جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

بدون شک فقط به دنبال ارزان ترین عمده فروشی لوازم یدکی خودرو نیتستید. بلکه شما هم مثل هر شخص دیگری دنبال باکیفیت ترین و ارزان ترین لوازم و قطعات یدکی خودرو هستید. متاسفانه در این سال های اخیر تعداد تولید کنندگان قطعات یدکی فیک بیشتر از قطعات یدکی اصلی می باشد. و مردم واقعا حق دارند نمیدانند به کدام نمایندگی باید اعتماد کنند؟! اما ما در این مقاله می خواهیم به شما بهترین و ارزان ترین فروشگاه های عمده لوازم یدکی را معرفی کنیم.

02133947195 (عمده فروشی لوازم یدکی یدک فیت)

وب سایت: yadakfit

عمده فروشی لوازم یدکی یدک فیت

لوازم یدکی عمده در تهران

بهترین و ارزان ترین لوازم یدکی عمده در تهران و شرق تهران بدون شک فروشگاه لوازم یدکی یدک فیت می باشد. یدک فیت یکی از ارزان ترین عمده فروشی لوازم یدکی خودرو محسوب می شود. که علاوه بر قطعات فنی یدکی دارای قطعات ریز و درشت ادوات شیشه اتومبیل نیز می باشد.برای خرید لوازم یدکی باید به مواردی دقت کنید تا سرتان کلاه نرود که همه ی این موارد در مقاله در وب سایت یدک فیت با عنوان راه های تشخیص لوازم یدکی اصلی از تقلبی توضیح داده شده است.

عمده فروشی لوازم یدکی خودرو در تهران

خرید عمده لوازم یدکی خودرو

با کیفیت ترین و ارزان ترین عمده فروشی در شرق تهران کجاست؟ عمده فروشی لوازم یدکی یدک فیت در حقیقت بهترین ، ارزان ترین، با کیفیت ترین قطعات یدکی را به بازار عرضه می کند. در حقیقت لوازم یدکی یدک فیت به دلیل وجدان کاری بالایی که دارند برای کسب در امد بیشتر هرگز خودشان را مدیون نمیکنند. شاید این مورد از نظر بسیاری از خوانندگان مزحک باشد و با خودتان بگویید این روز ها همه به فکر صرفه و اقتصاد خودشان هستند اما باید بگوییم که در مورد یدک فیت واقعا وجدان کاری صحت دارد.

عمده فروشی لوازم یدکی خودرو در تهران

عمده فروشی لوازم یدکی خودرو در تهران

لوازم یدکی های بسیاری در تهران به خصوص شرق تهران وجود دارد. اما باید برای خرید لوازم یدکی عمده به چند مورد توجه کنید، مانند اصالت کالا ، توجه به بارکد کالا، ضمانت کالا به مدت حداق 7 روز و... این ها همه مواردی هستند که شما هنگام خرید عمده باید به آن توجه کنید. اما شما باید به یک مورد دیگر نیز توجه کنید اگر می خواهید محصولی را به صورت تکی خریداری کنید.

به طور مثال هنگام خرید آینه بغل 206 به مواردی از قبیل کروز ، ساده، دستی ، برقی ، راهنما دار، بدون راهنما و... که اگر بخواهیم ادامه دهیم تقریبا 1 خط توضیح در مورد فقط آینه بغل 206 باید بدهیم برای خرید این محصول شما باید حتما سمت چپ و راست را ذکر کنید چرا که اگر اشتباهی صورت گیرد باید آن را عودت کنید و هزینه پیک به دلیل اشتباه از خود به عهده ی شما دوست عزیز می باشد.

شرکت پخش لوازم یدکی خودرو

لوازم یدکی خودرو به چند دسته تقسیم می شود و دارای شرکت های معتبر و نامعتبر زیادی می باشد. به طور مثال لوازم یدکی یدک فیت بیشتر روی لوازم یدکی خودرو های ایران خودرو و سایپا و ادوات شیشه اتومبیل کار می کند. اما یک لوازم یدکی دیگری می بینید اصلا آینه و چراغ آینه و راهنما آینه ندارد و تنها روی قطعات برقی و سوخت رسانی کار می کند . برخی فروشگاه ها نیز هستند که روی تمام این موارد کار می کنند.

مرکز پخش لوازم یدکی خودرو

لوازم یدکی خودرو باید برحسب کیلومتر در تایم مشخصی تعویض شود. اگر زودتر از موعد نیاز به تعویض داشت باید شک کنید که احتمالا جنس تقلبی به شما فروختند. چون تقریبا تمام قطعات یدکی یک بازه مشخصی دارند تا حدودی کمتر و بیشتر طبیعی است اما بیش از حد خودش باشد باید شک کنید.

پخش لوازم یدکی خودرو عمده

لوازم یدکی یدک فیت با وجود این که در تهران نمایندگی دارد اما به سراسر کشور و شهرستان ها محصولات خود را ارسال می کند هم به صورت تکی و هم به صورت عمده. لازم به ذکر است از یک مبلغی بالاتر ارسال به صورت رایگان انجام می شود. شما برای پیدا کردن این نمایندگی کافی است در بلد و نشان لوازم یدکی عمده یدک فیت را سرچ کنید.

قیمت پخش لوازم یدکی خودرو

برای کسب اطلاع از قیمت لوازم و قطعات یدکی هم به صورت تک و هم به صورت عمده می توانید با شماره 0233947195 تماس بگیرید. و یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه کنید. همه روزه از ساعت 8 صبح الی 17 و پنجشنبه ها 8 الی 14 پاسخگوی شما عزیزان هستند.

آدرس: خیابان امیرکبیر،خ ناظم اطبا جنوبی کوچه هشمتی مجتمع نور طبقه دوم پلاک 301 ایران

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/zpMEnP9p
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه