شنبه, ۸ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 27 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

همه چیز درباره سلفون

1 سال پیش ( 1401/8/30 )
 

امروزه بهداشت جهانی گسترش یافته است و همه افراد به دنبال راهی هستند که بتوانند محصولات را بدون کمترین آلودگی نگهدارند. اگر به مواد غذایی بسته بندی شده نگاه کنید متوجه روکش سلفونی روی آن ها خواهید شد که از ورود هر گونه آلودگی و گردوغباری جلوگیری می کند. این تنها کاربرد محصولات سلفونی نیست، این مواد در بسته بندی آثار هنری، لباس‎ها و غیره نیز کاربرد دارند. این مواد کیفیت بالایی داشته و در بسیاری از بخش ها کاربرد دارند. اگر شما هم به دنبال خرید این محصول کاربردی هستید، می توانید اطلاعات کافی در مورد ویژگی ها و انواع این محصول را دریافت کرده و برای خرید سلفون 100 متری اقدام کنید.

سلفون چیست؟

سلفون چیست؟

اگر بخواهیم به توضیح و بررسی سلفون بپردازیم می توانیم با دو عبارت شرح دهیم. این محصول در بازار داخلی و جهانی معانی متفاوتی دارد. برای توصیف این کلمه می توانیم به فیلم های پلیمری (طبیعی، مصنوعی و سنتزی) اشاره کنیم. در این میان پلیمرهای طبیعی که معمولا از پروتئین، سلولز، لاستیک طبیعی ساخته شده اند را در توضیحات جهانی سلفون می نامند. در صورتی که این کلمه در ایران به معنی فیلم هایی است که از پلی پروپیلن ساخته شده اند و کاملا شفاف و شیشه ای هستند.

روش ساخت این محصول به این صورت است که ماده اولیه آن را به طور کامل ذوب کرده و در قالب های دستگاه می گذارند تا به صورت آمورف در بیایند. دمای ذوب این محصولات به دلیل اینکه در دمای بالاتری ساخته شده است نسبت به نایلون و نایلکس بیشتر است. یعنی می تواند در دماهای بسیار بالا نیز از خود مقاومت نشان دهد؛ به همین دلیل است که گفته می شود سلفون 100 متری در مقابل نور خورشید و دیگر منابع گرما مقاوم بوده و هیچگونه واکنشی نشان نمی دهند.

انواع سلفون

انواع سلفون

سلفون ها با توجه به جنس و شکلی که دارند به انواع مختلفی تقسیم می شوند، در این بخش به توضیح برخی از مهم ترین نوع این محصولات می پردازیم.

  • سلفونهای حرارتی: این محصولات همانطور که از نامشان پیدا است به حرارت واکنش نشان می دهند. به طوری که در هنگام حرارت دادن جمع می شوند و به دور محصول پیچیده می شوند. از این مواد با عنوان شیرینگ نیز یاد می شود که برای بسته بندی محصولاتی همچون آب معدنی، نوشابه، کتاب و غیره کاربرد دارند.
  • سلفون محافظ: همانطور که از نام این محصول مشخص است، از آن برای محافظت از ورود گرد و غبار، محافظت از خشکی و غیره استفاده میشود. اگر به بسته بندی مواد غذایی تگاهی بیاندازید با پوشش نایلوین شفاف و نازکی روبرو می شوید که به طور کامل به دور این مواد پیچیده شده اند تا از درز هرگونه میکروب و آلودگی جلوگیری کنند. این سلفون ها خاصیت کشسانی دارند و در ضخامت ها و اندازه های مختلف مانند سلفون 100 متری تولید می شوند. شما می توانید با توجه به نیازتان آن ها را تهیه کرده و استفاده کنید. برای مثال اغلب افراد از سلفون های نایلونی ضخیم برای پوشاندن مبلمان، میز، لباس و غیره استفاده می کنند.
  • سلفون شفاف: برخی از مواد هیچگونه واکنشی به نور مستقیم خورشید نمیدهند، بنابراین روکش این محصولات از پوشش شفاف انتخاب می شود.این پوشش به شما این اجازه را می دهد که بتوانید محصول داخل بسته را به خوبی ببینید و از سلامتی و نوع آن باخیر شوید. ماکارونی جز مواردی است که آن را در داخل پوشش شفاف قرار می دهند.
  • سلفون صدفی: یکی دیگر از انواع پر کاربرد بسته بندی نوع صدفی است. این نوع پوشش مناسب موادی است که در سردخانهها ذخیره می شوند. محصولاتی همچون گوشت، سوسیس، کالباس و غیره برای بسته بندی به این نوع پوشش احتیاج دارند.
  • سلفون متالایز: نوعی از سلفون ایت که از محصول داخلی خود در مقابل نور مستقیم خورشید جلوگیری میکند. این پوشش لایه آلومینیومی دارد که مقاومت محصولات را افزایش می دهد.

مزایا خرید سلفون

حال که با نواع این محصولات آشنا شدید، بهتر است با مزایای خرید و استفاده از آن ها نیز آشنا شوید. سلفون 100 متری و محصولات مشابه مانند سلفون رپید رپ و سلفون سان رپ کاربردهای بسیاری در بخش های مختلف داشته و همچنین مزایای متنوعی نیز دارند. در ادامه به توضیح و بررسی این موارد می پردازیم.

  • مقاوم در برابر حرارت بالا یا پایین: سلفون میتواند در برابر حرارت بسیار بالا یا پایین از خود مقاومت خوبی نشان دهد و این یک ویژگی و مزیت مهم برای آن به حساب می آید.
  • شفافیت: این نوع بسته بندی بسیار شفاف و واضح است و این مورد باعث میشود افراد داخل بسته بندی را راحت تر مشاهده کنند. همچنین این نوع بسته بندی باعث جذابیت محصول نیز می شود.
  • مقرون به صرفه: پلی اتیلنها جز مواد ارزان و اقتصادی هستند، بنابراین سلفون ها ساخته شده از این محصول ارزان قیمت هستند و می توانند در مواردی همچون سلفون 100 متری بسیار مقرون به صرفه باشند.
  • خاصیت کشسانی: این خاصیت باعث میشود دور محصولاتی که می خواهید بسته بندی کنید به خوبی بچسبند و از وارد آمدن هرگونه آسیب و نفوذ آلودگی جلوگیری کنند.

کاربرد سلفون ها

این محصولات را با توجه به ویژگی ها و مزایایی که دارند می توان در بسیاری از قسمت ها استفاده کرد. در ادامه به برخی از کاربردهای این محصولات می پردازیم.

  • به عنوان محافظ مواد غذایی، خشکبار، میوه و سبزیجات
  • محافظ کتابهای درسی یا کتاب های عمومی
  • به عنوان پوششی برای محصولات و لوازم ورزشی
  • به عنوان محافظ وسیلههای خانه در هنگام اسباب کشی یا رنگ کاری
  • به عنوان بسته کننده محصولات بهداشتی و شوینده
  • به عنوان بسته بندی کننده داروها
  • در قنادیها برای بسته بندی انواع شیرینی و کیک ها
  • برای بسته بندی و محافظت از تجهیزات پزشکی
  • برای پوشش و نگهداری از البسه و پوشاک

معرفی برند سلفون

معرفی برند سلفون

در این مقاله با ویژگی ها کاربردهای سلفون آشنا شدید، شما می توانید محصول دلخواه خود را مانند سلفون 100 متری را از برندهای معتبر و معروفی همچون سلفون ثابت رپ، رپید رپ و سان رپ تهیه کنید. محصولات این شرکت ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند و به شما این امکان را می دهند تا بدون نگرانی از وارد شدن آسیب به محصولات از آن ها در بخش های مختلفی که ذکر شد استفاده کنید.

سخن پایانی

در این مقاله یکی از روش های بسته بندی مهم و اساسی یعنی سلفون را معرفی کردیم و تمام اطلاعات مرتبط با آن را در اختیار شما قرار دادیم. حال شما می توانید این محصول کاربردی را از فروشگاه های معتبر و مطمئنی تهیه کنید. شرکت شفق طلایی مفید یکتا از سال 1393 فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرد و توانست در این مدت محصولات و خدمات زیادی را به لیست امکانات خود اضافه کند. این شرکت محصولات خود را با برندهای معتبری به نام های ثابت رپ، رپید رپ و سان رپ به بازار عرضه می کند. شما می توانید سلفون 100 متری را با قیمتی مناسب تهیه کرده و در امور مختلف زندگیتان از آن ها بهره مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت سلفون ، نحوه سفارش و خرید سلفون با گروه پشتیبانی این مجموعه در تماس باشید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/NkP5wx9C
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه