شنبه, ۸ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 27 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

پکیج تصفیه فاضلاب از جمله تجهیزات بسیار مهم و ضروری در محیط های صنعتی و حتی مناطق مسکونی به شمار می رود که در ظرفیت های مختلفی تولید میشوند. یکی از ویژگی های بسیار مهم این پکیج ها، راندمان بالا برای کاهش هزینه ها و افزایش سرعت تصفیه است. راندمان تا حد زیادی به طراحی و نحوه تولید این پکیج ها بستگی دارد. آب سازه یکی از شرکت های معتبر در این حوزه است که پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی و بهداشتی را با راندمان بالا تولید می کند.

پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی و بهداشتی را با راندمان بالا

ساخت پکیج تصفیه فاضلاب راندمان بالا

فاضلاب های تولید شده در کارخانجات، بیمارستان ها و رستوران و غیره دارای مقدار زیادی از آلاینده ها بوده و ورود مستقیم آنها به طبیعت به سلامت محیط زیست آسیب وارد می کند. به همین دلیل لازم است چندین فرآیند تصفیه بر روی این فاضلاب ها انجام شود و بعد از بهبود شاخص های کیفی وارد طبیعت شوند. پکیج تصفیه فاضلاب راندمان بالا به پکیج هایی گفته میشود که مقدار زیادی از فاضلاب را در بازه زمانی مشخص تصفیه نموده و شاخص هایی از قبیل COD و BOD را بهبود می دهند.

پکیج های تصفیه موجود در بازار دارای تنوع بالایی هستند و تنها بخش اندکی از آنها به راندمان مطلوب دست پیدا کرده اند. آب سازه از جمله مراکزی می باشد که انواع پکیج تصفیه فاضلاب راندمان بالا را در ظرفیت های مختلف تولید نموده است. به چند دلیل این پکیج ها راندمان بالا و مطلوبی دارند که عبارتند از:

طراحی پکیج تصفیه فاضلاب سفارشی

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که بسیاری از صنایع دچار میشوند، توجه نکردن به تناسب ویژگی های فاضلاب با نوع پکیج است. در طراحی این پکیج ها باید به مواردی از قبیل شاخص های BOD و COD و TSS، دبی فاضلاب ورودی، کیفیت خروجی مورد نظر و همچنین شرایط محیط نصب توجه شود. در غیر این صورت دستگاه کارایی مطلوبی نخواهد داشت.

گروه آب سازه با بررسی شرایط محیط نصب، آنالیز فاضلاب ورودی و کیفیت خروجی و غیره و بر اساس استانداردها طراحی اولیه را انجام می دهد. سپس فرآیند ساخت پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی راندمان بالا انجام میشود. با این روند تولید، ظرفیت دستگاه بدرستی تشخیص داده میشود و به همین دلیل در زمان مناسب مقدار ایده آلی از پساب ها تصفیه خواهند شد.

پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی راندمان بالا

پیاده سازی فرایندهای تصفیه مناسب

همان طور که اشاره شد، آب سازه در روند تولید و ساخت این تجهیزات، طراحی را اختصاصی انجام می دهد. با توجه به نوع و مشخصات فاضلاب، از میان انواع مختلف فرآیندهای تصفیه موارد مناسب انتخاب و در پکیج پیاده سازی میشود. تناسب نداشتن نوع فرآیندهای تصفیه با مشخصات فاضلاب تاثیر چشمگیری بر کاهش راندمان دستگاه دارد. به طوریکه تمام فرآیندهای تصفیه بیولوژیکی و شیمیایی و حتی فیزیکی در پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی راندمان بالا با آنالیز دقیق فاضلاب انتخاب و اجرا میشود. چون هر یک از فرآیندهای تصفیه نوع خاصی از مواد آلاینده مو جود در فاضلاب را از بین میبرند.

استفاده از تجهیزات باکیفیت

در پیاده سازی هر یک از فرآیندهای تصفیه به اجزای خاصی از قبیل آشغالگیرها، سیستم های هوادهی، فیلترشنی و فیلتر کربنی و غیره نیاز است. از آنجا که فرآیندهای تصفیه به صورت سلسله مراتبی در پکیج ها اجرا میشوند، اختلال در عملکرد هر مرحله می تواند بر خروجی مرحله بعد اثرگذار باشد. به همین دلیل مهندسین آب سازه در مرحله ساخت این پکیج ها از بهترین قطعات باکیفیت و متعلق به برندهای شناخته شده استفاده می کنند.

علاوه بر اجزای داخلی، بدنه پکیج نیز با بهترین متریال تولید شده و نوسانات دمایی و فشار سیال داخلی منجر به اختلال در نحوه تصفیه فاضلاب نخواهد شد.

طراحی پکیج تصفیه بر اساس استانداردها

طراحی پکیج تصفیه فاضلاب و پیاده سازی فرایندهای مختلف در آن نیاز به تخصص بالایی دارد. طراحان این پکیج ها تمام استانداردهای روز دنیا را باید مد نظر قر ار داده و بر اساس آنالیزهای انجام شده بر روی فاضلاب در نهایت طراحی و تولید را انجام دهند. در جلسات طراحی این پکیج ها توسط تیم آبسازه تمام استانداردها رعایت شده و بعد از تهیه نمونه های اولیه توسط نرم افزارهای طراحی پیشرفته و انجام آزمون و تست های متعدد در نهایت روند ساخت انجام میشود.

ساخت پکیج تصفیه فاضلاب فلزی و پلی اتیلن

مخزن پکیج ها تصفیه فاضلاب به دلیل قرار گرفتن در شرایط محیطی مختلف و همچنین فشار زیادی که از داخل به آنها وارد میشود، نیاز به طراحی دقیقی دارند. آب سازه برای ساخت این پکیج ها بدنه فلزی و پلی اتیلن را متناسب با شرایط محیط ارائه می دهد. مدل های پلی اتیلن این پکیج ها به صورت دفنی و غیردفنی ارائه شده و به دلیل ضخامت بالا در برابر نوسانات دمایی و ضربه مقاومت بسیار بالایی دارند.

در مدل های دارای مخزن فلزی نیز متریال های ضد زنگ با ضخامت بالا از قبیل استیل استنلس استفاده میشود. این نوع فلزات در تماس با مواد خورنده موجود در فاضلاب و محیط اطراف دچار خوردگی نشده و افزایش و کاهش ناگهانی دما نیز دچار ترک و شکستگی آنها نخواهد شد. در تمام مراحل تولید و ساخت استانداردهای ایمنی رعایت شده و با توجه به ضخامت و نوع آلیاژهای موجود در بدنه فلزی جوشکاری انجام میشود.

انواع پکیج تصفیه فاضلاب آب سازه

پکیج های تصفیه فاضلاب دارای تنوع بسیار بالایی بوده و بر همین اساس می توان آنها را گروه بندی کرد. تیم آب سازه با رعایت استانداردها و استفاده از تجهیزات باکیفیت تنوع بالایی از این پکیج ها را فراهم نموده است که عبارتند از:

  • پکیج تصفیه فاضلاب باغ و ویلا
  • پکیج تصفیه فاضلاب کارواش
  • پکیج تصفیه فاضلاب صنایع نساجی و رنگرزی
  • پکیج تصفیه فاضلاب کشتارگاه و دامداری
  • پکیج تصفیه فاضلاب بیمارستانی
  • پکیج تصفیه فاضلاب قالیشویی
  • پکیج تصفیه فاضلاب صنایع دارویی

این پکیج ها با بدنه فلزی، پلی اتیلن و فایبرگلاس در مدل های روکار و توکار طراحی و تولید میشوند.

پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی راندمان بالا

قیمت پکیج تصفیه فاضلاب

بسیاری از پکیج های تصفیه فاضلاب ارزان قیمت موجود در بازار دارای استانداردهای کیفی و کمی نبوده و به همین دلیل راندمان بسیار پایینی دارند. این پکیج ها به دلیل نداشتن ظرفیت ایده آل در بازه زمانی مشخص قادر به تصفیه فاضلاب نخواهند بود و خروجی آنها نیز کیفیت مطلوبی ندارد. قیمت پکیج تصفیه فاضلاب راندمان بالا در اغلب مواقع بیشتر از مدل های بی کیفیت و غیر استاندارد هستند. چون در تعیین قیمت آنها نوع و کیفیت تجهیزات، ظرفیت، جنس بدنه و ضخامت آن و همچنین نوع فرآیندهای تصفیه پیاده سازی شده در آن نقش دارند.

طراحی و تولید انواع پکیج تصفیه فاضلاب راندمان بالا

آب سازه متشکل از تیمی از مهندسین و افراد متخصص در حوزه تصفیه آب و فاضلاب می باشد که با تلفیق علم و تجربه موفق به تولید محصولات بسیار باکیفیت شده اند. این تیم به صورت اختصاصی و سفارشی انواع تجهیزات تصفیه آب و فاضلاب از جمله پکیج های تصفیه فاضلاب صنعتی و بهداشتی را طراحی و تولید می کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی بیشتر با خدمات این مجموعه کافیست نام آب سازه را در گوگل و شبکه های اجتماعی جستجو کنید یا با شماره تلفن های تماس بگیرید.

  • ۰۲۱-۲۶۴۱۰۲۴4
  • ۰۲۱-۲۶۴۱۰۲۴5
  • 09129512165
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/iXfVUvTb
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه