شنبه, ۱ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

ساعت حضور و غیاب

1 سال پیش ( 1401/11/8 )
 

در دنیای پیشرفته امروزی، ساعت حضور و غیاب هوشمند به تعداد زیادی موجود است که شناخت و خرید بهترین ساعت حضور و غیاب را برای سازمان ها کمی دشوار نموده است.

اندیشه نگار غرب به عنوان مرکز فروش دستگاه حضور و غیاب در سه استان کرمانشاه و ایلام و کردستان در کنار شما عزیزان می باشد.

تا با ارائه آگاهی های مورد نیاز از میان برند های گوناگون حضور و غیاب در ایران، شما را در این امر یاری کند که با معرفی و مقایسه نمودن بهترین ساعت حضور و غیاب تشخیص چهره (تصویری)، تشخیص عنبیه (چشمی)، اثر انگشتی و کارتی موجود در بازار بتوانید بهترین نوع دستگاه حضور و غیاب را با قیمتی مناسب و ارزان برای مجموعه خود تهیه کنید.

ساعت حضور و غیاب امکان مدیریت دستگاه حضور و غیاب پرسنل و پرداخت ها را فراهم می نماید که این موضوع برای هر کسب و کاری بسیار با اهمیت می باشد.

بهترین ساعت حضور و غیاب، دستگاهی می باشد که مدیریت و پیاده سازی راحت و ساده را برای مجموعه شما به ارمغان بیاورد و کارمندان از کار با دستگاه کنترل تردد راضی باشند.

در عین حال ساعت حضور و غیاب توانایی سازگاری با نرم افزار حقوق و دستمزد را داشته باشد و پرداخت ها در زمان معین انجام گیرد.

ساعت حضور و غیاب

خرید ساعت حضورو غیاب

برای خرید ساعت حضور و غیاب شما با تنوع بالایی از ساعت حضور و غیاب روبرو خواهید شد.

نمونه های زیادی از ساعت حضور و غیاب به همراه نرم افزار آن در سطح دنیا و در سطح ایران موجود می باشد که در هر مدل از آن ها، از یک روش خاص برای شناسایی شدن افراد استفاده می شود.

 برای مثال، ساعت حضور و غیاب کارتی، چشمی، تشخیص چهره و رمزی تنها چند نمونه از این دستگاه ها می باشند.

شما با توجه به تعداد پرسنلی که دارید و همین طور نوع شیفت های تعریف شده و از همه مهم تر بودجه ای هم که دارید می توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

برای خرید ساعت حضور و غیاب می توانید به سایت ما سر بزنید و یا با شماره های ما در تماس باشید.

دستگاه حضور و غیاب

دستگاه حضور و غیاب یا ساعت زنی دستگاهی می باشد که برای ثبت ورود و خروج افراد در یک محیط سازمانی استفاده می شود تا با توجه به عملکرد هر یک از افراد در سازمان مدیران بتوانند حقوق و دستمزد پرداخت نمایند.

دستگاه های حضور و غیاب قادرند نقش مکمل و مهمی در مدیریت کارکنان داشته باشند.

دستگاه حضور و غیاب دارای یک سیستم فیزیکی و کامپیوتری بوده که امکان ثبت زمان پرسنل به یک سازمان یا اداره را فراهم می نماید.

دستگاه حضور و غیاب به شکلی طراحی و تولید شده است که ابتدا گزارشات انحصاری پرسنل در حافظه آن ذخیره می گردد، سپس در روزهای بعدی، پس از اسکن نمودن اطلاعات در حال تردد و کارکنان، این گزارشات با یکدیگر مقایسه خواهد شد و امکان شناسایی و احراز هویت فرد فراهم می گردد.

یکی از اصلی ترین عللی که مدیران به استفاده از دستگاه های حضور و غیاب مدرن مانند دستگاه های حضور و غیاب اثرانگشتی و تشخیص چهره و تشخیص عنبیه رفته اند، این می باشد که جلوی تقلب کارمندان گرفته شود.

نصب و راه اندازی ساعت حضور و غیاب و نرم افزار حضور و غیاب

استفاده از نرم افزار حضور و غیاب بهترین راه برای کنترل تردد کارکنان می باشد و توانایی های زیادی دارد که می تواند در مدیریت بهتر کسب و کار به شما یاری رساند.

 نرم افزار های حضور و غیاب امکان یکپارچه سازی و مطابقت با برنامه های حقوق و دستمزد را دارا هستند.

دستگاه های حضور و غیاب همانطور که در مطالب فوق گفته شد، علاوه بر سخت افزار به یک نرم افزار هم نیاز دارند.

این نرم افزار بر روی کامپیوتر قابل نصب می باشد و برای مشاهده تردد اشخاص در انتهای ماه کاری برای بررسی های مورد نیاز تولید شده است.

در نرم افزار می شود قوانین تردد شرکت را تعریف کرد تا برای همه پرسنل یا قسمتی از آن ها استفاده گردد و در صورت وجود چند شیفت کاری یا وجود قوانین گوناگون امکان ثبت مجزای آن ها و تخصیص دادن آن به اشخاص مورد نظر اقدام کرد.

دستگاه حضور و غیاب

مزایای استفاده از دستگاه حضور وغیاب برای پرسنل و مدیران

سیستم های مدیریت حضور و غیاب پیشرفته موجب صرفه جویی کردن در زمان و تلاش انسانی در پیگیری ساعات تردد کارمندان می گردد.

برنامه ها و شیفت های کاری بر طبق نیازهای شغلی می توانند به سادگی ایجاد و کارمندان به گروه های تعریف شده دسته بندی شوند.

این مسئله مدیران را از چالش های برنامه ریزی معمولی و دستی آزاد کرده تا بشود به صورت استراتژیک روی کسب و کار خود تمرکزبیش تری داشته باشند.

دستگاه های حضور و غیاب هوشمند دارای یک بخش اختصاصی برای پرسنل می باشد که از طریق آن کارمندان می توانند برنامه ها و شیفت های مشخص شده را مشاهده و یادآوری ها را دریافت کنند، هم چنین می توانند با استفاده از ریموت درخواست های مرخصی و مانده های مرخصی ماه و سالانه را مشاهده کنند.

از جهتی دیگر هم چون تمام این موارد بصورت اتوماتیک و سیستمی انجام می گردد، پرسنل از این امر بسیار راضی هستند که خطایی در پرداخت ها انجام نخواهد شد.

ارتباط میان ثبت ساعت حضورو غیاب و مدیریت زمان

سیستم های حضور و غیاب برای ردیابی کردن و نظارت بر شروع، توقف و پایان کار پرسنل استفاده می گردد.

یک ساعت حضور و غیاب هوشمند، کارفرما را کمک می کند تا ساعات کاری و تاخیرات، خروج زود هنگام، زمان مرخصی و غیبت کارمندان خود را تحت نظر داشته باشد.

همه چیز درباره دستگاه حضور و غیاب

از گذشته تا به امروز در اکثر شرکت ها، ادارات، سازمان ها و... بررسی تردد کارمندان و پرسنل برای کارهایی مثل پرداخت حقوق و مزایا، بررسی مقدار استفاده از مرخصی، ساعات ماموریت انجام شده و… راه های زیادی وجود داشت.

در گذشته برای کنترل تردد پرسنل و کارمندان از دفاتری برای ثبت ساعت ورود و خروج آنها استفاده می کردند.

این نوع از کنترل تردد دقیق نیست و در انتهای هر ماه به علت نیاز به بررسی تردد تک تک کارمندان از روی دفتر، تلف شدن زمان و خطای کار زیادی را به همراه دارد.

با وجود تمام مشکلات احتیاج به سیستمی برای از بین بردن این نواقص و ثبت دقیق تردد ها به وجود آمده است که با پیشرفت علم و تکنولوژی، ساعت حضور و غیاب طراحی و تولید شده اند.

با توجه به علاقه انسان به استفاده درست از زمان و پایین آمدن میزان اشتباه در ادارات، سازمانها، شرکتها و ... احتیاج به ساعت های حضور و غیاب بدون خطا و عملکرد بالا احساس شد و این نیاز موجب تولید دستگاه حضور و غیاب در انواع گوناگون و تولید آن در بازار شد.

خرید ساعت حضورو غیاب

انواع دستگاه های حضورو غیاب

دستگاه حضور و غیاب از سنسورهای متنوعی هم چون کارتخوان، اثرانگشت، تشخیص چهره و رمز ورود تشکیل شده اند.

در همه دستگاه های حضور و غیاب اطلاعات افراد یک بار در داخل حافظه دستگاه حضور و غیاب ذخیره می شود و تا هنگامی که آن را از حافظه دستگاه پاک نکنید و یا دسترسی افراد را محدود نکنید، در حافظه آن باقی می ماند.

اگر از کارت یا تگ برای ثبت تردد استفاده داشته باشید، در زمان تعریف یک کاربر با قرار دادن کارت جدید در برابر سنسور دستگاه، شماره کارت به آن کاربر تعلق می گیرد و با هر بار گذاشتن کارت در برابر دستگاه حضور و غیاب ورود و خروج آن فرد در حافظه دستگاه ذخیره می شود.

این نوع دستگاه حضور و غیاب به این علت که امکان ثبت تردد پرسنلی که در محل کار خود حضور ندارند با استفاده از دیگر همکاران وجود دارد نسبت به دیگر ساعت حضور و غیاب از امنیت کمتری برخوردار می باشند.

چون علاوه بر امکان ثبت تردد اشتباه، امکان کپی کردن کارتهایی که در بازار با نام کارت EM شناخته می گردند، وجود دارد. اما اگر دستگاه حضور و غیاب با کارتهای Mifar عمل کنند، امکان کپی کردن این نوع کارت نخواهد بود.

حس گر اثر انگشت از ایده ال ترین و بهترین سنسورهای موجود در دستگاههای حضور و غیاب می باشد.

همان طور که می دانید اثرانگشت هر شخص منحصر به فرد بوده و هیچ شخصی مشخصات اثرانگشت فرد دیگری را ندارد.

ساعت حضور و غیاب شرکتی

آیا تا به حال برای کسب و کاری کار کرده اید که از ساعت حضور و غیاب استفاده ندارند؟

می تواند گیج کننده، خسته کننده و در برخی مواقع، برای بهره وری کل کسب و کار مضر شود.

کسب و کارها نه تنها باید ساعات کار کارمندان را برای موارد حقوق و دستمزد ردیابی نمایند، همین طور باید آنها را نیز پیگیری نمایند تا اطمینان ایجاد شود که پرسنل در هر هفته تعداد ساعات مناسبی را کار می کنند.

دستگاه حضور و غیاب برنامه های نرم افزاری یا حتی دستگاه های فیزیکی می باشند که ساعات کار کارکنان را ردیابی می نمایند.

بعضی از سیستم ها حتی به کسب و کارها اجازه خواهند داد که غیبت و تأخیر را ردیابی نمایند.

خصوصیات کلیدی ارائه شده توسط سیستم حضور و غیاب با توجه به سیستم متفاوت می باشد، اما اکثر سیستم ها برخی یا همه موارد زیر را ارائه می کنند.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/9kbZUuoV
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه