جمعه, ۱۰ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 29 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

کلید های گردان شهر ژنراتور

1 سال پیش ( 1401/5/10 )
 

نمایندگی سوکومک Socomec لاله زار

یکی از اصلی ترین و مورد استفاده ترین کلید هایی که در تابلو برق استفاده میشود کلید چنج اور است. به طور کلی عبارت چنج اور به معنای تغییر وضعیت است و تابلو برق چنج اور تابلو برقی که بتوانید به صورت خودکار بین دو ورودی برق جا به جایی ایجاد نماید که البته این کار به وسیله کلید چنج اور صورت میپذیرد. 

برای مثال فرض کنید که یک UPS را برای مواقع قطعی برق استفاده میکنید ، با قطع جریان برق شهری ، به صورت خودکار ورودی برق از برق شهری به UPS جا به جا میشود. وظیفه این سوئیچ بر عهده کلید چنج اور میباشد که در تابلو برق های چنج اور مورد استفاده قرار میگیرد. 

کمپانی سوکومک فرانسه از مطرح ترین و برترین تولید کنندگان کلید های چنج اور دستی و اتوماتیک است که البته علاوه بر این کلید ها تولیدات UPS این کمپانی نیز در الکتروشایلی که تامین و عرضه میشود.

نماینده سکومک فرانسه در تهران ؛ با مناسب ترین قیمت این تجهیزات را جهت استفاده همکاران عرضه مینماید ، هم اکنون میتوانید از طریق شماره های تماس زیر نسبت به استعلام و خرید محصولات برق صنعتی سکومک اقدام نمایید…

021-66170062 | 021-66170063 | 021-66170064 | 0912-6398961

 

معرفی کمپانی سکومک فرانسه

شرکت سکومک فرانسه ، تولید کننده تجهیزات برق صنعتی فشار ضعیف ، کلید های چنج اور دستی ، کلید های چنج اور اتوماتیک ، UPS و دیگر ملزومات برقی میباشد ، این کمپانی در سال 1922 آغاز به کار کرد و همواره یکی از برندهای برتر و معتبر این صنعت به شمار میرود. در ادامه لینک دانلود کاتالوگ محصولات این شرکت رو مشاهده می فرمایید.

خرید کلید چنج اور سکومک Socomec

کلید های چنج اور اتوماتیک Change over ، به دو دسته ی سه فاز و تکفاز تقسیم میشوند. نوع سه فاز این کلید ها در برق ژنراتور ساختمان های مسکونی ، اداری ، تجاری و صنعتی ، هتل ها و کارخانه جات مورد استفاده قرار میگیرد. 

به صورت کلی میتوان گفت که کلید های چنج اور دو وظیفه عمده و اصلی دارند: اول آنکه برق شهر را به داخل تجهیز مصرف کننده هدایت کنند و دوم آنکه این جریان را چنج اور کرده و برق ژنراتور را به داخل مصرف کننده هدایت نمایند.

کلید های گردان شهر ژنراتور

کلید های چنج اور 3 فاز را میتوان در معکوس کردن دور ژنراتور نیز استفاده کرد.الکترو شایلی به عنوان نماینده فروش تجهیزات سکومک فرانسه در لاله زار یکی از برترین و اصلی ترین تامین کنندگان کلید های چنج اور سکومک میباشد و شما میتوانید به صورت تلفنی این تجهیزات را با تخفیف همکاری و ضمانت اصالت کالا دریافت نمایید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/JDgyhl1y
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه