جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از تسنیم، قیمت طلا در شرایطی پایین تر از 1800 دلار قرارگرفته که سرمایه گذاران منتظر سرنخ های بیشتری درمورد شرایط اقتصاد دنیا هستند. از طرف دیگر، بهبود ارزش دلار تأثیر منفی بر بازار فلزات گذاشته است.

بازارها منتظر اطلاعات تجارت و تورم چین و همچنین آمار تولید ناخالص داخلی در ژاپن و استرالیا و از همه مهم تر اطلاعات تورم تولیدکننده در آمریکا هستند که قرار است در همین هفته منتشر شود.

قیمت طلا در بازارهای جهانی امروز ۱۴۰۱/۰۹/۱۶

شاخص قیمت تولیدکننده در آمریکا در ماه نوامبر که قرار است در روز جمعه منتشر شود بسیار مورد توجه سرمایه گذاران قرار گرفته است، چون روند افزایش نرخ بهره بانک مرکزی وابسته به نرخ تورم در این کشور است.

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.11 درصد افزایش به 1772 دلار و 91 سنت رسید.

ارزش دلار به شدت نسبت به پایین ترین رقم طی 5 ماه گذشته افزایش یافته و بر تمام کالاهایی که براساس آن معامله می شوند تأثیر گذاشته است.

فدرال رزرو آمریکا در هفته آینده آخرین اجلاس خود در 2022 را برگزار می کند. درحالی که انتظار می رود میزان افزایش نرخ بهر پایین تر از جلسات گذشته باشد، اما این بانک هشدار داد نرخ بهره در سال آینده بیشتر از حد انتظار افزایش خواهد یافت. بازار فلزات در سال جاری میلادی ضربه سختی از افزایش نرخ بهره بانک مرکزی آمریکا خورده است، چون بالا رفتن نرخ بهره هزینه نگهداری فلزات گران بها را افزایش داده و تمایل برای خرید آنها را پایین می آورد.

قیمت نقره امروز با 0.34 درصد افزایش به 22 دلار و 41 سنت رسید و پلاتین با 0.30 درصد افزایش 994 دلار و 45 سنت معامله می شود.

نشانه های مثبت از سوی چین به بازار فلزات صنعتی کمک کرده است، قیمت مس در روز سه شنبه 0.7 درصد افزایش یافت و نیکل 1.2 درصد بالا رفت. محدودیت های کرونایی در بسیاری از شهرهای چین کاهش یافته و اجبار تست های کرونا در روزهای اخیر برداشته شده است.

جدول کامل قیمت طلا و سکه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/wsVj2rAs
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه