شنبه, ۱ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

چرا فن کویل سقفی توکار؟

 

فن کویل از دستگاه های توزیع کننده سرما و گرما در انواع کاربری هاست که مدل های متفاوتی دارد. فن کویل برای تامین سرمایش به دستگاه چیلر و برای تامین گرمایش به بویلر یا پکیج متصل می شود و با دارا بودن فن و مبدل حرارتی، توزیع هوای سرد و گرم را به انجام می رساند. فن کویل دارای مدل های مختلفی است که از جمله آن باید به فن کویل سقفی توکار، نوع زمینی، دیواری، کاستی یک طرفه، چهار طرفه و ... اشاره کرد. اما چرا فن کویل سقفی توکار در سال های اخیر تا این اندازه محبوب شده و مورد استفاده قرار می گیرد؟ این دستگاه چه ویژگی هایی دارد و بهترین راهنمای انتخاب فن کویل سقفی توکار کدام است؟ این مطلب شما را به پاسخ این پرسش ها می رساند.

چرا فن کویل سقفی توکار؟

چرا انتخاب فن کویل سقفی توکار نسبت به دیگر مدل ها برتری دارد؟

 

فن کویل سقفی توکار مانند دیگر انواع مدل ها، دارای کویل یا مبدل حرارتی است که آب گرم یا سرد از منبع تولید حرارت و برودت به آن وارد می شود. فن دستگاه با به گردش درآوردن هوا از روی این کویل ها، دمای آن را کاهش یا افزایش می دهد و با رساندن آن به شرایط ایده آل کاربر، به محیط وارد می کند. همه فن کویل ها این فرآیند را به انجام می رسانند و از نظر محل نصب، میزان صدای تولید شده و قیمت خرید با یکدیگر تفاوت دارند. فن کویل سقفی توکار دارای ویژگی های خاصی است که انتخاب آن را به گزینه ای هوشمندانه در بین انواع مدل ها بدل کرده است.

مزیت های فن کویل سقفی توکار

مهم ترین مواردی که انتخاب این دستگاه را در اولویت قرار می دهد، عبارتند از:

·        صدای بسیار کم فن کویل سقفی توکار

 

میزان صدای تولید شده توسط فن کویل سقفی توکار بسیار کم است و در مقایسه با دیگر انواع، کمترین میزان صدا را تولید می کند. این مساله در کاربری هایی نظیر محیط های مسکونی، ادارات، اماکن تجاری، هتل ها و رستوران ها، از اهمیت ویژه ای برخوردار است و یکی از مهم ترین مزیت های فن کویل سقفی توکار به شمار می رود.

·        اشغال فضای کم و توکار بودن

 

نصب فن کویل سقفی توکار به طور کامل در سقف کاذب انجام می شود و این دستگاه هیچ بخشی از فضای داخلی ساختمان را اشغال نمی کند. در ساختمان هایی که میزان فضای داخلی برای نصب دستگاه تهویه مطبوع، محدود است و یا تمایل به نصب توکار دستگاه و دیده نشدن آن وجود دارد، فن کویل سقفی توکار گزینه ای ایده آل محسوب می شود. تنها بخشی از این دستگاه که در محیط قابل رویت است، خروجی توزیع هواست و بدون مخدوش کردن فضای داخلی، سرمایش و گرمایش را به انجام می رساند.

شرکت تاپ تهویه

·        امکان سرمایش و گرمایش

 

مزیت استفاده از فن کویل سقفی توکار، امکان سرمایش و گرمایش به کمک این دستگاه است. می توان با اتصال کویل آب سرد و گرم به این دستگاه، به صورت چهار فصل از آن استفاده کرد و دستگاهی کامل برای توزیع هوا به صورت یکنواخت در کلیه فصول می باشد. این فن کویل ها دارای دو مدل دولوله ای و چهار لوله ای هستند که انواع 2 لوله ای، امکان سرمایش یا گرمایش را دارا بوده و در مقابل انواع 4 لوله ای شرایط استفاده به صورت گرمایش و سرمایش همزمان را دارند.

·        قیمت مناسب فن کویل سقفی توکار

 

قیمت فن کویل به طور کلی تحت تاثیر فاکتورهایی نظیر برند تولید کننده، ظرفیت دستگاه، توکار یا روکار بودن، قدرت الکتروموتور و جنس بدنه تعیین می شود. در بین انواع دستگاه های فن کویل، قیمت فن کویل سقفی توکار به نسبت دیگر مدل ها در ظرفیت و مشخصات فنی یکسان، پایین تر است. به همین دلیل از این دستگاه به وفور در انواع کاربری ها استفاده شده و از مزیت های نام برده به همراه قیمت مناسب آن، بهره گرفته می شود.

چرا فن کویل سقفی توکار برای اتاق خواب بهتر است؟

 

مزیت های فن کویل سقفی توکار به خوبی گویای این مطلب است که چرا از این  دستگاه در اتاق خواب استفاده زیادی می شود. بی صدا بودن این دستگاه در مقایسه با دیگر انواع فن کویل ها، شرایطی را ایجاد کرده که در محیط های حساس به صدا نظیر اتاق خواب ها و هتل ها، از این نوع خاص استفاده زیادی شود. هم چنین عدم اشغال فضای داخلی اتاق خواب و توکار بودن دستگاه، از دیگر دلایل محبوبیت این دستگاه در اتاق های کوچک است.

معایب فن کویل سقفی توکار چیست؟

 

فن کویل سقفی توکار معایبی نیز دارد که لازم است تا قبل از خرید در مورد آن اطلاعات کافی کسب کنیم. این دستگاه درون سقف کاذب نصب می شود و در ساختمان هایی که ارتفاع سقف به اندازه کافی نیست، نمی توان از این دستگاه استفاده کرد. از سویی به دلیل قرار گیری دستگاه در ارتفاع بالا، سرویس های منظم و دوره ای آن، به نسبت انواع زمینی سخت تر است و هزینه های تعمیر و نصب بیش تری به نسبت مدل های زمینی خواهد داشت.

مرکز فروش فن کویل

مرکز فروش فن کویل

 

کاربرانی که قصد خرید فن کویل را دارند، باید ضمن مراجعه به مراکز معتبر عرضه کننده این دستگاه، به موارد خاصی از قبیل ظرفیت دستگاه، کیفیت برند و قطعات به کار رفته شده در آن، گارانتی دار بودن آن، زمان تحویل و قیمت توجه ویژه ای داشته باشند. مرکز فروش فن کویل سقفی توکار، باید دستگاه را دقیقا مطابق با ظرفیت مورد نیاز شما، با گارانتی و تحویل فوری عرضه کند. هم چنین نصب و راه اندازی فن کویل باید توسط مرکز فروش به انجام برسد تا فن کویل از گارانتی خارج نشود. یکی از مراکز معتبر فروش فن کویل در کشور ما، شرکت تاپ تهویه است که نمایندگی برندهای میدیا چین و کریر آمریکا را در ایران دارد و کلیه دستگاه های تهویه مطبوع این دو شرکت را با ضمانت پس از فروش و در زمان کوتاه به دست مصرف کننده می رساند. از سویی این مرکز تولید کننده فن کویل تحت لیسانس شرکت HTW اسپانیا نیز می باشد و امکان خرید قسطی و نقد کلیه دستگاه ها را برای کاربران خود فراهم کرده است. برای کسب اطلاعات بیش تر می توانید با بخش فروش این مرکز در تماس باشید و مشاوره رایگان محصولی دریافت کنید. 02188252897

نتیجه آنکه

 

خرید فن کویل سقفی توکار به دلیل مزیت هایی که از نظر اقتصادی، زیبایی بصری و صدای کم دارد، بسیار رایج است و در انواع کاربری های مسکونی، تجاری، آموزشی، اداری و ... شاهد استفاده از این دستگاه هستیم. در خرید این فن کویل لازم است تا کیفیت قطعات، ظرفیت هوادهی، برند تولید کننده، خدمات پس از فروش، تحویل فوری و قیمت را مد نظر قرار دهیم. خرید دستگاه از مراکز معتبر عرضه فن کویل سقفی توکار نظیر گروه صنعت تاپ تهویه این اطمینان را به شما می دهد که کالای با کیفیت را با قیمت مناسب تهیه کرده و در زمانی کوتاه در محل خود تحویل بگیرید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/sRQJucvC
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه