شنبه, ۸ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 27 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

همه ما در مورد لیزر موهای زائد شنیده ایم. آیا می دانید لیزر چیست؟ در مورد آن چقدر اطلاعات دارید؟ می دانید باید با چه دستگاهی لیزر کنید؟ دستگاه لیزر دستگاهی است که بین 70 تا 90 درصد موهای زائد را برای همیشه از بین می برد.

دستگاه های لیزر بسیار متنوع هستند؛ اما دستگاه لیزر الکساندرایت و تیتانیوم از بهترین آن ها به شمار می روند. در این مقاله با ما همراه باشید تا با تفاوت دستگاه لیزر تیتانیوم و الکساندرایت آشنا شوید.

دستگاه لیزر تیتانیوم

معرفی دستگاه لیزر تیتانیوم و الکساندرایت

یکی از مهم ترین مسائل در حوزه آرایشی بهداشتی، حذف موهای زائد بدن هست. این موضوع باعث شده افراد همواره به دنبال بهترین و پیشرفته ترین دستگاه ها باشند؛ زیرا دیگر راه حل های قدیمی، کاربردی ندارند، بلکه امروزه دستگاه های لیزری روی کار آمده اند.

این دستگاه ها با تنوع و عملکرد فراوانی که دارند، بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند. لیزر تیتانیوم و لیزر الکساندرایت از دسته دستگاه های لیزری پرطرفدار هستند که در ادامه با آن ها آشنا می شوید. دستگاه لیزر تیتانیوم به دلیل جواب دهی فوق العاده ای که در حذف موهای زائد دارد، یکی از پرطرفدارترین دستگاه های لیزر شناخته شده است. این دستگاه در آلما امریکا تولید می شود. اما کشور چین نیز تحت لیسانس آلما برای تولید این دستگاه اقدام کرده است.

دستگاه لیزر تیتانیوم

بسیاری از افراد با تصور اینکه چون دستگاه لیزر الکساندرایت هزینه بیشتری دارد، مطمئناً بهتر است، به این دستگاه روی می آورند. درحالی که کیفیت و کارایی این دستگاه نسبت به تیتانیوم بسیار کمتر است. همچنین شرکت فاین مک در کشور کره جنوبی سازنده این دستگاه بوده است.

تا به اینجا با دو دستگاه لیزر تیتانیوم و الکساندرایت به طور کامل آشنا شدید. در ادامه نیز با ما همراه باشید تا تفاوت دستگاه لیزر تیتانیوم و الکساندرایت را برای شما بیان کنیم.

طول موج

یکی از مهم ترین تفاوت دستگاه لیزر تیتانیوم و الکساندرایت، طول موج آن هاست. لیزر تیتانیوم، دارای سه طول موج متفاوت است که از اشعه مادون قرمز تشکیل شده اند. این طول موج ها قدرت بسیار بالایی دارند و به عمیق ترین لایه های پوست نفوذ می کنند.

طول موج های موجود در تیتانیوم، طول موج الکس باقدرت 755 نانومتر، طول موج دایود باقدرت 808 نانومتر و طول موج آندیاگ باقدرت 1064 نانومتر هستند.

از سویی دیگر لیزر الکساندرایت دارای تنها یک طول موج الکس باقدرت 755 نانو متر است. در مورد طول موج، بسیاری از افراد دستگاه لیزر تیتانیوم را به دستگاه لیزر الکساندرایت ترجیح می دهند.

قیمت

لیزر تیتانیوم، از محبوبیت بالایی بین مردم برخوردار است؛ چرا که اکثر افراد بهترین نتیجه را از آن دریافت می کنند. با توجه به کارایی و محبوبیت بالایی که دارد، از قیمت مناسب و مقرون به صرفه تری هم برخوردار است.

اما لیزر الکساندرایت، با اینکه کارایی کمتری دارد، قیمت گزافی را شامل می شود. در مقایسه دستگاه لیزر تیتانیوم و لیزر الکساندرایت ازنظر قیمت، همچنان تیتانیوم بهتر است.

سیستم خنک کنندگی یا کولینگ

علاوه بر اینکه تیتانیوم، قدرت و تعداد طول موج های بیشتری نسبت به الکساندرایت دارد، تفاوت دیگر، وجود سیستم خنک کنندگی یا کولینگ تیتانیوم است. این سیستم باعث می شود که محل لیزر، 23 درجه خنک شود؛ یعنی از درد و سوزش لیزر می کاهد. درحالی که لیزر الکساندرایت چنین قابلیتی را ندارد.

سرعت

در مقایسه دستگاه لیزر تیتانیوم و الکساندرایت، موضوع دیگری که مطرح است، سرعت از بین برندگی موی زائد است. دستگاه تیتانیوم موهای زائد را بسیار سریع از بین می برد و درنتیجه طول دوره درمان کوتاه تر می شود. این موضوع باعث می شود افراد با پرداخت هزینه کم در مدت زمان کم، از شر موهای زائد خود خلاص شوند. این در حالی است که با دستگاه الکساندرایت، سرعت از بین بردن موهای زائد کم بوده و درنتیجه تعداد جلسه های مراجعه بیشتر می شود؛ یعنی باید تعداد جلسه های بیشتری برای لیزر بروید و درنتیجه هزینه سنگینی را پرداخت کنید.

تجهیز گستر لیزر

عملکرد

از دیگر تفاوت دستگاه لیزر تیتانیوم و الکساندرایت، نحوه عملکرد آن هاست. عملکرد لیزر تیتانیوم به گونه ای است که هندپیس را روی بدن فرد تماس می دهد تا پرتوهای نورانی لیزر یا طول موج های در نظر گرفته شده، بر پوست تابیده شوند . درنتیجه در سطح پوست گرما احساس می شود و بلافاصله بعد از آن، سیستم خنک کننده لیزر شروع به کار می کند.

این موضوع موجب می شود که بدون ایجاد کمترین آسیب و صدمه پالس های ایجادشده به لایه عمیق پوست نفوذ کنند. زمانی که لیزر به لایه های مختلف پوست رسید، فولیکول های مو شناسایی شده و فرایند تضعیف و ریزش مو آغاز می شود. پس از چند جلسه، موهای زائد به طور کامل از بین می روند.

در مقایسه دستگاه لیزر تیتانیوم و الکساندرایت متوجه می شوید که طول موج های دستگاه الکساندرایت، غیر تماسی بوده و از دور بر پوست تابانده می شوند. این نشان می دهد که لیزر الکساندرایت فرآیند فوتوترمولیز دارد؛ یعنی با استفاده از یک اشعه نوری، منطقه خاصی حرارت داده می شود. پالس های نوری ایجادشده، فولیکول مو را هدف قرار می دهند. درنتیجه فولیکول ها از ریشه خارج شده و رشد آن ها به مرور زمان کمتر می شود.

دستگاه لیزر تیتانیوم و الکساندرایت ازنظر استفاده

دستگاه لیزر تیتانیوم برای انواع پوست و مو مورد استفاده قرار می گیرد؛ یعنی فرقی ندارد که پوست روشن یا تیره باشد. اما الکساندرایت، با توجه به قابلیت ها و هزینه های بالایی که دارد، تنها برای افراد با پوست روشن مورداستفاده قرار می گیرد؛ بنابراین افرادی که پوست تیره دارند، با این دستگاه نتیجه مطلوبی نخواهند گرفت.

لیزر تیتانیوم بهتر است یا لیزر الکساندرایت؟

تا به اینجا، با تفاوت دستگاه لیزر تیتانیوم و الکساندرایت به طور کلی آشنا شدید و حتما حدس می زنید کدام یک بهتر و کارآمدتر باشد. ازآنجایی که لیزر تیتانیوم، عملکرد هدفمند و بی نظیری دارد، ایمن ترین لیزر محسوب می شود.

از طرفی چون از بین بردن موهای زائد با این دستگاه، عوارض جانبی در پی ندارد، فرد هیچ حس ناراحت کننده ای نخواهد داشت. البته این بدین معنی نیست که لیزر الکساندرایت، مناسب نیست. بلکه در موارد خاص از این لیزر هم استفاده می شود.

سخن پایانی

تجهیز گستر لیزر، بهترین شرکت درزمینه واردات و تعمیرات تخصصی انواع دستگاه لیزر مو، پوست و زیبایی محسوب می شود. این شرکت با دارا بودن مشاوران و کارشناسان حرفه ای که در هر ساعتی از شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات شما و ارائه مشاوره رایگان هستند، در راستای جلب رضایت مشتریان گام برداشته است. اگر قصد دارید دستگاه لیزر خود را تعمیر کنید یا دستگاه لیزر جدید بخرید، باید حتما از یک شرکت معتبر کمک بگیرید. شرکت تجهیزگستر لیزر با 10 سال سابقه، بهترین مجموعه در این زمینه برای شما خواهد بود.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/lhIVBfmF
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
بهار :
2 ماه پیش
خیلی بیسوادی که فقط و فقط بخاطر منافع خودت الکساندرایت رو تخریب میکنی دوزاری
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه