یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 5 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

دستگاه بسته بندی خشکبار – قیمت و ویژگی ها

دستگاه پر کن رومیزی تنها دستگاه مناسب با این قابلیت می باشد که توانایی بسته بندی خشکبار در سلفون و یا انواع بطری را در اوزان مختلف دارد.

این دستگاه از یک توزین متصل به ترازوی کوچک ساخته شده است اه با تنظیم وزن از روی صفحه دیجیتالی دستگاه قابل کنترل است.

تخلیه توزین دستگاه با استفاده از دکمه و یا پدالی که برای آن تعبیه شده است انجام پذیر می باشد.

اگر بسته بندی شما به صورت سلفونی صورت بگیرد در انتها نیاز به یک دستگاه دوخت برای پک کردن درب سلفون دارید، اما اگر بسته بندی شما در بطری شیشه ای یا پلاستیکی صورت می گیرد برای زیبایی و بهداشت بیشتر می توانید از یک دستگاه سیل القایی برای پلمپ درب بطری استفاده کنید. 

 

دستگاه بسته بندی خشکبار دست دوم

دستگاه بسته بندی خشکبار در سه مدل رومیزی، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک به ترتیب برای ظرفیت تولیدی خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی طراحی و ساخته می شود.

دستگاه بسته بندی رومیزی از قیمت مناسبی برخوردار می باشد اما دستگاه بسته بندی نیمه اتوماتیک و اتوماتیک از قیمت های نسبتا بالایی برخوردارهستند.

بنابراین ممکن است برای بعضی از افراد در شروع کار و یا گسترش آن پرداخت این هزینه ها مقدور نباشد و این مساله به راحتی با خرید دستگاه بسته بندی خشکبار دست دوم امکان پذیر است.

دستگاه بسته بندی خشکبار – قیمت و ویژگی ها

دستگاه بسته بندی خشکبار نیمه اتومات

دستگاه بسته بندی خشکبار نیمه اتومات فقط برای پر کردن بسته با اوزان مختلف می باشد که برای کارگاه های کوچک می باشد و فاقد دوخت می باشد.

پر کردن بسته توسط پدالی که در کنار دستگاه تعبیه شده توسط اپراتور انجام می شود و برای دوخت بسته از دستگاه دوخت اهرمی و یا خطی استفاده می کنند.

این دستگاه برای ظرفیت نیمه صنعتی بسیار مناسب می باشد و البته ابعاد آن برای بسته بندی با وزن های مختلف قابل تغییر خواهد بود.

 

دستگاه بسته بندی خشکبار دستی

برای بسته بندی خشکبار در منزل و ایجاد مشاغل خانگی دستگاه بسته بندی خشکبار رومیزی بهترین گزینه می باشد.

این دستگاه قابلیت بسته بندی خشکبار را با اوزان مختلف در سلفون، قوطی ها فلزی یا شیشه ایی، انواع بطری و... را دارا می باشد.

دستگاه بسته بندی خشکبار دستی به شکل تک توزین و دو توزین ساخته می شود و توسد دکمه یا پدال توسط اپراتور کنترل می شود.

دستگاه بسته بندی خشکبار دستی توانایی وزن کردن از وزن 100 گرم تا 3 کیلو گرم را دارد و به در خواست خریدار قابل انتخاب می باشد.

 

دستگاه بسته بندی خشکبار صادراتی

قطعا برای بسته بندی خشکبار صادراتی باید استاندارد های زیادی را رعایت کرد و به زیبایی بسته بندی ها توجه زیادی کرد، گرچه برای بازار داخلی نیز این کار انجام شود بسیار مناسب خواهد بود و سبب ایجاد رقابت می شود.

اما باید قبول کنیم از نظر سطح استاندارد کشور ما با کشورهای دیگر به خصوص اروپا متفاوت است، البته باید به این نکته دقت کرد که بهای این استاندارد برای مصرف کننده و خریدار به مراتب گران تر و سنگین تر خواهد بود.

همان محصول هنگام عرضه در کشور خودمان مطمئنا با هزینه پایین تر بسته بندی شده و مصرف می شود.

دستگاه بسته بندی خشکبار – قیمت و ویژگی ها

دستگاه بوجاری حبوبات و غلات

دستگاه بوجاری حبوبات و غلات دستگاه بسیار کاربردی در صنعت بسته بندی حبوبات به شمارمی رود و به دو عامل سرعت بسته بندی و راحت تر شدن آن کمک می کند.

کار اصلی دستگاه بوجاری جدا سازی ضایعات ( شن، ماسه، سنگ و...) از محصول اصلی می باشد و در ظرفیت های متفاوت با ابعاد گوناگون طراحی و ساخته می شود.

 

قیمت دستگاه بسته بندی خشکبار

قیمت دستگاه بسته بندی خشکبار با بررسی مدل دستگاه رومیزی ( دستی) ، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک تعیین می شود.

این دستگاه ها به ترتیب برای تولید در ظرفیت تولید خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی به کار می رود و از مناسب ترین تا بالا ترین قیمت می باشند، البته در تمامی مدل ها ممکن است تغییراتی در ابعاد و عملکرد دستگاه وجود داشته باشد که در تغییر قیمت بی تاثیر نخواهد بود.

گرچه در صورت اضافه شدن امکانات جانبی دیگر نیز قیمت دچار افزایش مجدد خواهد شد.

 

آموزش کار با دستگاه بسته بندی خشکبار

طریق کارکرد دستگاه ها در مدل های جدید به خصوص در مدل های بالا و اتوماتیک بسیار ساده بوده و نیاز به مهارت و تخصص نخواهد داشت به طوری که با یک بار پیمودن مراحل کار با دستگاه این اتفاق کاملا میسر خواهد بود.

برای رسیدن به این هدف در هنگام خرید می توانید ار فروشنده یا شرکت سازنده دستگاه این خواسته را که حق مسلم شما می باشد را طلب کنید.

به طور کلی در تمام دستگاه های بسته بندی خشکبار دستگاه از یک مخزن برای محصول و یک یا چند توزین شکل گرفته است که برای پر کردن محصول در بسته بندی مد نظر و طراحی شده از قبل می باشد که توسط دکمه و یا پدال قابل کنترل است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/qTZWWyRQ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه