جمعه, ۳۱ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

5 نکته طلایی هنگام خرید تابلو روان

تابلو روان جزء تابلو های تبلیغاتی اثر گذار است که توانسته مشتریان بسیار زیادی را برای کسب و کار های مختلف جذب کند. اما چگونه؟

در ادامه نحوه تاثیر تابلو روان برای جذب مشتری و افزایش فروش را بررسی می کنیم.

تابلو روان چیست؟

تابلو روان یک تابلو تبلیغاتی الکترونیکی است که می تواند خدمات و محصولات کسب و کار های مختلف را به صورت نوشته های جذاب همراه با افکت های نوری به نمایش بگذارد.

چگونه تابلو روان می تواند مشتری جذب کند؟

بارها برایمان پیش آمده که برای خرید به بازار رفتیم و به ما گفتند اگر دنبال کالا خاصی هستید باید به محله بورس آن کالا بروید، در این شرایط شما هستید و کلی مغازه و از خودتان میپرسید که از کجا باید شروع کنم؟

یه نگاهی به اطرافمان می اندازیم و اگر ماشین همراهمان باشد سعی میکنیم خیلی آرام حرکت کنیم و دنبال مغازه ای هستیم که محصولی که مدنظرمان هست را داشته باشد، در حین حرکت چشممان جذب چیزی میشود، یک تابلو روان با کلمه های درشت و پر زرق و برق دقیقا همان چیزایی رو که ما می خواهیم نشان میدهد؛ گویا محصول مورد نظرمان را پیدا کردیم و نفس راحت می کشیم.

حالا باهم بررسی کنیم که چه اتفاقی افتاد؟ در اکثر خیابان ها، کوچه، بازار، فروشگاه یا مراکز خرید زیادی بودند که دقیقاً همان چیزی که ما میخواستیم را داشتند، اما کدوم یک از آنها دیده شدند؟

 به همین خاطر اگر از ما بپرسید، باید بگوییم که; مهم نیست مغازه و فروشگاه شما کجاست! مهم این است که باید زودتر از بقیه دیده شی !

 برای همین اگر میخواهید در میان این همه شلوغی و ازدحام خیابان و بازار، مشتری شما را انتخاب کند، به یک تابلو روان نیاز دارید، تابلویی که فقط شما را نشان دهد.

نکات مهم هنگام خرید تابلو روان

نکات مهم هنگام خرید تابلو روان:

  • ابعاد تابلو LED
  • رنگ تابلو روان
  • نرم افزار تابلو ال ای دی
  • کیفیت قطعات تابلو روان
  • گارانتی و شرکت ارائه دهنده

 

1. ابعاد تابلو روان

 تابلو LED از نظر ابعادی هیچ محدودیتی ندارد و شما می توانید آنها را در اندازه های دلخواه خود سفارش دهید. برای اینکه بدانید چه افرادی مناسب کسب و کار شما هستند باید محیط نصب خود را در نظر داشته باشید و ابعادی را انتخاب کنید که از فواصل دور نیز دید خوبی داشته باشد یا اگر در انتخاب ابعاد مطمئن نیستید از افراد متخصص در این حوزه مشورت بگیرید.

 

2. رنگ تابلو روان

 رنگ های متنوعی از تابلو روان در بازار موجود می باشد که همه آنها قابل استفاده هستند.انتخاب رنگ در مرحله اول یک موضوع سلیقه ای می باشد و شما می توانید نسبت به علاقه و سلیقه خود، رنگ تابلو ال ای دی خود را انتخاب کنید. تابلو روان تک رنگ در حال حاضر در رنگ های سبز، سفید، قرمز، زرد، آبی و بنفش در بازار موجود میباشد.

در میان رنگ های تابلو روان LED، تابلو روان تک رنگ قرمز و تابلو روان تک رنگ سبز بیشترین میزان فروش را به خود اختصاص داده و این موضوع به این خاطر است که این دو رنگ شدت نور بالاتری نسبت به باقی رنگ ها دارد و همچنین قیمت مناسب تری هم دارد. رنگ زرد تابلو روان هم بیشتر برای تابلوهای ترافیکی یا تابلو VMS استفاده می شود.

 در میان رنگ های گفته شده رنگ آبی کمترین شدت نور را دارد و رنگ بنفش در بازار به سختی یافت می شود.

 پس هنگام انتخاب سعی کنید یکی از رنگ های سبز و قرمز در اولویت شما باشد.

 

رنگ بندی تابلو روان

 

3. نرم افزار تابلو روان

برای اینکه بتوانید خدمات یا محصولات خود را بر روی تابلو led تبلیغاتی نمایش بگذارید باید از طریق نرم افزار تابلو روان این کار را انجام دهید. برای این کار باید تابلو روانی که نرم افزاری با رابط کاربری بسیار ساده داشته باشد استفاده کنید که بدون نیاز به افراد متخصص به راحتی در هر لحظه پیام های تبلیغاتی خود را در سریع ترین حالت ممکن تغییر دهید.

 

 4. کیفیت تابلو روان

تابلو های روان به طور طبیعی دارای طول عمر بسیار بالایی هستند اما این در صورتی است که تولید کننده تابلو روان از قطعات اصلی استفاده کرده باشد.

طول عمر ماژول تابلو روان بر اساس اعلام کارخانه سازنده بالغ بر ۱۰۰ هزار ساعت می باشد که اگر قطعات استفاده شده از کیفیت بالایی برخوردار نباشند امکان خرابی در ماه های اول هم وجود دارد. برای اطمینان از کیفیت قطعات حتما از فروشنده نمونه های اجرا شده در سالهای پیش را بخواهید و از مشتریان فروشنده از کیفیت تابلو روانی که خریداری کرده اند پرس و جو کنید و با خیال آسوده نسبت به انتخاب تابلو led ثابت اقدام کنید.

 

5. گارانتی و شرکت ارائه دهنده

با توجه به مواردی که گفته شد هنگام خرید تابلو روان LED باید با دقت به موارد زیادی، نسبت به انتخاب خود اقدام کنید. مجموعه دیاکو ال ای دی با بیش از یک دهه تجربه، تمام نیاز های شما برای انتخاب بهترین تابلو روان و مناسب ترین قیمت را در نظر گرفته است و تمام محصولات خود را با گارانتی معتبر دیاکو سرویس که شامل یک هفته مهلت تست و یکسال تعویض بدون قید و شرط است ارائه می کند.

دیاکو با واردات مستقیم قطعات از برترین برندهای دنیا و همچنین داشتن کارخانه تولید قاب CNC تابلو روان و کابینت تلویزیون شهری و خط مونتاژ مهندسی تابلو led، کیفیت محصولات خود را تضمین می کند.

همچنین می توانید با سفارش تابلو روان از طریق وبسایت دیاکو از خدمات ارسال رایگان دیاکو استفاده کنید.

اگر قصد خرید تابلو روان دارید و سوالی در ذهن دارید می توانید با کارشناسان دیاکوال ای دی ارتباط برقرار کنید تا شما را راهنمایی کنند.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/QyXUewZt
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
محمد خلیلی :
1 سال پیش
با سلام.ممنون از نکات خوبی که گفتید.
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه