دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Mon, 6 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

بسترن از شناخته شده ترین خودرو های تولیدی کمپانی فاو می باشد که در کشور ما توسط شرکت خودرو سازی بهمن موتور مونتاژ می شود. برخی از لوازم یدکی بسترن در کشور چین و در کارخانه مزدا به تولید می رسد. خودرو های بسترن در انواع مختلفی به تولید می رسد که شامل بسترن b30، بسترن b50 و بسترن b50f می باشد که در کشور ما به فروش می رسد.

فروش لوازم یدکی بسترن

لوازم یدکی بسترن همانند سایر خودرو ها شامل دسته بندی های مختلفی است که در فروشگاه های مختلف به فروش می رسد. فروشگاه نیو پارت از مجموعه های معتبر فروش لوازم یدکی بسترن است که انواع قطعات این خودرو که شامل لوازم بدنه، قطعات موتوری ،چراغ ها، قطعات جلوبندی و تعلیق، قطعات سیستم ترمز، قطعات برقی، بلبرینگ ها و هرزگرد ها، سیستم تهویه و غیره را به فروش می رساند. هر یک از قطعات بسترن دارای اهمیت بالایی هستند و در زمان خرید باید دقت کنید که نمونه های اصلی و با کیفیتی را تهیه نمایید.

خودروی بسترن دارای طراحی زیبا و ظاهر شیک می باشد و می توان گفت که نسبت به رقبای هم رده خود از ظاهر جذاب تری برخوردار است همچنین از نظر کیفیت قطعات نیز این خودرو در جایگاه بسیار بالایی قرار گرفته است. در صورتی که قطعات بسترن را در نوع اصلی تهیه کنید می توانید عمر و دوام بالایی را از این قطعات مشاهده نمایید.

فروش لوازم یدکی بسترن

فروش قطعات بسترن برند اصلی

لوازم یدکی بسترن را می توانید از فروشگاه های معتبر تهیه کنید اما برخی از برند ها وارداتی هستند که با قیمت پایین تر نسبت به قطعات اصلی به فروش می رسد و می توانید این قطعات را مورد استفاده قرار دهید اما بهتر است قطعات با کیفیتی را تهیه کنید. در صورتی که خرید قطعات اصلی را انجام دهید و نمونه های با کیفیت را تهیه کنید ، دوام و کارایی مورد انتظار را دارد. امروزه قطعات خودرو های چینی در کشورمان به وفور یافت می شود و نیازی نیست برای خرید قطعات بسترن به دنبال فروشگاه های عرضه کننده این قطعات باشید و به راحتی می توانید فروشگاه های عرضه کننده ی قطعات بسترن را بیابید. امروزه خرید آنلاین قطعات بسترن را از فروشگاه های اینترنتی می توانید انجام دهید. خرید قطعات بسترن به صورت اینترنتی در زمان کوتاهی انجام می گیرد و شما به فروشگاه های مورد نظر خود در دسترسی دارید. فروش قطعات بسترن به صورت اینترنتی توسط مجموعه نیو پارت انجام می گیرد و متقاضیان خرید قطعات بسترن با مراجعه به سایت نیو پارت می توانند انواع قطعات مورد نیاز خودروی خود را سفارش دهند تا برایشان ارسال شود.

قیمت لوازم یدکی بسترن

قیمت لوازم یدکی بسترن مناسب است و افرادی که از خودروی بسترن استفاده می کنند ، می توانند لوازم یدکی را به راحتی تهیه نمایند. فروشگاه نیو پارت از مطمئن ترین و معتبر ترین فروشندگان قطعات بسترن در کشورمان است که با مراجعه به سایت نیوپارت می توانید انواع قطعات مورد نیاز خودرو را تهیه نمایید. این مجموعه خدمات دهی عالی و ارسال فوری را به شما ارائه می دهد. قطعات بسترن مانند قطعات خودرو های دیگر دارای نمونه های تقلبی در بازار است و برای اینکه بتوانید خرید قطعات بسترن را انجام دهید باید به فروشندگان مجاز مراجعه کنید. انواع قطعات بسترن از نظر ویژگی های فنی و قیمت دارای تفاوت هایی هستند و فروشندگان مختلف نیز قیمت گذاری متفاوتی را برای محصولاتشان در نظر می گیرند. در هر صورت قطعات بسترن مانند سایر قطعات در زمان هایی دچار خرابی و فرسودگی شده و نیاز به تهیه قطعات یدکی خواهید داشت.

قیمت لوازم یدکی بسترن

قیمت قطعات بسترن

قیمت قطعات خودرو های بسترن با توجه به نوع قطعه دارای تفاوت هایی می باشد و فاکتور های دیگری از قبیل قیمت ارز ،هزینه حمل و نقل ، هزینه واردات و غیره در قیمت قطعات بسترن تاثیر گذار هستند. همچنین واسطه ها نقش موثری در تعیین قیمت این قطعات دارند و وجود واسطه های زیاد به معنای بالا رفتن قیمت قطعات بسترن می باشد. برخی از تامین کنندگان قطعات بسترن به صورت مستقیم این لوازم یدکی را به دست مصرف کنندگان می رسانند.

خرید قطعات بسترن با بهترین کیفیت

  • قطعات بسترن شامل انواع قطعات مختلفی است که در ادامه به آن اشاره میکنیم:
  • قطعات موتوری شامل پیستون ،یاتاقان ،ثابت و متحرک، درب سوپاپ، موتور کامل و غیره می باشد.
  • لوازم بدنی شامل گیر درب ها، رینگ و غیره است.
  • انواع چراغ های بسترن شامل چراغ های جلو، مه شکن، چراغ پروژکتور ،چراغ شبرنگ و غیره است.
  • قطعات جلوبندی و تعلیق بسترن شامل سیبک فرمان، میل موج گیر، کمک فنر ،بوش ،طبق و غیره می باشد.
  • قطعات سیستم ترمز شامل سیلندر، ترمز، چرخ، سیستم ترمز ،پمپ ، چرخ و غیره است.
  • بلبرینگ ها و هرزگرد های بسترن شامل توپی چرخ، فولی، میل لنگ، بلبرینگ، چرخ بلبرینگ، کلاچ پمپی، توپی چرخ و غیره است.
  • قطعات برقی بستر شامل ترموستات، وایرشمع ،پمپ، کلاچ، فن کولر و غیره می باشد.
  • قطعات سیستم تهویه این خودرو شامل رادیاتور آب، پروانه ،فن، کندانسور کولر و غیره است.

همچنین لوازم یدکی بسترن در انواع قطعات مصرفی و جانبی نیز می باشد که هر یک از این قطعات را باید در نوع باکیفیت تهیه کنید و در نگهداری آن تلاش نمایید تا کمتر به تعمیر و تعویض قطعات نیاز پیدا کنید. فروش قطعات بسترن با تضمین کیقیت و اصالت کالا ارائه می شود و این مجموعه بهترین خدمات رسانی را به شما ارائه می نماید تا خریدی مطمئن و آسان را از این مجموعه انجام دهید.

بهترین لوازم یدکی بسترن

بسترن B30 یکی از محصولات برند بسترن است که با پلتفرم استاندارد و آپشن های بی نظیر امکان استفاده ی آسان را برای مصرف کنندگان ایجاد کرده است. خرید قطعات بسترن اورجینال نیاز به دقت بالایی دارد زیرا افراد بدون تخصص نمی توانند تفاوت میان قطعات اصلی و فیک را شناسایی کنند و بدین منظور نیاز است که افراد برای خرید لوازم یدکی بسترن از افراد آگاه در این زمینه کمک بگیرند. همچنین خرید از فروشندگان معتبر می تواند این اطمینان را بدهد که قطعات اصلی را دریافت خواهید کرد. قطعات اصل دارای طول عمر بالایی هستند ولی اگر قطعات تقلبی را تهیه کنید ، در زمان کوتاهی با مشکل خرابی این قطعات روبرو خواهید شد و نیاز به خرید مجدد قطعه در زمان کوتاهی دارید بنابراین به جای خرید قطعات اصلی اگر خرید قطعات تقلبی را انجام دهید ، در بلند مدت هزینه های شما افزایش پیدا خواهد کرد و ممکن است به سایر قطعات خودرو نیز صدمه وارد شود.

فروشگاه نیو پارت لوازم یدکی قطعات بسترن

فروشگاه نیو پارت این افتخار را دارد تا با ارائه ی محصولات با کیفیت و اورجینال توانسته موجب رضایت و خوشنودی مشتریان شود. لوازم یدکی بسترن ارائه شده توسط این مجموعه برای مدل های مختلف بسترن می باشد و در نهایت شما با خرید از این فروشگاه مطمئن ترین و بهترین خرید خود را تجربه خواهید کرد. قطعات بسترن b30 توسط فروشگاه نیو پارت ارائه می شود و دارندگان این خودرو می توانند با مراجعه به سایت این مجموعه و تماس با کارشناسان فروش ما، انواع قطعات مورد نیازشان را انتخاب و خریداری نمایند. قطعات بسترن b50f و قطعات بسترن b50 نیز شامل طراحی های مختلف هستند و این قطعات از نظر ظاهر و کارکرد نیز متنوع است و تمامی قطعات بسترن توسط مجموعه نیو پارت ارائه می گردد و فروش اینترنتی لوازم یدکی بسترن از طریق سایت این مجموعه ارائه می شود.

https://newpart-shop.com/

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Ymar3ivO
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفره
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه