چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Wed, 1 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

قیمت خودرو امروز نیز نوساناتی را تجربه کرد. اما روند بازار امروز مانند روزهای گذشته نبود و برخی از خودروها با افزایش قیمت و برخی دیگر با کاهش قیمت همراه شدند.

به گزارش فرصت امروز به نقل از تجارت نیوز، قیمت خودرو روز دوشنبه، ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ با تغییراتی همراه شد. بررسی ها نشان می دهد در روزهای گذشته قیمت خودرو همچنان با نوساناتی همراه بوده، اما بازار شب عید خودرو در کشور رونق گرفته و خرید و فروش ها افزایش یافته است.

پراید ۱۱۱ که هفته های گذشته کانال شکنی کرد و وارد بازه ۳۰۰ میلیون تومانی شد، امروز مجدداً شش میلیون تومان گران شد و به ۳۵۶ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۷i که روزها بود با جهش قیمت همراه شد و قیمت آن در بازار افزایش یافت، امروز با کاهش شش میلیون تومانی نسبت به روز گذشته، به ۶۸۰ میلیون تومان رسید.

قیمت دنا پلاس هم امروز پنج میلیون تومان ارزان و در نرخ ۸۱۰ میلیون تومان عرضه شد.

پژو پارس سال، مدل ۱۴۰۰ که در روزهای گذشته جهش قیمتی زیادی را تجربه کرد، امروز یک میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرد و به نرخ ۵۳۴ میلیون تومان در بازار خودرو کشور رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ ۵ که یکی از پرطرفدارهای بازار خودروهای داخلی است، امروز پنج میلیون تومان کاهش قیمت داشت و نرخ ۵۷۰ میلیون تومان را در کارنامه خود ثبت کرد.

لاماری که یکی از خودروهای تازه وارد بازار کشور است، امروز رکورد جدیدی را ثبت کرد. این خودرو طی یک روز ۲۰ میلیون تومان گران شد و به دو میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان رسید.

دیگنیتی نیز نسبت به روزهای گذشته ۳۰ میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرد و در قیمت دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان عرضه شد.

کیا اپتیما هیبریدی مدل ۱۳۹۷ هم امروز ۱۰۳ میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرد و به پنج میلیارد و ۳۶۳ میلیون تومان رسید.

ام وی ام X۲۲ pro نیز امروز پنج میلیون تومان گران شد و به قیمت یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان رسید.

عماد جعفری، کارشناس صنعت خودرو گفت: در حال حاضر نرخ ارز نوسانات زیادی را پشت سر می گذارد. به همین دلیل مردم به بازارهای مختلف مراجعه می کنند تا ارزش سرمایه خود را حفظ کنند. یکی از این بازارها نیز که حاشیه سود بالایی دارد، بازار خودروست.

او افزود: این روزها بازار پررونق است و حتی نمایشگاه داران می گویند خودرویی برای خرید در بازار یافت نمی شود. به نظر می رسد اگر نوسانات ارزی کاهش یابد، قیمت خودرو نیز به همین روند کنونی خود ادامه می دهد.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/StPS2Isl
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهمریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیون
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه