جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

راهنمای خرید طلا کودک

1 سال پیش ( 1401/5/6 )
 

خرید آویز طلا کودک، یکی از دغدغه هایی است که همواره ذهن پدرها و مادرها را به خود مشغول کرده است. این که چه نوع طلایی برای کودک شما مناسب است و این که چه نوع طلایی برای چه سنی مناسب خواهد بود، دو مقوله بسیار مهم هستند که شما بایستی توجه لازم را به آن ها داشته باشید. همواره وقتی نوزادی به دنیا می آید، نزدیکان آن سعی به خرید آویز طلای کودک می کنند و آن را به عنوان چشم روشنی به کودک می دهند. لذا نباید خرید آویز طلای کودک را بدون مطالعه و دقت انجام شود. چرا که باید بدانید محصول خریداری شده توسط شما کاملاً مرغوب بوده و نمی تواند به پوست کودکتان آسیب برساند. در راهنمای خرید آویز طلای کودک نکاتی را ذکر خواهیم کرد که شما با در نظر گرفتن این نکات می توانید بهترین خرید آویز طلای کودک را داشته باشید. این نکات به شرح زیر خواهد بود.

نکات مهم در راهنمای خرید آویز طلا کودک:

  1. در اولین قدم شما باید سن کودک را در نظر داشته باشید. چراکه سن کودک با سایز آویز طلا رابطه کاملاً مستقیم دارد. اگر شما برای یک نوزاد می خواهید آویز طلا را خریداری کنید، پس لازم است بدانید که آویز طلای شما باید دارای اندازه ای بسیار کوچک با وزنی بسیار سبک باشد. علت این امر این است که سنگینی گردن بند یا این که بزرگ بودن آن موجب آزار کودک نشود.
  2. سایز زنجیر آویز: سایز زنجیر آویز کودک بایدکوچک باشد به گونه ای که از سر و گردن او بدون بازکردن قفل خارج نشود. از آنجایی که کودکان ارزش طلا را نمی دانند و متوجه نیستند که آویز گردن آن ها بسیار گرانقیمت است، ممکن است در صورت بیرون آمدن گردنبند و آویز، بدون باز کردن قفل آن را از سر خود خارج کنند و دور بیندازند. از این رو در راهنمای خرید آویز طلای کودک، مهم ترین نکته را اندازه و سایز آویز می دانند.
  3. سومین مسئله تناسب پلاک با زنجیر آویز طلا است. اگر شما از پلاک سنگین وزن و بزرگ استفاده می کنید، همراه با آن باید زنجیری ضخیم و مقاوم را خریداری کنید. چرا که زنجیر های نازک ممکن است در اثر فشار وزن پلاک پاره شده و آسیب ببینند. اما تناسب داشتن پلاک و زنجیر آویز طلا نه تنها می تواند باعث ایجاد زیبایی ظاهر در آن شود، بلکه نمی تواند موجب آسیب رساندن به زنجیر گردد.

 در گالری طلا جواهر زیوار را شما می توانید انواعی از آویز های طلا با طرح های متفاوت را مشاهده کنید. لذا بعد از آن می توانید تصمیم بگیرید که چه طرحی از آویز طلای کودک را خریداری کنید.

آویز طلا ماهی بچه گانه

طلا مناسب کودک:

در رابطه با طلای مناسب کودک، جنجال های زیادی وجود دارد اما در نهایت تمام بحث ها به موضوع واحدی می رسیم. آن هم این است که طلای مناسب کودک طلایی می باشد که هیچ گونه آسیبی به پوست بدن کودک نرسانده و کاملاً مناسب با سن او باشد. تنها ظاهرطلای کودک نیست که می تواند حائز اهمیت باشد، بلکه خود طلای مورد استفاده در ساخت آویز نیز دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد. البته طبق تحقیقاتی که تاکنون انجام شده است، نمی توان مدرک یا ادعایی را اثبات کرد که طلا بتواند به کودکان آسیب برساند. لذا شما در بحث طلای مناسب کودک باید بیشترین توجه را به مواردی چون طرح آن، وزن آویز، سایز آویز و غیره داشته باشید. بهتر است که به خاطر حفظ امنیت کودکان از طلاهایی برای آن ها استفاده شود که دارای وزن کمی هستند. لذا سارقین اگر متوجه شوند که شما گردنبند طلای سنگینی را به گردن کودکتان بستید، سعی در سرقت آن می کنند. لذا پس بهتر است طلای مناسب کودک خود را به گونه ای خریداری کنید که دارای وزن کم و ارزش کم باشد.

گردنبند طلا کودک کیتی پاپیون بنفش

 خرید آویز طلا کودک برای چه سنی ؟

همانند هر چیز دیگری زیورالات نیز نیاز به تناسب سن دارند. در واقع شما باید در زمان خرید آویز طلای کودکتان، سن او را در نظر داشته باشید. در غیر این صورت ممکن است محصولی را خریداری کنید که متناسب با سن کودک شما نیست. در واقع باید بدانید که کودک شما در هر سن و سالی که باشد نیاز به نوع خاصی از زیورالات دارد. برای مثال بهترین زیور برای نوزادان آویز طلا وان یکاد می باشد. چرا که نوزاد تحمل استفاده از گوشواره و دستبند را ندارد. در سنین بالاتر استفاده از آویز، گوشواره و النگو نیز دیده می شود. به طور کلی باید از طرح های خاصی برای کودکتان استفاده کنید که او مجبور به استفاده از زیورآلات نباشد. بلکه با میل و سلیقه خود از آن ها استفاده کند. متاسفانه برخی از افراد سعی می کنند که کودک خود را وادار به استفاده از زیورآلاتی چون طلا کنند، لذا این کار بسیار اشتباه است.

 در گالری طلا جواهر زیواز انواعی از طرح های کودکانه و عروسکی گردنبند و آویز طلا کودک وجود دارد. مسلماً کودکان از این که زیورآلاتی با طرح عروسک و شخصیت های کارتونی را داشته باشند به وجد می آیند. از معروف ترین مدلهای گردنبند طلا کودک می توان به : گردنبند طلا کودک کیتی پاپیون بنفش، آویز طلا بچه گانه توت فرنگی ، آویز طلا ماهی بچه گانه ، آویز طلا کودک پروانه صورتی و آویز طلا وان یکاد قلب و پرنده بچگانه اشاره کرد

برای خرید آنلاین گردنبند طلا کودک به https://zivazz.com/category/child_gold/child_pandent/ مراجعه فرمایید 

آویز طلا کودک وان یکاد

چه محصولی خطرناک نیست :

در رابطه با این که چه محصولی خطرناک نیست؟ باید بدانید که به طور کلی استفاده از زیورآلات از جنس طلا برای کودکان و نوزادان منعی ندارد. اما همانطور که در بالا نیز به آن اشاره نمودیم به خاطر ارزش بالای این زیورآلات ممکن است در معرض دید و سرقت سارقین قرار بگیرند. در زمان سرقت ممکن است به کودک شما آسیب هایی وارد شود.

  • لذا در اولین مرحله شما باید از جواهرات بسیار ظریف و ارزان قیمت برای کودکتان استفاده کنید.
  • در مرحله دوم همواره مراقب او باشید و هیچ گاه او را در محیطی غریبه تنها نگذارید.
  • مورد سوم این است که سعی کنید محصولاتی را برای کودکانتان خریداری کنید که به راحتی از دست، گردن و گوش آن ها خارج شوند و سارقین مجبور به آسیب رساندن به آن ها به خاطر سرقت نشوند.

 البته ممکن است نوع طلایی که در ساخت محصولات به کار می رود، استاندارد نباشد و بتواند آلرژی های پوستی و اگزما برای کودکتان به وجود آورد. پس خرید از یک فروشگاه معتبر خیال شما از این موضوع را راحت میکند

 

گردنبند طلا کودک در فروشگاه آنلاین زیواز

در فروشگاه اینترنتی زیواز زیباترین و منتوع ترین مدل های گردنبند و آویز طلا بچه گانه از تامین کنندگان مورد تایید زیواز که همگی دارای جواز از اتحادیه طلا و جواهر هستند به صورت یکجا قابل مشاهده هست شما میتوانید به راحتی محصولات را از نظر قیمت و اجرت ساخت مقایسه کرده و محصول خود را انتخاب نمایید

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/6sVhSXln
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه