جمعه, ۳۱ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه حمایت از کسب و کارهای دیجیتال باید استمرار و ادامه داشته باشد، گفت: توسعه و توجه به پلتفرم های داخلی در حمایت از کسب و کارهای دیجیتال موثر خواهد بود.

به گزارش فرصت امروز به نقل از فارس، علیرضا شهبازی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس درباره بسته حمایتی دولت از کسب و کارهای دیجیتال، اظهار کرد: با توجه به شرایطی که در کشور شاهد آن هستیم حمایت از کسب و کارهای دیجیتال امری اجتناب ناپذیر است.

بسته حمایتی دولت از کسب و کارهای دیجیتال

وی با تاکید بر اینکه اجرای این طرح به صلاح کشور و مردم است، افزود: اجرای طرح حمایت از کسب و کارهای دیجیتال یکی از ضروریات است و باید آن را انجام داد و همچنین این موضوع از توصیه های مقام معظم رهبری نیز هست.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: این مهم باید در سال جاری انجام بگیرد هر کاری که حمایت از کسب و کارهای دیجیتال باشد مورد تایید مجلس خواهد بود.

شهبازی در پاسخ به این سوال که مجلس برای تحقق حمایت از کسب و کارهای دیجیتال چه مسئولیتی دارد، توضیح داد: مجلس تاکنون در رابطه با مصوبات و اقداماتی که در این جهت صورت گرفته موفق عمل کرده است. مجلس معتقد است حمایت از کسب و کارهای دیجیتال باید استمرار و ادامه داشته باشد.

شهبازی در پاسخ به این سوال که حمایت از پلتفرم های بومی در حمایت از کسب و کارهای دیجیتال چه نقشی دارد، گفت: طبیعتاً توسعه و توجه به پلتفرم های داخلی در حمایت از کسب و کارهای دیجیتال موثر خواهد بود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس خاطر نشان کرد: هدایت و سوق دادن مردم به سمت استفاده از پلتفرم های داخلی و همچنین اهتمام دولت بر توسعه زیرساخت های این پلتفرم ها مشخصاً به بهبود فضای کسب و کارهای دیجیتال و رونق بخشیدن به این عرصه کمک خواهد کرد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/c13eAXRt
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه