پنجشنبه, ۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

در هنگام تاسیس یک کسب و کار و شرکت علاوه بر یافتن مکان مناسب و چیدمان اداری باید به فکر مدیریت عالی این شرکت باشید تا با گذشت زمان روند سود دهی داشته باشد. بهتر است بدانید دیگر زمان استفاده از قلم و کاغذ برای اداره و مدیریت شرکت ها و ادارات گذشته است و شما باید خود را با استانداردهای مدیریتی هماهنگ کنید تا بتوانید بهترین نتیجه را در کوتاه ترین زمان ممکن بگیرید. نرم افزار سازمانی همکاران سیستم می تواند بهترین کمک و همراه در این مسیر برای شما باشد که در ادامه به توضیح کامل و جامع آن خواهیم پرداخت.

 

چگونه یک نرم افزار سازمانی مناسب انتخاب کنیم؟

 

نرم افزار سازمانی چیست؟

پیش از آنکه بخواهیم نرم افزار سازمانی همکاران سیستم بررسی کنیم، توضیحی جامع در مورد نرم افزارهای سازمانی در اختیار شما قرار می دهیم. این نرم افزارها طراحی شده اند تا بتوانند بسیاری از روند و فعالیت های روزانه همانند بخش تولید، مالی، فروش و غیره را کنترل کرده و باعث بهبود فعالیت های شرکت شوند.

استفاده از این نرم افزارها می تواند برای شرکت ها و ادارات تازه تاسیس مفید باشد، زیرا بسیاری از عملیات اجرایی و مدیریتی آن ها را خودکار و سریع تر می کند. حتی این نرم افزارها می توانند روند کاری شرکت های چندین ساله را نیز بهبود بخشند.

در کل می توان گفت این نرم افزارها با توجه به خدمات و امکاناتی که اداره می دهند، هزینه های شرکت را کاهش داده، باعث ایجاد نوآوری شده، بهره وری را افزایش داده و در نهایت روند فعالیت های شرکت و اداره را به صورت خودکار و بسیار سریع پیش می برند. بنابراین استفاده از این نرم افزارها برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ توصیه می شود.

 

چگونه یک نرم افزار سازمانی مناسب انتخاب کنیم؟

 

نرم افزار سازمانی چه تاثیر بر کارکرد سازمانی دارد؟

حال که با نرم افزارهای سازمانی آشنا شدید، بهتر است در مورد تاثیر این نرم افزارها در امورات و فعالیت های شرکت مثال هایی ارائه دهیم. این نرم افزارها می توانند در بخش های مختلفی نظیر مالی، فروش و پخش، قیمت تمام شده محصولات، تدارکات، منابع انسانی و مدیریت تولید کمک کننده باشند که در ادامه به توضیح دقیق تر آن ها می پردازیم.

  • کار کردن در انبار یک شرکت بزرگ را تصور کنید که بعد از تخلیه بار باید چند کارگر مشغول شمردن و نوشتن اطلاعات آن باشند. این کار میتواند ساعت ها یا شاید روزها طول بکشد و در نهایت اطلاعات بر روی تعداد زیادی کاغذ ارائه می شود که ممکن است به دلیل خطای انسانی درست و کامل نباشند. اما با داشتن نرم افزاری مانند نرم افزار سازمانی همکاران سیستم تمامی این مشکلات حل شده و در کمترین زمان، بهترین نتیجه را خواهید گرفت.
  • بخش تدارکات شرکت را تصور کنید، وظیفه این بخش لیست کردن وسایل مورد نیاز کارمندان و بخشهای مختلف شرکت و در نهایت خرید آن ها است. اگر بدون نرم افزار سازمانی همکاران سیستم این روند را طی کنید کاری دشوار و زمان بر خواهد بود؛ اما این کار با نرم افزار سازمانی همکاران سیستم در سریع ترین زمان و با دقت و کیفیت بالایی انجام می گیرد.

این مثال ها تنها چندین مورد از خدمات و امکانات مفیدی هستند که نرم افزارهای سازمانی در اختیار کسب و کارها و مدیران این شرکت ها می گذارند تا مدیریت یکپارچه و درون سازمانی داشته باشند.

 

چگونه یک نرم افزار سازمانی مناسب انتخاب کنیم؟

 

در مورد نرم افزار سازمانی همکاران سیستم چه می دانید؟

اطلاعات زیادی درباره نرم افزارهای سازمانی در اختیار شما قرار گرفت؛ حال به معرفی یکی از بهترین نرم افزارهای سازمانی می پردازیم. این مجموعه نرم افزارهای مختلف با توجه به بزرگی کسب و کار، نوع خدمات و نوع نیاز شما ارائه می دهد.

می توان گفت این شرکت بزرگ ترین و مجهزترین شرکت در زمینه ارائه نرم افزارهای مکانیزه و سازمانی است که می توانید از آن ها بهره مند شوید. محصولات این شرکت دارای برندهای مختلفی مانند سپیدار، راهکاران ابری، سرو CRM و سپیدار سیستم هستند که در ادامه به توضیح برخی از آن ها می پردازیم.

  • سپیدار سیستم آسیا: یکی از محصولات نرم افزاری همکاران سیستم است که در بخش نرم افزارهای یکپارچه فروشگاهی و همچنین شرکتی فعالیت دارد. این نرم افزارها معمولا در بخش مالی و حسابداری در شرکتها و کسب و کارهای متوسط و کوچکی مانند تولید، پخش، پیمانکاری، ارائه خدمات و غیره کاربرد دارند. به دلیل جامع بودن خدمات و امکانات ارائه شده توسط این شرکت شما می توانید نرم افزاری مختص کسب و کار خود را بیابید.

همچنین شما می توانید با توجه به درخواست ها و نیازهای خود به خرید نرم افزار بپردازید، زیرا در این نرم افزار در بخش هایی همچون حسابداری، دارایی ثابت، انبارداری، دریافت و پرداخت، سفارش گیری، مشتریان و فروش و غیره نرم افزارهای مناسبی طراحی و توسعه داده شده اند.

  • راهکاران: این نرم افزار را میتوان اثری خارق العاده از بزرگترین مجموعه نرم افزاری داخل کشور یعنی همکاران سیستم دانست. این نرم افزار تحت وب بوده و بخش های مختلف و جامعی از نیازهای شرکت های متوسط و بزرگ را پاسخ می دهد. این نرم افزار حاصل تجربه 1500 نفر از کارشناسان و کارکنان این مجموعه در مدت طولانی است، از این رو به نرم افزاری محبوب و پرطرفدار در سراسر ایران تبدیل شده است، به گونه ای که می توان گفت 73000 سازمان بزرگ، متوسط و کوچک در روند اداره و مدیریت شرکت خود از آن استفاده می کنند.

نرم افزار سازمانی راهکاران را می توان با توجه به خدماتی که در اختیار شرکت ها و موسسات قرار می دهد به چهار دسته: مدیریت مالی، تدارکات و لجستیک، فروش و پخش و سرمایه انسانی تقسیم کرد.

 

 

سخن پایانی

در این مقاله اطلاعات مفید و جامعی درباره نرم افزار سازمانی همکاران سیستم و برخی از برندهای معروف و کاربردی آن در اختیار شما قرار گرفت. همچنین شما با بعضی از خدمات و امکانات این نرم افزارها آشنا شدید؛ حال وقت آن رسیده است برای خرید نرم افزار راهکاران ، یکی از نمایندگی های معتبر این مجموعه که می توانید محصولات مورد نیاز خود را از آن تهیه کنید را به شما معرفی کنیم.

شرکت دانا راهبرد سامان اندیش، نمایندگی نرم افزار همکاران سیستم است که با توجه به تجربیات و دانش بالایی که در حوزه نرم افزارهای سازمانی همکاران سیستم دارد؛ بهترین و مناسب ترین گزینه را برای کسب و کار و شرکت شما معرفی می کند.

 شما می توانید علاوه بر مشاوره و خرید از محصولات این مجموعه از کارشناسان مجموعه برای استقرار و پیاده سازی نرم افزار نیز کمک بخواهید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید فرم درخواست مشاوره خرید نرم افزار را در سایت دانا راهبرد سامان اندیش به نشانی www.DorsaSoft.com پر کرده و منتظر تماس کارشناسان مجرب مجموعه باشید تا بهترین خدمات را به شما ارائه دهند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/LanJm5AF
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه