جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

چرا خرید از سوپر مارکت آنلاین اسنپ مارکت (Snapp Market) این روزها بسیار مرسوم شده است؟ امروزه زندگی شهری بسیار شلوغ و پرمشغله شده است. به همین دلیل افراد زیادی دیگر وقت چندانی برای انجام خریدهای خود ندارد. یکی از مشکلاتی که افراد با آن مواجه هستند، خرید به صرفه و اقتصادی است. همچنین موارد دیگری وجود دارند که باعث بروز برخی مشکلات خواهند شد. از این موارد می توان به ماندن در ترافیک، پیدا کردن جای پارک، خرید نامناسب و صف صندوق که در هنگام خرید حضوری افراد با آن مواجه می شوند، اشاره کرد. در این مطلب قصد داریم به مزایای خرید از اسنپ مارکت برای افراد مختلف بپردازیم. تا انتها با ما همراه باشید.

خرید آسان از اسنپ مارکت (Snappmrket)

بسیاری از افراد پس از یک روز سخت و پرمشغله در محل کار و ماندن در ترافیک به خانه می رسند و سپس باید برای خرید، از خانه خارج شوند. حاضر شدن همسر و فرزندان ممکن است خود زمان زیادی طول بکشد. پس از این که اعضای خانواده حاضر شدند باید در ماشین بنشینند و در ترافیک به مغازه یا مرکز خریدی که قصد دارند از آن خرید کنند حرکت کنند. در این زمان با ترافیک و حتی در برخی مواقع با مشکل جای پارک مواجه خواهند شد.

پس از این که به مرکز خرید رسیدند، علاوه بر خریدهای خود، ممکن است به دلیل اصرار کودکان و موارد دیگر، خریدهای غیر ضروری بسیار دیگری نیز داشته باشند که همین امر باعث افزایش هزینه خرید خواهد شد. تازه هنوز ماجرا تمام نشده است. پس از این که خریدها را انجام دادند، باید در صف صندوق بایستند تا نوبت آن ها شود و بتوانند فاکتور خود را پرداخت کنند و باز در ترافیک قرار بگیرند تا به خانه برگردند.

مشکل همه گیری ویروس کرونا و احتمال مبتلا شدن به این ویروس را نیز باید به این مشکلات اضافه کرد. پس راه حل مناسب چیست؟ یک راه حل ساده و آسان وجود دارد که مزایای بسیاری برای افراد دارد و آن هم انجام خریدهای خانه با استفاده از اپلیکیشن اسنپ مارکت (Snapp Market) است. برای این که بتوانید از اسنپ مارکت خریدهای خود را انجام دهید تنها کافی است که در خانه بنشینید، خریدهای خود را از نزدیک ترین هایپراستار به محل زندگی خود را سفارش دهید و آن ها را در اسرع وقت جلوی در منزل تحویل بگیرید.

مزایای رقابتی خرید از اسنپ مارکت (Snapp Market)

خرید از اسنپ مارکت (SnappMarket) مزایای بسیاری دارد. همین مزایا باعث شده تا هر روز بر تعداد مشتریان این مجموعه افزوده شود و افراد بسیار بیشتری برای خریدهای خانه از این اپلیکیشن استفاده کنند. از مهم ترین مزایای خرید از اسنپ مارکت می توان به موارد زیر اشاره کرد.

1- دسترسی به بیش از 5000 هزار کالای اساسی

در اسنپ مارکت می توان به بیش از 5000 کالای اساسی و مورد نیاز خانه با تنوع برند متفاوت و مناسب دسترسی داشت. همین امر سبب شده تا تقریباً تمام نیازهای خانه را بتوان در این اپلیکیشن پیدا کرد و به راحتی و آسانی آن ها را دریافت کرد. در اسنپ مارکت می توان کالاهای بسیاری را با برندهای متفاوت در دسته هایی که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم، پیدا کرد.

  • مواد شوینده
  • لبنیات
  • مواد پروتئینی
  • خوار و بار
  • نان
  • لوازم آرایشی و بهداشتی
  • میوه
  • سبزیجات
  • انواع نوشیدنی
  • تنقلات
  • چاشنی و ادویه
  • لوازم کودک و نوزاد
  • کنسرو و غذای آماده
  • خشکبار
  • دسر و شیرینی
  • لوازم خانه
  • لوازم برقی

2- ارسال طبق زمانبندی و در کمترین زمان

با استفاده از اسنپ مارکت می توانید خریدهای خود را در اسرع وقت و جلوی در منزل تحویل بگیرید. خریدهایی که توسط اسنپ مارکت انجام می شوند، طبقه بندی می شوند تا در کمترین زمان ممکن به دست مشتریان برسند و باعث افزایش راحتی آن ها شوند.

3- کاهش هزینه ها

با خرید از سوپر مارکت آنلاین اسنپ مارکت دیگر نیازی نیست برای انجام خریدهای خود از خانه خارج شوید، در ترافیک بمانید و حتی برخی خریدهایی را که به آن نیاز ندارید انجام دهید. همین امر باعث شده تا جذابیت خرید از این برنامه برای بسیاری افراد بیشتر شود.

4- راحتی و آسایش و صرفه جویی در زمان

با استفاده از اسنپ مارکت می توانید به جای این که زمانی را در ترافیک بگذرانید، این زمان را با اعضای خانواده سپری کنید و منتظر باشید تا خریدهای خود را در اسرع وقت جلوی در منزل تحویل بگیرید.

5- تخفیف های متنوع

این روزها با توجه به گرانی شدید بسیاری از کالاها و هزینه های سرسام آور خرید، همه افراد مخصوصاً سرپرستان خانوار از تخفیف های مناسب استقبال می کنند. در اسنپ مارکت هر روز روی برخی کالاها تا 40 درصد تخفیف وجود دارد. همین امر باعث می شود تا اقلام مورد نظر خود را با قیمتی پایین تر خریداری کنید.

6- پشتیبانی

پشتیبانی مجموعه اسنپ به صورت 24 ساعته و در تمام طول هفته آماده پاسخگویی به سؤالات مشتریان و همچنین رفع مشکلات احتمالی پیش آمده است. به همین دلیل حتی در صورتی که مشکلی به وجود آید، می توانید به راحتی آن را برطرف کنید.

خرید از هایپر استار با استفاده از اسنپ

یکی از امکاناتی که در اپلیکیشن اسنپ مارکت وجود دارد، خرید از نزدیک ترین هایپر استار محل خود است. با این روش می توانید به راحتی کالاهای مورد نیاز خود را از هایپر استار نزدیک محل سکونت خود خریداری کنید. هایپر استار در شهرهای زیر شعبه دارد و می توان کار خرید از این مجموعه را در این شعب به راحتی انجام داد.

  • تهران
  • کرج
  • یزد
  • اصفهان
  • شیراز
  • قم
  • اهواز
  • ارومیه
  • سیرجان
  • قزوین

هایپر استار در تهران بیش از 25 شعبه در محله های متفاوت دارد که می توانید با پیدا کردن آن ها، مراحل خرید خود را ساده تر کنید.

تخفیف های پایان ناپذیر اسنپ مارکت

در بالا به مزیت خرید به صرفه از اسنپ مارکت اشاره کردیم. اما این تنها تخفیفی نیست که در اسنپ مارکت به آن دسترسی دارید. علاوه بر آن می توان از کد های تخفیف متفاوتی مانند کد تخفیف خرید اول با ارسال رایگان و کد تخفیف معرفی دوستان نیز استفاده کرد.

علاوه بر موارد بالا اسنپ مارکت باز هم به خریداران کد تخفیف اختصاص می دهد. در سوپر اپلیکیشن (SnappMarket) با استفاده از هر کدام از خدمات و خرید کالاها، امتیازی تحت عنوان امتیاز اسنپ کلاب به افراد تعلق می گیرد. اسنپ کلاب همان باشگاه مشتریان اسنپ است و افراد می توانند امتیازات اسنپ کلاب خود را به تخفیف های متفاوتی مانند تخفیف خرید از اسنپ مارکت تبدیل کنند. این کار باعث می شود تا باز هم هزینه خرید کاهش پیدا کند.

جمع بندی

این روزها خرید حضوری از مجموعه های متفاوت با مشکلات بسیاری مانند ماندن در ترافیک، صرف زمان برای حاضر شدن، عدم یافتن جای پارک مناسب، احتمال ابتلا به بیماری کرونا و عدم دریافت تخفیف مناسب مواجه است. به همین دلیل بسیاری افراد خریدهای خانه خود را با استفاده از اپلیکیشن اسنپ مارکت انجام می دهند. در این اپلیکیشن به بیش از 5000 کالا اساسی در برندهای مختلف دسترسی دارید و تقریباً می توانید تمام نیاز خانه را از این مجموعه خریداری کنید. همچنین وجود تخفیف های متفاوت و روزانه روی برخی کالاها که حتی تا 40 درصد نیز می رسند، باعث شده تا هزینه خریدها به میزان مناسبی کاهش پیدا کند. وجود پشتیبانی، رساندن خرید در اسرع وقت به مشتری، تنوع بالا و صرفه جویی در هزینه و زمان از مهم ترین مزایای خرید از سوپر مارکت آنلاین اسنپ مارکت هستند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/gO7SlZpa
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه