پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 2 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

صاعقه گیر ساختمان

1 سال پیش ( 1401/10/14 )
 

صاعقه گیر

صاعقه گیر (و سیستم حفاظتی همراه) برای محافظت از خانه یا ساختمان در برابر برخورد مستقیم صاعقه و به ویژه آتش سوزی ناشی از صاعقه طراحی شده اند. توجه داشته باشید که سیستم های حفاظت در برابر صاعقه از برخورد صاعقه به سازه جلوگیری نمی کنند، بلکه یک صاعقه را قطع می کنند، یک مسیر رسانا برای تخلیه الکتریکی مضر ایجاد می کنند (کابل مسی یا آلومینیومی فهرست UL مناسب)، و انرژی را به طور ایمن به داخل پراکنده می کنند. زمین (شبکه زمین). بسیار مهم است که این قطعات به درستی به هم وصل شوند (به هم متصل شوند) تا احتمال جرقه یا جرقه های جانبی به حداقل برسد.

در حالی که صاعقه گیرها به محافظت از سازه در برابر برخورد مستقیم صاعقه کمک می کنند، یک سیستم حفاظت کامل در برابر صاعقه برای کمک به جلوگیری از موج های مضر الکتریکی و آتش سوزی های احتمالی ناشی از ورود صاعقه به سازه از طریق سیم ها و لوله ها مورد نیاز است. یک سیستم کامل همچنین شامل دستگاه های حفاظت از نوسانات الکتریکی برای برق ورودی، داده ها و خطوط ارتباطی است. و دستگاه های حفاظت از نوسانات برای وسایل آسیب پذیر. حفاظت در برابر صاعقه همچنین ممکن است برای لوله کشی گاز مورد نیاز باشد.

هر سیستم حفاظت در برابر صاعقه باید از استانداردهای ایمنی ملی و الزامات مؤسسه حفاظت از صاعقه، انجمن ملی حفاظت در برابر آتش و آزمایشگاه های بیمه گر پیروی کند.

در ادامه به بررسی بهترین صاعقه گیر پرداخته و بهترین فروشگاه برای خرید صاعقه گیر ارزان را معرفی می کنیم.

بهترین برند صاعقه گیر

یکی از بهترین برندهای صاعقه گیر، صاعقه گیر ترکیه ای لیوا می باشد که نسبت به کیفیت بالایی که دارای می باشد دارای قیمت مناسب است. یکی دیگر از صاعقه گیرهای مورد استفاده در بازار که مورد توجه قرار گرفته است صاعقه گیر دووال مسین فرانسوی می باشد که دارای قیمت بالاتری نسبت به صاعقه گیر لیوا می باشد. در ادامه به بررسی کامل این دو صاعقه گیر می پردازم.

بهترین برند صاعقه گیر

صاعقه گیر لیوا ترکیه ای

 لیوا یک شرکت دارای گواهی ISO است که در اوایل سال 2000 به عنوان تامین کننده تجهیزات ساختمانی و الکتریکی تاسیس شد. با این حال، تا سال 2003 آنها با تولید سیستم های زمین و صاعقه گیر با کیفیت بالا به سیستم های حفاظت در برابر صاعقه حمله کردند. این تولید کننده و تامین کننده میله برق گیر تبدیل به یکی از شرکت های پیشرو ترکیه ای شده است که در صنعت عمده فروشی صاعقه گیر فعال فعالیت می کند.

گروه شرکت های LIVA نیز مانند سایر تولید کنندگان برتر صاعقه گیر را دارا می باشد.. آنها با تبدیل شدن به پیشگام در صنعت تامین کننده صاعقه گیر در ترکیه، توانسته اند خط تولید خود را به هفت سبک مختلف از صاعقه گیر گسترش دهند. 

فروشگاه آرک صنعت نمایندگی انواع صاعقه گیر لیوا در تهران، لاله زار می باشد که دارای پایین ترین قیمت انواع صاعقه گیر لیوا می باشد و به صورت تک و تعداد عرضه میکند.

صاعقه گیر دوال مسین فرانسوی

شرکت تولید کننده صاعقه گیر فرانسوی دوال مسین سال ها تجربه و آزمایش های گسترده در آزمایشگاه ها و در شرایط واقعی رعد و برق برای توسعه این دستگاه صاعقه گیر ضروری بود. آلیاژ آلومینیوم و مواد پلیمری ثبت شده بیشتر میله برقگیر ما را تشکیل می دهند. بدون سیستم شروع شکننده، ما قابل اطمینان ترین و بادوام ترین محصول را در بازار طراحی کرده ایم. زیبایی و رنگ های اجازه می دهد تا آن را در تمام پیش نویس ها و ساختارهای ممکن یکپارچه سازیم (8 رنگ موجود - بدون تاثیر بر عملکرد). 

ویژگی های صاعقه گیر دوال مسین
  • تکنولوژی های ثبت شده
  • تولید انحصاری در کارگاه ما در فرانسه
  • محصولات تایید شده آزمایشگاهی تست شده
  • قابلیت اطمینان و استحکام ثابت شده در شرایط سخت
  • علامت گذاری لیزری برای پیگیری بهینه
  • طیف 100٪ قابل بازیافت از میله های صاعقه

شرکت تولید کننده صاعقه گیر

آرک صنعت یکی از تولید کنندگان و واردکنندگان انواع صاعقه گیر در تهران، لاله زار می باشد که انواع صاعقه گیر را به صورت عمده و تک به فروش می رساند. آرک صنعت بزرگترین عرضه کننده انواع تجهیزات صاعقه گیر نیز می باشد که برای خرید صاعقه گیر و تجهیزات مورد استفاده آرک صنعت پینهاد می شود. برای خرید و مشاهده محصولات این فروشگاه می توانید وارد وب سایت آرک صنعت به نشانی: arc-sanat.com شوید و یا با شماره: 021-40330580 – 09124339161 مشاورین آرک صنعت تماس بگیرید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/QpO7SPjw
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهمریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه