جمعه, ۱۰ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 29 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

شستن لباس کاموایی با حفظ سایز و شکل اولیه ، یکی از نگرانی های علاقمندان به این نوع پوشاک است. تقریبا می توان گفت که همه افراد در کمد لباس های خود چند پلیور یا لباس کاموایی نیز برای گرم نگه داشتند خود در فصول سرد سال دارند . برای استفاده از این لباس ها به مدت زمان طولانی علاوه بر دانستن نکات مراقبت و نگهداری نحوه شستشوی لباس های کاموایی به صورت صحیح نیز اهمیت دارد. زیرا در اثر شستشوی نامناسب، لباس های کاموایی کوچک شده یا کشیده شوند و یا با لکه های سرسخت پوشیده شوند . 

اگر قصد دارید لباس کاموایی را برای اولین بار بشویید، باید اطلاعات روی برچسب آن را بخوانید ، زیرا در اینجا می توانید توصیه ها و الزامات ویژه برای شستشو را بیابید و همچنین دریابید که کدام محصولات برای استفاده مطلوب نیستند.

هنگام شستن لباس کاموایی باید چند قانون را به خاطر بسپارید:

- پس از شستن لباس کاموایی را نباید چلانده و اتو کرد.

- برای جلوگیری از تغییر شکل و کشیدگی لباس کاموایی در ماشین لباسشویی، بهتر است آن را در یک کیسه پارچه ای جداگانه قرار داده سپس بشویید.

- پس از شستشو، لباس کاموایی باید به طور طبیعی خشک شود و از قرار گرفتن در معرض دمای بالا اجتناب شود.

- اگر الیاف مصنوعی اضافی در ترکیب لباس کاموایی وجود نداشته باشد و از 100٪ پشم ساخته شده باشد، نمی توان آن را در ماشین لباسشویی شستشو داد.

- لباس کاموایی حاوی اکریلیک و سایر پارچه های مصنوعی باید قبل از شستن در ماشین لباسشویی از داخل چرخانده شوند و دمای آب نباید بیشتر از 30 درجه باشد .

- لباس های کاموایی حجیم و سنگین باید به روش خاصی خشک شوند. آنها را نباید به بند رخت آویزان کرد، زیرا کشیده می شوند. بهتر است لباس را بر روی یک سطح افقی پهن کنید تا آب اضافی آن خارج شود.

توصیه می شود پس از یک بار استفاده آنها را نشویید، در صورتی که هیچ اثر آشکاری از کثیفی یا لکه وجود نداشت، می توانید این گونه لباس ها را در بیرون یا یک بالکن باز برای تهویه آویزان کنید. شستشوی زیاد باعث ساییدگی الیاف لباس کاموایی شده و لباس ظاهر خود را از دست می دهد.

شستن لباس کاموایی و بافت

نحوه شستشوی لباس کاموایی با دست

شستن لباس های کاموایی با دست بهترین گزینه برای چنین موادی است. اما اگر نیاز به از بین بردن یک یا چند لکه ی کوچک دارید، بهتر است کل لباس را خیس نکنید.

ساده ترین راه برای از بین بردن چنین لکه هایی این است که آب، نمک و سرکه را به یک نسبت مساوی مخلوط کنید . پس از آن، مناطق کثیف شده را با چنین ترکیبی مالش دهید و سپس ناحیه مورد نظر را با آب بشویید.

اگر تصمیم دارید لباس کاموایی خود را در خانه و با دست بشویید، باید تفاوت های ظریف زیر را در نظر بگیرید:

- برای شستشو و آبکشی، باید از آب با درجه حرارت 30-35 درجه استفاده کنید.

- لباس های کاموایی را نباید با صابون شست ، زیرا این باعث سفت شدن مواد شده و ممکن است لباس تاب خورده شود.

- شستشو را می توان توسط محلول سرکه انجام داد.

- برای خیساندن و از بین بردن لکه از محلول پودری و سفید کننده استفاده نکنید.

نحوه شستشوی لباس کاموایی با استفاده از ماشین لباسشویی

اگر برچسب مراقبتی روی لباس کاموایی امکان شستشو در ماشین لباسشویی را نشان می دهد، لازم نیست نگران باشید که از این طریق لباس غیر قابل استفاده می شود. معمولاً اگر محصول از پشم خالص تشکیل نشده باشد، اما با افزودن مواد مصنوعی ساخته شده باشد، چنین شستشویی مجاز است.

توصیه می شود برای این گونه شستشوها فقط از محصولات شوینده مخصوص پارچه های ظریف استفاده کنید و توصیه می شود آنها را بر اساس رنگ لباس انتخاب کنید. 

هنگام شستشوی لباس کاموایی از چه کارهایی باید اجتناب کرد؟

چندین ممنوعیت وجود دارد که باید هنگام شستن لباس های کاموایی و پشمی رعایت شود . یکی از آنها به دمای آب مربوط می شود. در تمام مراحل شستشو باید دمای آب یکسان باشد.

برای جلوگیری از گلوله گلوله شدن لباس ، پودر زیادی به آب اضافه نکنید و پس از شستن، باید لباس کاموایی را کاملاً آب کشی کنید تا بقایای مواد شوینده را کاملاً از بین ببرید.

بهتر است لباس های کاموایی را جدا از سایر اقلام یا با لباس هایی که دکمه، زیپ یا سایر عناصر بیرون زده و تیز ندارند شسته شوند. تماس لباس با آنها منجر به تشکیل پفک ها و گلوله هایی می شود که همیشه نمی توان آنها را بدون باقی ماندن هیچ گونه اثری از بین برد.

لباس های کاموایی را فقط باید روی سطح افقی پهن کنید تا خشک شوند، همچنین می توان آنها را با حوله و پارچه های خشک و تمیز پوشانید تا آب را جذب کرده و به خشک شدن سریع تر کمک کنند.

خشکشویی لباس کاموایی و بافت 

چنانچه لباس شما دارای برچسب شستشو با ماشین و خشکشویی است ، بهتر است آن را به خشکشویی بسپارید. با در دسترس بودن خشکشویی آنلاین ، کافی است تلفنی یا آنلاین لباس های خود را به خشکشویی بسپارید . 

لازم به ذکر است خدمات خشکشویی ، این روزها بسیار جامع است . خشکشویی آنلاین حباب ، خشکشویی – مبل شویی – خشکشویی فروش و موکت و ... را انجام می دهد. برای شستشوی مبل در منزل غرب تهران ، شستشوی پرده در غرب تهران ، تعمیرات لباس در کوهک و... با خشکشویی آنلاین حباب تماس بگیرید. 
91092732 – 021

www.hobabb.com

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Kw6Vt6Uv
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه