جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

انواع پکیج های دیواری لورچ

1 سال پیش ( 1401/11/16 )
 

پکیج گازی دیواری لورچ یکی از سیستم های گرمایشی است که قادر به تامین آبگرم بهداشتی و گرمایشی مدار شوفاژ است.

پکیج دیواری لورچ نیز مانند پکیج بوتان از طول عمر مناسبی برخوردار بوده و کاملا اتوماتیک است.

انواع پکیج دیواری لورچ

پکیج دیواری لورچ تولید شده در این گروه صنعتی دارای کیفیت بالا و مطابق با استانداردهای ملی ایران و اروپا بوده و رتبه اول محصولات گرمایشی در بازار عرضه و تقاضا را به خود اختصاص داده است.

سیستم عیب یابی الکترونیکی در پکیج گازی دیواری لورچ متشکل از مجموعه ای از سنسورها و یک برد مرکزی، خطاها و مشکلات ایجاد شده در تجهیزات را به صورت کد روی صفحه نمایش می دهد و به پرسنل تعمیر و نگهداری در عیب یابی کمک می کند.

از دیگر سیستم های این پکیج دیواری می توان به سیستم ضد یخ زدگی، سیستم بای پس خودکار و سیستم احتراق آهسته و تدریجی آهسته اشاره کرد.

 سیستم خودکار مشعل و هواگیری، سیستم حفاظت در برابر گیرپاژ پمپ و سیستم جلوگیری از نوسانات دمای آب از جمله مزایای این دستگاه است که خرید پکیج دیواری لورچ توسط مصرف کنندگان را افزایش می دهد.

وب سایت دماباما مدل ها و قیمت های متنوع پکیج گازی دیواری لورچ را با گارانتی اصلی کارخانه ارائه می دهد، برای مشاوره بیشتر می توانید با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید.

معرفی پکیج دیواری لورچ

این محصول در ساختمان هایی که فضا محدود است و سیستم های مرکزی مانند موتورخانه در دسترس نیست، جایگزین مناسبی محسوب می شود. پک های دیواری لورچ در مدل های هرما، آدنا، آرتمن و آرین طراحی شده اند که هر کدام در ظرفیت ها و کارکردهای متفاوتی تولید می شوند.

 ظرفیت تولید این محصولات 24000 تا 32000 می باشد که در هنگام خرید پکیج دیواری لورچ باید تجهیزات مناسبی را با توجه به متراژ ساختمان خود تهیه کنید.

پک های دیواری لورچ مدل هرما دارای ظرفیت تولید 24000 تا 32000 می باشد. این مدل مجهز به فن و دو مبدل حرارتی اصلی و صفحه ای برای تامین آب گرم گرمایش و آب گرم مصرفی می باشد. این دستگاه همچنین از طراحی جدید هیدرولیک با راندمان بیش از 93٪ استفاده می کند.

انواع پکیج های دیواری لورچ

پکیج دیواری لورچ در 5 مدل عرضه می شود که هر کدام ظرفیت متفاوتی دارند.

مدل آرین در ظرفیت های تولیدی 24000 و 28000 و 32000 دارای دو مبدل فن دار.

مدل های هرما و هیرو با ظرفیت 24000 دستگاه و دو مبدل فن دار موجود می باشد.

مدل آرتمن (چگالشی) با ظرفیت ۳۲۰۰۰ به تولید می رسد.

مدل های آدنا سه ظرفیت 24000، 28000 و 32000 در بازار و دو مبدل فن دار فول دیجیتال وجود دارد.

معرفی پکیج دیواری لورچ

پکیج دیواری آدنا لورچ

پکیج های دیواری آدنا لورچ در ظرفیت های حرارتی 24، 28 و 32 کیلووات برای گرمایش منازل در اندازه های مختلف در ایران تولید می شود. پکیج دیواری آدنا دارای راندمان ۵/۹۳درصدی است و آب گرم را به سرعت تامین می کند.

 پکیج دیواری آدنا دارای دو مبدل حرارتی اصلی و یک مبدل حرارتی صفحه ای هستند که به لطف دو مبدل حرارتی آب گرم مصرفی مستقیماً به شعله متصل نمی شود و در نتیجه شانس ته نشین شدن کمتری دارد.

همچنین با دو مبدل حرارتی، راندمان حرارتی پکیج دیواری آدنا بالا بوده و دمای آب گرم مصرفی با کمترین نوسان در محیط جریان دارد.

ظرفیت تولید پکیج دیواری لورچ مدل آرتمن 24000 الی 32000 می باشد. مدل آرتمن تا 108 درصد کارایی دارد و دارای فن است. این مدل دومبدله است.

 این محصول با ظرفیت 32000 و ظرفیت حرارتی بالا برای یک آپارتمان 220 متری با دو حمام و یک آشپزخانه مناسب می باشد. این دستگاه قابلیت تامین آب گرم مصرفی و سرویس بهداشتی دو واحد مسکونی یا اداری را نیز دارد.

پکیج دیواری لورچ مدل آدنا و مدل آریان نیز با ظرفیت 24000 تا 32000 طراحی شده اند که در بازار بسیار پرطرفدار هستند. این مدل از فن ها قابلیت تنظیم عملکرد دستگاه را دارند و همچنین دومبدله هستند.

این دستگاه ها با راندمان حرارتی بالای 93 درصد، قدرت حرارتی مناسبی برای گرم کردن یک واحد مسکونی، اداری یا تجاری دارند. یکی از مزایای این مدل ها سنسور تنظیم دما است. در واقع این سنسورها دمای محیط ساختمان را با توجه به دمای بیرون تنظیم می کنند. قابلیت تنظیم شعله و تنظیم عملکرد پمپ باعث کاهش مصرف سوخت دستگاه می شود.

پکیج دیواری هرما لورچ

پکیج دیواری دو مبدل هرما لورچ که با ظرفیت 24 کیلو وات در بازار موجود می باشد. با راندمان 93.5 درصد و کلاس انرژی B، علاوه بر کارایی بسیار بالا در تولید آب و گرمای محیط، در کاهش هزینه های مصرف انرژی نیز بسیار موثر است. لورچ از قطعات استاندارد اروپایی و طرح بلوک هیدرولیک جدید برای تولید پکیج دیواری هرما استفاده کرد.

انواع پکیج های دیواری لورچ دارای مزیت حجم کمتر نسبت به سایر پکیج های دیواری، عدم اشغال فضای اطراف و ایمنی بالا هستند و انتخاب مناسب و بهترین انتخاب برای سیستم گرمایش مستقل مجتمع ها می باشند و بعنوان بهترین پکیج دیواری در بازار شناخته می شود.

به دلیل عملکرد قدرتمند این محصول می تواند به خوبی آب گرم مورد نیاز رادیاتورها یا فن کویل ها را تامین و آسایش افراد را در فصل زمستان فراهم کند.

خرید پکیج دیواری لورچ

خرید پکیج های دیواری لورچ

عزیزان می توانید پکیج گازی دیواری لورچ را از طریق سایت دماباما خریداری نمایید. با توجه به تنوع سیستم های گرمایشی ، برند های زیادی در تولید و عرضه این سیستم ها مشارکت فعال دارند.

تهیه و انتخاب این دستگاه تا حدودی دشوار است. به همین دلیل است که توصیه می کنیم قبل از استفاده از این دستگاه اقدامات لازم را انجام دهید و با کارشناس فروش دماباما تماس بگیرید و اطلاعات لازم را دریافت کنید.

در این صورت می توانید با توجه به شرایط مورد نیاز یک سیستم مناسب تهیه کنید. نکته مهمی که باید در نظر بگیرید این است که ظرفیت دستگاه را با توجه به کاربرد و ویژگی های مکان مورد نظر و اندازه آن انتخاب کنید. تنها در این صورت است که می توانید گزینه های بهتری را تجربه کرده و از عملکرد و کارایی تجهیزات خود بهره مند شوید.

قیمت انواع پکیج دیواری لورچ

یکی از عوامل اصلی موثر بر قیمت انواع پکیج دیواری لورچ میزان تولید آن است. اگر تولید محصول افزایش یابد، قیمت آن کاهش می یابد. قیمت مواد اولیه یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت پکیج های دیواری تولید شده است.

هزینه های حمل و نقل و تولید به همراه هزینه های نیروی کار از دیگر عواملی هستند که بر قیمت پکیج گازی دیواری لورچ تاثیر می گذارند. خرید پکیج دیواری برای هر خانه یک امر محتمل است. اما دانستن قیمت این محصول می تواند کمک زیادی به شما کند.

همانطور که قبلا ذکر شد پکیج دیواری لورچ یکی از پرطرفدارترین سیستم ها در بازار ایران می باشد. به طور کلی با توجه به نوع مصرف و بودجه خرید می توانید انواع پکیج های دیواری لورچ را از سایت دماباما انتخاب کنید.

https://damabama.com/product-category/heating-package/lorch-wall-package

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/PnSDo6WO
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه