سریع طبیعی می شود. هنگام مذاکره در مورد قیمت اگر حس کردید فرضاً پیانو آکوستیک دست دوم انتخابی شما دچار خرابی شده حتماً یک برگه ضمانت بگیرید و مطمئن شوید که برگه در آینده قابل استناد است.برا اطلاعات بیشتر می توانید به www.navapiano.com مراجعه کنید و یا با 09128449239 و 02122018805

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/k9OmVg5y
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه