شنبه, ۱ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

معرفی نرم افزار حسابداری و حقوق و دستمزد پارمیس

معرفی نرم افزار حسابداری و حقوق و دستمزد پارمیس

نیاز به نرم افزار حسابداری پارمیس یا نرم افزار یکپارچه یا نرم افزار برنامه ریزی سازمانی به دلایل مختلف در شرکت هایی با اندازه های مختلف تجاری ظاهر می شود.

از طرفی محاسبه های دقیق و فوری حقوق و دستمزد با نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس باعث افزایش اعتماد و حسن خلق بین تیم های مدیریتی و کارکنان کسب و کار ها می شود. این نگرش مثبت بدون شک تأثیر مستقیمی بر بهره وری افراد شاغل در شرکت دارد.

گزارشات نرم افزار انبارداری پارمیس

گزارشات نرم افزار انبارداری پارمیس

نرم افزار انبارداری پارمیس با ویژگی های منحصر به فرد خود به شما کمک می کند انبار آفلاین و آنلاین خود را در هر زمان و مکان مدیریت کنید، از تعداد کالا ها آگاه باشید و هشدارهایی که به صورت هوشمند برای کالا ها ارسال می کند. اقلام فاسدشدنی یا خارج از انبار را بپذیرید، به طور خودکار سوابق حسابداری انبار را ایجاد کنید و از ویژگی های شناور، سریال، بارکد استفاده کنید و موقعیت فیزیکی کالا را در انبارهای مختلف تعریف کنید و زمان دسترسی به کالا یا بعد از آن، خدمات فروش یک کالا را تا حد زیادی کاهش دهید.

همچنین کد نویسی، بانک های محصولات از پیش تعریف شده برای مشاغل مختلف، امکان اتصال انواع بارکدخوان و همچنین امکان تعریف انبار بی نهایت از جمله ویژگی هایی است که فرآیند تعریف کالا و ردیابی کالا را خودکار می کند. عملیات انبار را برای انبار و انبارداران تسهیل می کند، که نرم افزار انبارداری پارمیس انجام می دهد.

در کسب و کارهای متوسط و بزرگ یا کسب و کارهای رو به رشد، ادغام واحدهای انبارداری، تولیدی و حسابداری به معنای مدیریت و بهینه سازی فرآیند کار در واحد تجاری است. نرم افزار انبار و کالا پارمیس با استفاده از بانک اطلاعاتی یکپارچه و اتصال بخش حسابداری، سایت فروشگاهی، بازرگانی، فروش و تولید به جلوگیری از اختلال در تولید، توزیع و فروش کالا و ایجاد رضایتمندی برای همه کمک می کند. یک برند موفق در زمینه کسب و کار شما با ارائه به موقع کالاها، خدمات و محصولات به مشتریان بیشتر.

  • گزارش کالاهای کاردکس (مقدار/ریال)، محصول Cardex تجمعی (بر اساس روز) و گزارش گردش کلیه کالاها بر اساس انبار و در هر زمان
  • گزارش موجودی کالا از طریق تفکیک انبار و گزارش موجودی بر اساس گروه های محصول در تاریخ معین به صورت کمی و کمی/واقعی.
  • گزارش تگ انبار به همراه گزارش شمارش انبار سوم و گزارش تفاضل موجودی انبار
  • گزارش مقایسه ای موجودی کالا در گروه انبارهای انتخابی کاربر با نرم افزار انبارداری
  • موجودی محصول، قیمت تمام شده، گزارش سود و زیان برای تک تک محصولات و انبارها در فواصل تاریخی مشخص.
  • گزارش جریان محموله با سری های خاص و موجودی به سری
  • تطبیق عملیات کالاها و اسناد مالی مربوط و گزارش مغایرت های موجود
  • در بازه زمانی معین، موجودی و گردش کالا و مانده حسابهای مالی مربوط، گزارش کنترل گردش و تراز.
  • امکان ارسال تمامی گزارشات به اکسل با نرم افزار انبارداری
  • امکان خروجی تمامی گزارشات در ورد، اکسل، پی دی اف و غیره.

مزایا نرم افزار حسابداری پارمیس

مزایا نرم افزار حسابداری پارمیس

نرم افزار حسابداری پارمیس پرو مجموعه ای از نرم افزارهای مالی برای شرکت های کوچک و متوسط با نسخه های تجاری و نسخه های تجاری و تولیدی می باشد. این برنامه حسابداری شامل بخش های مختلفی از جمله حسابداری، خرید، فروش، انبار، دریافت، توزیع، بانک، بیمه، تولید و غیره می باشد که در این محصول پارمیس از رابط کاربری ساده و با رعایت اصول حسابداری استفاده می کند تا بتوانید تمامی موارد را مدیریت کنید. امور مالی کسب و کار خود را با استفاده از این برنامه بدون نیاز به دانش تخصصی حسابداری انجام دهید.

برای مدیریت انواع نرم افزار حسابداری، تولید، انبارها، فروشگاه های آنلاین، بازاریابی، فروش و غیره، نماینده فعلی می تواند از یک یا چند برنامه مختلف مالی و اداری استفاده کند. بخش ها عدم یکپارچگی بین واحدهای مختلف و انتقال اطلاعات بین واحدهای مختلف همواره با خطر بروز خطای انسانی در مقابل اپراتورها همراه بوده و در نهایت مشکلات مختلفی را ایجاد می کند.

از طرفی در چنین سیستم هایی، حسابداری و ثبت وقایع مالی و اداری زمان زیادی می برد. این وضعیت زمانی آزاردهنده تر است که از واحدها خواسته می شود گزارش های مستقل یا گزارش های مشترک بین واحدها دریافت کنند. به همین دلیل استخدام نرم افزار حسابداری پارمیس استار با رویکرد مبتنی بر ERP می تواند بسیاری از این مشکلات را حل کند.

مزایا نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس

مزایا نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس

یکی از مزیت های نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس استار، امکان مدیریت جمع آوری فاکتورها و مفاد قانونی است. استخدام این ویژگی به شما کمک می کند تا تعداد زیادی از وظایف مربوط به حقوق و دستمزد کارکنان بخش های مختلف را مدیریت کنید و در مدت زمان کوتاهی کار کنید.

  • برای حقوق قانونی، فرم اصلی استخدام را گزارش دهید
  • دادن و ویرایش سفارش به افراد گروه
  • صدور سوابق های محاسبه حقوق و دستمزد با نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس قبل از نظام های حقوق
  • تعداد نامحدودی از دسته های حقوق را وارد کنید (حقوق روزانه، حقوق روزانه و غیره) نرم افزار حقوق و دستمزد
  • فرم جداگانه برای ثبت اسناد قانونی برای کارکنان (میزان دستمزد روزانه، مبلغ کمک هزینه اقامت و ...) و همچنین امکان تعیین فرم نامحدود اطلاعات ثبت نام.
  • تعریف شرایط حق بیمه به صورت دلخواه و تعیین محل مشارکت (مزایا، کسورات، توضیحات، حساب ها و غیره)
  • ارائه عناصر کاری نامحدود (تعداد روزهای کاری، ساعات اضافه کاری و ...) و امکان استخدام عناصر کاری نامحدود در مشاغل مختلف بدون نیاز به تعریف مجدد با نرم افزار حقوق و دستمزد
  • پیش نویس شرط کشف پرداخت و تعیین پیش نیازهای نامحدود برای هر شرط شرط کشف پرداخت.
  • امکان تعریف فرمت جداگانه برای ثبت عناصر عملکردی کارکنان (تعداد روزهای کاری، ساعات اضافه کاری و غیره) و همچنین فرمت نامحدود برای ثبت اطلاعات در نرم افزار حقوق و دستمزد

جمع بندی

پارمیس با ارائه نرم افزار حسابداری و نرم افزار حقوق و دستمزد و نرم افزار انبارداری پارمیس می تواند کمک شایانی در مدیریت امور حسابرسی و مالی کسب و کار شما باشد. با مطالعه موارد فوق و با توجه به نیاز کسب و کارتان می توانید نرم افزار حسابداری پارمیس مورد نظر خود را از طریق سایت www.ParmisIT.com خریداری کنید. همچنین می توانید با شماره تلفن 02187758 تماس حاصل نمایید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ouA4S0ff
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه