پنجشنبه, ۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

ورق پلکسی گلس با توجه به جنس، شفافیت، طرح، رنگ و ضخامت های مختلف، با ورود به بازار ایران به عنوان جایگزینی جدید برای شیشه مورد توجه عموم مخاطبین قرار گرفت. این نوع چاپ به عنوان یکی از جذاب ترین نوآوری های صنعت چاپ در جهان شناخته می شود که به تازگی با عنوان چاپ یووی روی اجسام مسطح وارد دنیای چاپ و تبلیغات شده است. با گذشت زمان و گسترش تنوع کاربردهای پلکسی و امکان چاپ بر روی دستگاه های چاپ فلت بد، از این محصول در صنایع مختلف از جمله اجرای دکوراسیون داخلی و حتی در ساخت و اجرای بسته بندی محصولات، انواع تابلو، تندیس و… نیز استفاده می شود.

تبلیغات بر روی تابلوهای پلکسی می تواند تأثیر مفید و مؤثری بر کسب و کارها داشته باشد، به همین دلیل از استفاده این ابزار تبلیغاتی غافل نشوید. طی این مقاله قصد داریم علاوه بر معرفی چاپ فلت بد روی پلکسی، شما را بیشتر با انواع ورق های پلکسی، ویژگی ها، کاربردها، مزایا و معایب چاپ پلکسی آشنا کنیم؛ پس تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

چاپ فلت بد روی پلکسی

چاپ فلت بد روی پلکسی چیست؟

صنعت چاپ دیجیتال به عنوان یک از بزرگ ترین صنایع فعال در حوزه تبلیغات محیطی، بیش از گذشته در حال توسعه و پیشرفت است. یکی از متنوع ترین و رایج ترین نوع محصولات چاپ فلت بد، چاپ روی پلکسی است که در آن عملیات چاپ به طور مستقیم با دستگاه های مدرن و پیشرفته بر روی سطح صاف و مسطح پلکسی گلاس انجام می گیرد. پلکسی یک نوع ورق پلاستیک است که به دلیل مقاومت، وضوح، درخشندگی و شفافیت در بسیاری از مواقع به جای شیشه استفاده می شود.

چاپ فلت بد روی پلکسی جزو مناسب ترین انتخاب ها برای تبلیغات محیطی است و در برابر عوامل محیطی مانند نور خورشید، باد، باران، حرارت، رطوبت و خراشیدگی مقاومت و ماندگاری بالایی دارد. این نوع چاپ برای استفاده های مختلف مانند عایق های صوتی و حرارتی، المان های دکوراتیو، تابلوهای تبلیغاتی، سازه های نمایشگاهی و فروشگاهی، سقف کاذب، تایل های آسمان مجازی، پوشش سقف حیاط خلوت و پاسیو کاربرد دارد.

انواع ورق های پلکسی گلس

ورق های پلکسی گلاس بسته به ضخامت، ابعاد و وزن در انواع مختلفی تولید می شوند. در ادامه به برخی از انواع این ورق های پلکسی می پردازیم که عبارتند از:

  • پلکسی شفاف (نور را از خود عبور می دهد)
  • پلکسی مات (نور را تا حدودی از خود عبور می دهد)
  • پلکسی آینه ای (بازگشت نور دارد)
  • پلکسی رنگی (جنبه تزیینی دارد)

ویژگی های چاپ مستقیم روی پلکسی

چاپ روی پلکسی دارای کیفیت چاپ بالا و ماندگاری رنگ طولانی است. فرقی نمی کند سطح پلکسی شفاف باشد یا مات، طرح شما در کوتاه ترین زمان روی آن چاپ می شود. فقط در صورت تیره بودن رنگ آن، ممکن است لازم باشد قبل از چاپ طرح اصلی، یک لایه رنگ سفید روی سطح پلکسی چاپ شود. چاپ فلت بد روی پلکسی، مقاومت و ماندگاری بالایی در برابر حرارت، نور خورشید، رطوبت و خراشیدگی دارد.

چاپ فلت بد روی پلکسی دارای ویژگی های خاص و منحصر به فردی است که باعث شده مخاطبین از این نوع متریال جهت دکوراسیون فضای داخلی یا تبلیغات استفاده کنند. این نوع چاپ کاملاً دوستدار طبیعت بوده و به هیچ وجه برای محیط زیست ایجاد آلودگی نمی کند.

کاربردها و موارد مصرف چاپ فلت بد روی پلکسی

کاربردها و موارد مصرف چاپ فلت بد روی پلکسی

کاربردهای چاپ فلت بد روی پلکسی بیشتر از آن چیزی است که فکر می کنید، از تبلیغات در صنعت دکوراسیون داخلی گرفته تا ساخت و اجرای محصولات و خدمات، همگی از چاپ فلتبد استفاده می کنند. در ادامه به برخی از مهم ترین کاربردها و موارد مصرف چاپ فلتبد روی پلکسی در فضاهای مختلف می پردازیم:

  1. استفاده از چاپ روی پلکسی در دکوراسیون داخلی و ساخت محصولات دکوراتیو
  2. چاپ پلکسی برای ساخت تندیس، لوح های تقدیر و هدایای تبلیغاتی
  3. حفاظت از محصولات، لوازم آرایشی و بهداشتی
  4. چاپ عکس روی کارت دعوت پلکسی
  5. استفاده از چاپ پلکسی در پشت شیشه آکواریوم
  6. چاپ بر روی ظروف هتل و رستوران ها، زیرلیوانی ها و زیردستی
  7. به کارگیری چاپ پلکسی در آسمان مجازی، سقف کاذب (ابروباد)، پارتیشن بندی و تایل سقفی
  8. چاپ انواع طرح و نقش مختلف بر روی سطح پلکسی نورگیر و پنجره ساختمان ها
  9. جایگزینی مناسب برای شیشه های دکوراتیو ساختمان ها، دکوراسیون آسانسورها و حفاظ های شفاف لابی
  10. استفاده از چاپ پلکسی در باجه های دستگاه خودپرداز
  11. ساخت انواع تابلوهای چلنیوم، LED و استندهای تبلیغاتی
  12. استفاده از چاپ پلکسی به عنوان قاب عکس
  13. چاپ روی باکس بسته بندی بسیاری از محصولات تبلیغاتی
  14. ساخت ماکت و لعاب معماری
  15. استفاده از چاپ پلکسی ترنسپارنت برای استفاده در لایت باکس ها و جعبه های هدیه
  16. ساخت پنل انواع دستگاه های الکترونیکی و صنعتی
  17. استفاده از چاپ فلتبد روی پلکسی برای تابلو راهنما، تابلوهای مختلف سقفی و دیواری برای طبقات یا دفترکار، ویترین فروشگاه ها، تابلو راهنمای ادارات و مراکز خرید
  18. چاپ پلکسی استند برای معرفی محصولات و خدمات
  19. ساخت انواع استند نمایشگاهی
  20. استفاده از تابلو پلکسی در بیمارستان ها، درمانگاه ها، آزمایشگاه ها، مطب ها و داروخانه ها

مزایا و معایب چاپ روی پلکسی گلاس

چاپ فلت بد روی پلکسی در مقایسه با سایر محصولات مشابه دارای مزیت های خاص خود است، اما معایبی نیز دارد. در ادامه به برخی از مزایا و معایب چاپ روی پلکسی گلاس می پردازیم:

مزایا چاپ روی پلکسی گلاس

  • قابل استفاده در فضاهای داخلی و خارجی مختلف
  • وزن سبک و ضخامت کم
  • ثبات و وضوح رنگی بسیار بالا
  • قابلیت شستشو
  • مقاومت و ماندگاری چاپ پلکسی در برابر عوامل محیطی مانند رطوبت، نور خورشید، سرما، گرما، خط و خش
  • قیمت بسیار ارزان و مقرون به صرفه
  • دوام و طول عمر بالا چاپ روی پلکسی
  • تصاویر با وضوح و کیفیت بالا
  • قابلیت عبوردهی نور
  • وضوح، درخشندگی و شفافیت پلکسی نسبت به سایر متریال ها

معایب چاپ روی پلکسی گلاس

  • بسیار حساس نسبت به خراشیده شدن
  • عدم تولید پلکسی در ضخامت های بالا
  • مقاومت کم در برابر حرارت
  • جاذب گرد و غبار
  • تنوع بسیار پایین در رنگ
  • شکنندگی بسیار سریع
  • محدودیت در استفاده از چسب کلروفوم (Chloroform)
  • حساسیت بالا نسبت به مواد شیمیایی
  • عدم امکان برش پلکسی با لیزر و زرد شدن تدریجی سطح آن ها
  • مناسب نبودن چاپ پلکسی برای مصارف مکانیکی

مزایا و معایب چاپ روی پلکسی گلاس

چاپ سبحان؛ بهترین مرکز چاپ فلت بد روی پلکسی در تهران

اگر به دنبال بهترین مرکز در تهران هستید که خدمات چاپ فلت بد روی پلکسی را به شما ارائه دهد، پیشنهاد ما به شما مرکز تخصصی چاپ سبحان است. این مجموعه یکی از بهترین و معتبرترین مراکز ارائه چاپ فلت بد در تهران است که تمامی محصولات چاپی خود از جمله چاپ استیکر، چاپ بنر، چاپ کاغذ دیواری، چاپ فلکس و چاپ یووی را با بهترین قیمت و به صورت آنلاین و حضوری در اختیار تمامی مشتریان قرار می دهد.

شما با استفاده از خدمات مرکز تخصصی چاپ سبحان می توانید از مزایایی مانند کیفیت عالی چاپ، قیمت بسیار مناسب و سرعت بالا چاپ نسبت به سایر چاپخانه های چاپ فلت بد بهره مند شوید. فقط کافی است به نشانی https://sobhanprint.com/ مراجعه کرده و از طریق پنل سایت و واتساپ با کارشناسان فروش این مجموعه در ارتباط باشید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/tsNwuGhl
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه