پنجشنبه, ۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

جدیدترین مخلوط کن و آسیاب چندکاره و حرفه ای

مخلوط کن آسیاب یکی از لوازم برقی کاربردی و کارآمد هر آشپزخانه امروزی میباشد. وجود مخلوط کن در آشپزخانه ترکیب آسان و سریع هر چیزی را برایتان ممکن می کند. و اگر دستگاه شما از قابلیت خرد کن نیز برخوردار باشد، از آن استفاده های بیشتری را خواهید داشت. در ادامه به بررسی جدیدترین و بهترین مدل مخلوط کن بلندر و آسیاب چند کاره و حرفه ای خواهیم پرداخت.

مخلوط کن ها با برندها و قابلیت های مختلفی وارد بازار شده اند که انتخاب مدل مناسب را کمی سخت کرده. پیش این مهمترین نکات در خرید مخلوط کن را برایتان توضیح دادیم. با درجه همراه باشید تا بهترین مخلوط کن ها را همراه با قابلیت هایشان به شما معرفی کنیم.

قیمت مخلوط کن حرفه ای بهتر از دیجی کالا

همانطور که میدانید مخلوط کن ها به این دلیل که در انواع مدل و برندهای مختلف هستند دارای قیمت های متغیری هستند و شما میتوانید پایین ترین قیمت مخلوط کن را در فروشگاه تیک تاک کالا مشاهده کنید .

قیمت مخلوط کن حرفه ای بهتر از دیجی کالا

کاربرد و قطعات مخلوط کن

مخلوط کن همانطور که از نامش پیداست مواد را با سرعتی بیش از مخلوط کردن دستی مخلوط می کند. این وسیله در تهیه انواع سوپ ، سس، مواد اولیه غذاها و نوشیدنی های خوشمزه و خرد کردن انواع میوه و سبزیجات کاربرد بخصوصی دارد. مخلوط کن ها دارای قطعات شامل تیغه ها، پارچ، خردکن یخ و موتور قدرتمند میباشند. موتور که روشن می شود، تیغه ها به حرکت درمی آیند و مواد داخل پارچ را به قطعات بسیار کوچک خرد می کند تا یکدست شود.

معیار های انتخاب انواع مخلوط کن و آسیاب

خارج از اینکه مخلوط کن از چه نوع یا برندی است ، در هنگام خرید حتما باید به موارد زیر دقت کنید.

قدرت توان موتور

 مهمترین موضوع در زمان انتخاب مخلوط کن خوب ، قدرت و توان موتور آن است. اکثر مخلوط کن ها دارای موتور با توان بین 400 وات تا 1500 وات هستند و البته مدل های با توان بیشتر هم در بازار پیدا می شود. هرچه قدرت موتور بیشتر باشد توان خردکنندگی و یکدست کردن مواد توسط دستگاه بیشتر خواهد بود.

جنس و ظرافت تیغه

اگر خواهان خرید یک مخلوط کن یا آسیاب خوب هستید بهتر است بدانید که بهترین مخلوط کن های برقی دارای تیغه با جنس استیل هستند. مقاومت، کارایی و قدرت خردکنندگی تیغه استیل بسیار بیشتر از مدل های دیگر است.

طراحی و جنس بدنه

معمولاً در تولید وسائل برقی آشپزخانه از جنس استیل یا پلاستیک فشرده استفاده می شود. هر کدام از این اجناس مزایا و معایبی دارند که باید به آن توجه کرد. دستگاه با بدنه استیل وزن بیشتری دارد و جابه جایی آن دشوارتر است اما در عوض استحکام بیشتری دارد و در مقابل ضربه مقاومت بیشتری نسبت به پلاستیک دارد.

انواع مختلف مخلوط کن

  • مخلوط کن پریمیوم یا پیشرفته : انواع پیشرفته مخلوط کن ها با عنوان پریمیوم نام گذاری شده اند. این مدل سطح کارآیی بالاتری نسبت به دیگر انواع مخلوط کن دارند.
  • مخلوط کن معمولی: این مدل برای کارهای روزمره مثل تهیه اسموتی و شیک انتخاب خوبی است چراکه قیمت کمتری نسبت به نوع پیشرفته خود دارد.
  • مخلوط کن میله ای (Immersion): این مدل فاقد ظرف نگهدارنده بوده و شبیه گوشت کوب است. کافی است آنرا درون ظرف مورد نظر قرار دهید و روشن کنید تا با حرکت سریع تیغه مواد را مخلوط کند.

آسیاب و مخلوط کن چه مارکی خوبه

قبل از خرید مخلوط کن مورد نظر لازم است تا به سراغ بهترین مارک های مخلوط کن در بازار بروید که پیش تر بهترین مدل های مخلوط کن از برند های معتبر و نامدار را بررسی کنید تا بتوانید با توجه به بررسی های انجام داده شده مناسب ترین مخلوط کن را برای خود خریداری کنید.

بهترین آسیاب برقی

آسیاب های برقی همانند دیگر محصولات در انواع و مدل های متعدد با مارک های خوب تولید و وارد بازار می شوند، برخی از این برندهای مطرح شامل: فلر، مولینکس، همیلتون، میگل،بوش و… می شوند.

قیمت آسیاب برقی بهتر از دیجی کالا

قبل از خرید آسیاب مورد نظر لازم است حتما به قیمت آن توجه کنید آسیاب ها به این دلیل که در انواع مدل و برندهای مختلف هستند دارای قیمت های متغیری میباشند و شما میتوانید پایین ترین قیمت آسیاب را در فروشگاه تیک تاک کالا مشاهده کنید .

قیمت آسیاب برقی بهتر از دیجی کالا

ده مدل از بهترین مخلوط کن برقی

در ادامه ۱۰ مدل از بهترین مخلوط کن های خارجی و داخلی را به همراه امکانات آنها به شما معرفی خواهیم کرد .

بهترین مخلوط کن بوش

 در ادامه به معرفی یکی از بهترین مخلوط کن های برند بوش آلمان خواهیم پرداخت لطفا با ما همراه باشید.

مخلوط کن بوش مدل MMB42G0B

مخلوط کن بوش مدل MMB42G0B یکی از محصولات باکیفیت شرکت معتبر BOSCH می باشد که با استاندارد نهایی و کیفیت ساخت بالا روانه بازار شده است. مخلوط کن بوش با توان 700 وات می تواند به عنوان یک دستیار تمام عیار متناسب با ذائقه های مختلف مواد مخلوطی خوشمزه ای را فراهم کند.

توسط مخلوط کن بوش می توان انواع پوره، شیک ، کوکتل، میکس، اسموتی ، سوپ و سس را تهیه کرد. این محصول با کیفیت دارای یک پارچ شیشه ای مدرج می باشد . ظرفیت این پارچ حدود 3 تا 4 لیوان است و می توان مقدار زیادی آبمیوه را با آن تهیه کرد. موتور قدرتمند این محصول دارای سرعت بسیار بالایی است و همراه با تیغه هایی از جنس استیل ضد زنگ می تواند هر ماده غذایی را با قدرت و سرعت مخلوط کند. 

این مدل از مخلوط کن بوش از جنس پلاستیک فشرده مرغوب ساخته شده که بسیار مقاوم در برابر ضربه است. عملکرد پالس pulse یا همان لحظه ای یکی از کاربردی ترین قابلیت ها، بویژه در لوازم خانگی برقی محسوب می شود.

بهترین مخلوط کن پاناسونیک

 در ادامه به معرفی یکی از بهترین مخلوط کن های برند پاناسونیک خواهیم پرداخت لطفا با ما همراه باشید.

مخلوط کن پاناسونیک مدل mx5070

مخلوط کن PANASONIC MX-KM5070 طراحی زیبا و شیکی دارد و به آشپزخانه شما جلوه عالی خواهد داد. پارچ این مخلوط کن از جنس شیشه (پیرکس) ساخته شده است و 1.5 لیتر ظرفیت دارد. مخلوط کن MX-KM5070 پاناسونیک دارای دو عدد آسیاب می باشد که با استفاده از آنها می توانید هر نوع از ادویه جات، دانه قهوه و یا مغزها را کاملا آسیاب کنید.

مخلوط کن پاناسونیک مدل MX-KM5070 دارای موتوری با 800 وات توان می باشد. و سرعت عملکرد آن در دو سطح قابل تنظیم می باشد. این مخلوط کن دارای عملکرد پالس نیز می باشد که در مدت زمان کوتاهی مواد را به خوبی با یکدیگر میکس می کند. که همگی این تنظیمات به ساده ترین شکل ممکن از طریق دکمه های این دستگاه قابل تنظیم می باشد.

بهترین خردکن برقی

خردکن هایی زیادی در بازار وجود دارد در انواع مارک ها و برندهای متفاوت مثل بوش , پاناسونیک , سیلور کرست , پروفی مکس و .... یکی از بهترین برندهای خردکن , سیلور کرست میباشد .

بهترین خردکن برقی

قیمت خردکن برقی و چند کاره بهتر از دیجی کالا

خردکن ها به این دلیل که در انواع مدل و برندهای مختلف هستند دارای قیمت های متفاوتی میباشد و شما میتوانید انواع قیمت خردکن را در فروشگاه تیک تاک کالا مشاهده کنید .

خردکن سیلور کرست sl 2022

موتور به کار رفته این دستگاه به دلیل توان بسیار بالای آن دارای ساختاری یکدست سیم پیجی، مسی طلایی است. قدرت خارق العاده خرد کن سیلورکرست 2.8 لیتر . توانی که برای این دستگاه مورد استفاده قرار گرفته معادل 3000W است، اما همه ای این میزان قدرت در یک لحظه مصرف نخواهد شد.

در حالت کلی و استارت دارای توانی معادل 1500 وات است این میزان در چه حالتی افزایش خواهد یافت؟ زمانی که شما عزیزان مواد غذایی زیادی رو داخل کاسه ریخته باشید این دستگاه به صورت خودکار عملکرد توربو دارد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/AajZQrp7
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه