شنبه, ۱ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

بهترین خریدار ضایعات در تهران

بنگاه آرمین ضایعات , بهترین خریدار ضایعات در تهران میباشد که با بیش از 10 سال سابقه خرید و فروش ضایعات و بازیافت ضایعات فلز در خدمت همشریان تهرانی میباشد , جهت فروش ضایعات خود میتوانید با کلیک بروی بهترین خریدار ضایعات در تهران شماره تماس را مشاهده فرمایید.

بهترین خریدار ضایعات در تهران

بازیافت ضایعات فلزی در تهران

بازیافت ضایعات فلزی در تهران بسیار مهم می باشند. یکی از قسمت های مهم صنعت بر بازیافت قراضه های فلزی پا برجا می باشد. در امریکا صادرات قراضه های فلزی از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد و همین امر باعث کاهش میزان مصرف منابع طبیعی همچون سنگ آهن می شود. فلزاتی که برای بازیافت استفاده می شوند، شامل مس، روی، آهن، آلومینیوم و غیره هستند.

اکثر افراد اطلاعات دقیقی در خصوص بازیافت نداشته و متاسفانه در بیشتر مواقع این ابزارها درون سطل های زباله انداخته می شوند. این افراد احتمالا نمی دانند که با تحویل اجناس فلزی فرسوده خود به مراکز بازیافت علاوه بر انجام یک حرکت مثبت می توانند هزینه آن را نیز دریافت نمایند. بخش عمده ضایعات فلزی عموما از کارخانه ها و تجارت هایی که با فلزات سروکار دارند تهیه می شود. از طرف دیگر مواردی همچون شرکت های ساختمانی نیز نقش بسزایی در تامین قراضه های فلزی ایفا می کنند. سیم ها و کابل های مسی، ابزار های الکترونیکی، لوله های مسی و امثال این ها مواردی هستند که از این طریق به چرخه بازیافت وارد می شود.

ضایعات فلزی و مهم ترین نکات در هنگام بازیافت آن ها

آسان ترین راه برای تشخیص فلز از غیر فلز، استفاده از یک آهنربا می باشد. نیاز به آهنربای خاصی نبوده و تنها به کمک یک نمونه ساده می توانید جنس قراضه ها را تشخیص دهید. اگر آهنربا به قطعه ای چسبید آن فلز آهنی می باشد. آهنربا به راحتی فولاد و آهن را به خود جذب می نماید. در مراکز خرید و فروش ضایعات معمولا از یک آهنربای غول پیکر برای تشخیص فلزات کمک میگیرند.

اگر آهنربا فلزی را به خود جذب نکرد می توان نتیجه گرفت جنس آن از برنج، آلومینیوم، فولاد ضد زنگ، مس و غیره می باشد. این فلزات بر خلاف آهن ارزش زیادی داشته و مراکز بازیافت برای آن ها مبلغ خوبی پرداخت می کنند. پس از تفکیک فلزات فلزی آهنی و غیرآهنی می توانید آن ها را به مراکز مخصوص تحویل دهید. بهتر از پیش از رفتن تماس گرفته و نوع ضایعاتی را که تحویل می گیرند جویا شوید. برخی از مراکز بازیافت فقط محصولات کاغذی و کارتن را قبول می کنند و برخی از آن ها مختص فلزات آهنی و غیره می باشند. در روند بازیافت تشخیص جنس فلزات از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. داشتن اطلاعات کافی و شناخت فلزات روند بازیافت قراضه های فلزی را راحت تر می کند. دو مورد از فلزات غیر آهنی و مشخصات آن ها در ادامه توضیح داده شده است:

در بازیافت ضایعات فلزی به چه نکاتی دقت شود؟

بازیافت مس

رنگ مس سالم معمولا قرمز بوده و مس فرسوده به رنگ قهوه ای تیره می باشد. بخش هایی از آن اگر زنگ زده باشد لکه های سبز رنگ مشاهده خواهید کرد. فلز مس یکی از فلزات پر مصرف و همچنین ارزشمند می باشد و کاربرد های بسیاری دارد. از آن در ساخت سیم ها و کابل ها و همچنین سیستم های تهویه استفاده می کنند.

فلز مس یکی از مهم ترین فلزات در چرخه بازیافت بوده و مراکز مربوطه هزینه خوبی بابت این فلز گرانبها پرداخت میکنند.

آلومینیوم

این فلز رنگی سفید مایل به نقره ای دارد. اگر به اندازه کافی ضخیم نباید می توان آلومینیوم را به راحتی خم نمود. از این فلز در تهیه قوطی ها، بخش های مختلفی از ساختمان های مسکونی و تجاری مانند درب و پنجره، ناودان ها و غیره استفاده می شود. این فلز ارزش زیادی ندارد اما روند بازیافت آن به گونه است که چند ماه پس از بازیافت مجددا قابل استفاده می باشد و انرژی زیادی در بازیافت آلومینیوم نسبت به تولید آن ذخیره می شود.

بنگاه آرمین ضایعات

جمع بندی:

به طور کلی بازیافت فلزات در چند دهه گذشته اهمیت ویژه ای یافته است. این ویژگی باعث می شود تا پس از انجام فرآیندهای لازم روی یک فلز فرسوده، یک محصول تازه حتی با کارایی متفاوت تولید شود. این امر جهت کمک به محیط زیست و حفظ منابع طبیعی برای نسل های آینده بسیار ضروری می باشد. بازیافت ضایعات فلزی می تواند مواد اولیه تولید خیلی از محصولات در صنایع مختلف را تامین نماید. از همین رو کمک شایانی به اقتصاد یک کشور می کند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/xhtDlrQj
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
سحر :
2 ماه پیش
ضایعات منزل و خرده ریز انباری و ضایعات فلزی را در سایت بازار ضایعات (******.com) خرید و فروش کنید.
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه