پنجشنبه, ۹ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Thu, 28 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

بررسی کولر گازی جنرال گلد

1 سال پیش ( 1401/5/27 )
 

کولر گازی ها تحولی نو در زمینه سیستم های سرمایشی هستند که وارد زندگی ما شده اند. امروزه سیستم های تهویه مطبوع به دلیل قدرت بالایی که دارند به یکی از پرطرفدار ترین وسایل تبدیل شده است. کولر گازی گونه ای دستگاه تهویه است که به کمک سیکل تبرید تراکمی، گرما را از اتاق گرفته و آن را در خارج اتاق دفع می کند. در برخی دستگاه ها امکان معکوس کردن این سیکل یا چرخه وجود داشته و می توان کولر را تبدیل به پمپ حرارتی کرد و در فصل زمستان از آن برای گرمایش استفاده کرد.

همانطور که می دانید کمپانی های متعددی وجود دارند که در زمینه کولر گازی فعالیت می کنند و محصولاتی متفاوت ارائه می دهند. کمپانی جنرال گلد از برند های معروف در زمینه تولید کولر گازی است. جنرال گلد محصولات خود را در کشور چین تحت لیسانس کشور ایتالیا به تولید می رساند. قیمت کولر گازی جنرال گلد نسبت به رقبای خود پایین تر است که این نکته باعث شده است افراد بیشتری را به خود جذب کند.

کولر گازی های جنرال گلد دارای دو عملکرد هستند، به این منظور که هم سرمایشی و هم گرمایشی هستند که این می تواند گزینه ای مثبت باشد که کاربران بتوانند در هر فصلی از آن بهره مند شوند. همانطور که آشکار است محصولات جنرال گلد دارای کلاس آب و هوایی T3 می باشد که نشان دهنده ی آن است که محولات جنرال گلد برای مناطق گرمسیری و حاره ای تولید شده اند. بسیاری از شهر های ایران در این دسته آب وهوایی قرار می گیرند، مناطق گرمسیری با داشتن هوایی گرم و آزار دهنده زندگی مردم را مختل می کنند، در این مناطق کولر هایی نیاز است که با داشتن ظرفیت بالا و کمپرسور قوی بتواند هوای بسیار گرم و طاقت فرسای محیط را به درجه ای خوب و مطبوع برساند. ساکنان شهر هایی مثل یزد، قم، هرمزگان، بوشهر و دیگر شهر هایی که آب و هوایی این چنینی دارند، می توانید با استفاده از کولرگازی های جنرال گلد از هوای خنک لذت ببرید.

بررسی کولر گازی جنرال گلد

همانطور که می دانید کولر گازی ها از بخش های متفاوتی تشکیل می شوند که هر کدام کارایی مختص به خود را ارئه می کند. یکی از اجزای اصلی تشکیل دهنده یک اسپلیت قطعا کمپرسور آن می باشد. در واقع کار کمپرسور، ایجاد نیروی مکش لازم برای مکیدن گاز مبرد از اواپراتور، متراکم کردن گاز و سپس فرستادن آن به کندانسور است، که در آن گاز به مایع تبدیل می شود. کمپرسورها دارای انواع مختلفی هستند، کولر گازی جنرال گلد از کمپرسور روتاری بهره می برد. این نوع کمپرسور از تعدادی پره که در شکاف های شعاعی روتور قرارداده شده اند تشکیل می شوند روتور با یک فاصله در یک محفظه بزرگ تر دایره ای یا با شکل پیچیده تر نصب می شود. زمانی که روتور می چرخد، پره ها به داخل و خارج شکاف حرکت می کنند و تماس خود را با دیواره محفظه حفظ می کنند.

از گذشته تا اکنون یکی از مشکلاتی که کولر گازی ها داشته اند مصرف زیاد و بی رویه بوده است. اما با پیشرفت تکنولوژی و قرار دادن فناوری اینورتر تمامی این دغدغه ها به راحتی حل شده اند. استفاده از اینورتر مزیت های زیادی دارد. یکی از قابلیت های مهم اینورتر، عملکرد هوشمند آن است. این ابزار میزان باری را که به سمت موتور می رود، تشخیص می دهد و بعد متناسب با همان میزان بار، به موتور فرمان جریان متناسب را صادر می کند. در بسیاری از مواقع، این جریان از جریان نامی موتور کمتر است. از مزیت های این فناوری می توان به صرفه جویی در مصرف انرژی الکتریکی و در نتیجه کاهش هزینه ها، افزایش طول عمر موتور، قابلیت تغییر سرعت و جهت حرکت موتور بدون نیاز به کنتاکتور و ادوات برقی، روشن و خاموش کردن موتور بدون نیاز به قطع و وصل برق اصلی و افزایش سرعت بیشتر از سرعت نامی در موتور اشاره کرد.

بررسی کولر گازی جنرال گلد

یکی از نکاتی که در مورد کولر گازی ها بسیار مهم و قابل بحث است، گاز استفاده شده در آن است. امروزه گاز های زیادی تولید می شوند و هر کدام ویژگی های دارند. اما جنرال گلد بهترین گاز را انتخاب و مورد استفاده قرار داده است. گاز مبرد R410a یکی از بهترین گاز های موجود در بازار می باشد که امروزه در صنایع کولر گازی و یخچال بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. گاز مبرد فریونی R410a مخلوطی از گازهای مبرد فریونی R32 و R125 می باشد که تقریبا یک آزئوتروپ را تشکیل می دهد. بنابراین این مخلوط دمای گلاید بسیار پایین داشته و تقریبا امکان تقسیم بندی شدن ندارد. این مخلوط در کاربردهای تهویه مطبوع دارای 60 درصد فشار بالاتر نسبت به گاز R22 می باشد بنابراین بایستی در تجهیزات جدید که مشخصاً برای تحمل فشار طراحی شده اند، مورد استفاده قرار گیرد. سیستم های طراحی شده برای R410a جهت انجام وظیفه خنک سازی یکسان، دارای اجزای کوچکتری نسبت به گاز R22 می باشند. نا گفته نماند که کپسول های گاز مبرد R410a به رنگ صورتی می باشند.

یکی از بخش های جذاب و دوست داشتنی یک کولر گازی می تواند طراحی آن باشد. امروزه برای اکثر افراد طراحی و کیفیت محصول جزو اولویت قرار گرفته است. محصولات جنرال گلد علاوه بر زیبایی بالای که دارند از کیفیت بالای برخوردار هستند که از مرغوب ترین مواد ساخته شده اند. محصولات جنرال گلد از دو یونیت تشکیل می شوند، یونیت داخلی که از طراحی بی نظیری برخوردار هستند و کاربران را به خود جذب می کند، همچنین یونیت خارجی که از کیفیت بالای برخوردار است که سالهای زیادی در هر شرایطی بسیار مقاوم و بادوام عمل می کند.

امروزه به دلیل مشغله های زیاد کاری و نبودن وقت کافی برای پیدا کردن محصولی اصل و با کیفیت به یکی از دغدغه های اصلی تبدیل شده است. به همین سبب وب سایت اینترنتی ایران اسپلیت با یک دهه تجربه در زمینه کولر گازی توانسته است خریدی امن و نو را برای کاربران فراهم سازد. شما هم اکنون می توانید در ایران اسپلیت نسبت به خرید کولر گازی جنرال گلد با ضمانت بهترین قیمت موجود در بازار اقدام نمایید.

بررسی کولر گازی جنرال گلد

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/22tlYp6i
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه