پنجشنبه, ۳۰ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

تلویزیون سامسونگ 65QN700B

اگر قصد خرید تلویزیون ۶۵ اینچ دارید که به فناوری تصویر Neo QLED مجهز شده باشد توصیه می کنیم که تا پایان مقاله با ما همراه باشید. قیمت تلویزیون سامسونگ دبی کوچولو بسته به مدل و سال ساخت و امکاناتی که دارند با هم متفاوت است. در این مقاله قصد داریم تلویزیون 65QN700B را برای شما معرفی کنیم که امکانات و قابلیت های بسیار گسترده ای دارد. مهمترین نکته در این تلویزیون وجود کیفیت تصویر بی نظیر 8K است. برند سامسونگ تلویزیون 65QN700B را در سال ۲۰۲۲ تولید کرده است و با وجود سایز صفحه نمایش ۶۵ اینچ شما میتوانید تمامی محتواها را با کیفیت تصویر 8K واقعی مشاهده کنید. تلویزیون Neo QLED سامسونگ 65QN700B از قابلیت های بسیار مختلفی برخوردار است که باعث برتری تلویزیون در مقایسه با سایر محصولات شده است. این تلویزیون به تراکم پیکسلی گسترده مجهز شده است و می تواند محتواها را با رزولیشن ۴۳۲۰ * ۷۶۸۰ نمایش دهد. سامسونگ در این تلویزیون های تصویری مختلفی مانند Neural Quantum 8K به کار برده است که باعث شده است تصاویر با جزئیات بسیار بالا برایتان نمایش داده شود. شما کوچکترین جزئیات تصاویر را بر روی صفحه نمایش تلویزیون مشاهده میکنید. این تلویزیون زاویه دید گسترده ای دارد و به نرخ رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز شده است. همچنین وجود ۶۰ وات قدرت صوتی ویژگی و برتری تلویزیون 65QN700B می باشد. شما می توانید این تلویزیون را در سایز های ۵۵ اینچ ۶۵ اینچ و ۷۵ اینچ خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران دبی کوچولو در واتساپ در ارتباط باشید. برای اطلاع از لیست قیمت تلویزیون های 2022 ال جی، سامسونگ و سونی میتونید وارد سایت دبی کوچولو شوید و همه مدل ها رو اونجا مشاهده کنید.

بهترین تلویزیون QLED سامسونگ 8K سال 2022 مدل QN700B

طراحی تلویزیون هوشمند سامسونگ QN700B

طراحی تلویزیون اولین چیزی است که از تلویزیون مشاهده میشود. طراحی تلویزیون روی قیمت آن تاثیر گذار است. قیمت تلویزیون سونی و سامسونگ در سری های پرچمدارشون کمی بالاتر از سری های معمولی است. تلویزیون ۶۵ اینچ سامسونگ مدل 65QN700B به پنل Neo QLED مجهز شده است و یکی از بزرگترین سایز تلویزیون مدل QN700B می باشد. این تلویزیون از طراحی بسیار شیک و زیبایی برخوردار است و می توان گفت یکی از زیباترین تلویزیون های برند سامسونگ می باشد. شما با خرید تلویزیون 65QN700B می توانید طراحی مدرن و شیکی را برای خانه خودتان ایجاد کنید. برای قرار دادن این تلویزیون بر روی میز یک پایه تخت مربع شکل طراحی شده است که درست در وسط تلویزیون قرار می گیرد و می تواند تعاول تلویزیون را به خوبی حفظ کند. یکی از نکات بسیار مهمی که در مورد تلویزیون وجود دارد این است که فریم اطراف تلویزیون کاملاً باریک است و می تواند زیبایی خیره کننده ای را برای تلویزیون 65QN700B ایجاد کند. این تلویزیون یکی از محصولات سری ۷ سامسونگ است که لبه ها و فریم اطراف آن کاملاً آزاد می باشد. در این تلویزیون ریموت کنترل جدیدی به کار رفته است که با محیط زیست کاملاً سازگار است. بدنه تلویزیون 65QN700B کاملا باریک و ظریف طراحی شده است و می تواند زیبایی خیره کننده ای را برای خانه تان ایجاد کند. در قاب پشتی این تلویزیون پورت ها و درگاه های ارتباطی مختلفی وجود دارد که شما می توانید این تلویزیون را به دیوار متصل کنید و به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید.

بهترین تلویزیون QLED سامسونگ 8K سال 2022 مدل QN700B

تلویزیون کیفیت تصویر تلویزیون ۸k سامسونگ 65QN700B

تلویزیون ۲۰۲۲ سامسونگ مدل 65QN700B در لیست تلویزیون های هوشمند قرار گرفته است. این تلویزیون می تواند تمامی تصاویر را بیش از ۱ میلیارد رنگ برایتان نمایش دهد در این تلویزیون جدیدترین فناوری ها به کار رفته است که باعث شده است لحظات دیداری بسیار شگفت انگیزی برایتان ایجاد شود. در تلویزیون 65QN700B با وجود نور پس زمینه مینی ال ای دی Mini LED شما می توانید هزاران ال ای دی کوچک را بر روی صفحه نمایش تلویزیون مشاهده کنید که می توانند جزئیات دقیقی از محتوا را برایتان نمایش دهد. به عبارتی در این تلویزیون هزاران ال ای دی کوچک وجود دارد که روشنایی و کنتراست تصاویر را تنظیم میکند. تلویزیون اسمارت 65QN700B به کیفیت تصویر 8K مجهز شده است و بیش از ۳۳ میلیون تراکم پیکسلی دارد. در این تلویزیون وجود فناوری Quantum Matrix Technology باعث شده است حداکثر روشنایی برای صفحه نمایش ایجاد و محتوا را با جزئیات بسیار بالایی مشاهده کنید. این تلویزیون از ۲۰۰۰ نیت روشنایی برخوردار است و می تواند محتوا را به صورت عمیق و غنی نمایش دهد.

بهترین تلویزیون QLED سامسونگ 8K سال 2022 مدل QN700B

سیستم صوتی تلویزیون سامسونگ QN700B

تلویزیون ۶۵ اینچ سامسونگ مدل 65QN700B علاوه بر اینکه در زمینه کیفیت تصویر قدرتمند است به سیستم صوتی مناسب نیز مجهز شده است. این تلویزیون می تواند صدای کاملا دلنشین و رسا را برایتان ارائه دهد. شما در هر گوشه ای از خانه خود را که باشید سیستم صوتی قدرتمندی دریافت میکنید. برند سامسونگ در تلویزیون 65QN700B اسپیکر های داخلی به کار برده است که باعث شده است شما سیستم صوتی ۴.۲ کانال دریافت کنید و به طور کلی ۶۰ وات توان صوتی را داشته باشید. در کنار بلندگو های پرقدرت باید به فناوری Dolby Atmos نیز توجه داشته باشیم. با وجود این قابلیت تلویزیون صدای کاملا فراگیر و سه بعدی تولید می کند. همچنین قابلیت OTS باعث شده است که تلویزیون 65QN700B به فناوری ردیابی صدای اشیا مجهز شده باشد و بتواند صداها را دقیقاً از صفحه نمایش تولید کند به عبارتی زمانی که شئ متحرک حرکت میکند صدا نیز حرکت کرده و از صفحه نمایش ارائه می شود.

امکانات و قابلیت های تلویزیون 65QN700B سامسونگ

تلویزیون ۲۰۲۲ سامسونگ مدل 65QN700B به فناوری های هوشمند بسیار زیادی مجهز شده است. این تلویزیون دارای نسخه جدید سیستم عامل تایزن است. سیستم عامل تایزن پلتفرمی کاملاً هوشمند محسوب می شود که می تواند خدمات و سرویس های هوشمندی را برایتان ارائه دهد. به راحتی می توانید با این تلویزیون کار کنید و با منوی بسیار کاربردی به تمامی اطلاعات دسترسی داشته باشید. تلویزیون هوشمند 65QN700B دسترسی شما را به برنامه های مختلف فراهم کرده است و شما می توانید سرگرمی های متفاوتی را دریافت کنید و دنیایی از فیلم و سریال را مشاهده کنید. در این تلویزیون شما به سرویس های پرطرفدار نتفلیکس و یوتیوب دسترسی خواهید داشت و می توانید از امکانات هوشمند فراوانی دریافت کنید. همچنین با وجود دستیار صوتی بیکسبی این امکان برای شما وجود دارد که به تلویزیون دستور دهید و هر آنچه را که می خواهید بدون تایپ کردن به دست بیاورید. در تلویزیون 65QN700B امکان اشتراک گذاری اطلاعات و داده ها بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون وجود دارد. شما می توانید با استفاده از قابلیت Multi View اطلاعات و داده های خودتان را به اشتراک بگذارید. می توانید صفحه نمایش تلویزیون را به چند قسمت مختلف تقسیم کرده و در هر قسمت ورودی متفاوتی را مشاهده کنید. تلویزیون 65QN700B در دسته تلویزیون های هوشمند قرار گرفته است که می تواند برای گیمینگ نیز گزینه مناسبی باشد. شما می توانید این تلویزیون را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو خریداری نمایید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/PNR9qwOT
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه