شنبه, ۲۹ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 18 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

اپل و محصولات آن در ایران و سایر کشورهای دنیا از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند. برای استفاده کامل از تمام امکانات این محصولات، باید از اپل آیدی استفاده کنید. از طرف دیگر نیز شرکت گوگل ارائه خدمات به ایران و کاربران ایرانی را محدود کرده است. به علاوه، اپل برای ساخت اپل آیدی ارائه شماره را اجباری کرده و کاربران باید شماره معتبر را برای ادامه ساخت اپل آیدی وارد کنند. در این مسیر، مشکلات زیادی برای کاربران ایرانی بوجود خواهد آمد.

یکی از بهترین روش های جایگزین برای داشتن اپل آیدی، خرید آن از یک مرجع معتبر است. افراد و وبسایت های زیادی هستند که می توانید از طریق آن ها اقدام به آموزش ساخت اپل آیدی بکنید؛ اما با توجه به این که این حساب در گوشی شما کاربردها و اهمیت بسیار بالایی دارد، باید آن را از یک مرجع معتبر تهیه کنید تا اطلاعات شما در امنیت باشند. در این مطلب، قصد داریم تا راهنمای جامعی برای خرید اپل آیدی در اختیار شما قرار دهیم. همچنین، یکی از بهترین وبسایت های داخلی برای خرید اپل آیدی معتبر را نیز به شما معرفی خواهیم کرد.

بدون شماره خارجی میتونم اپل آیدی بخرم؟

اپل آیدی و کاربردهای آن

محصولات اپل مانند گوشی و آی پد و مک بوک، از جمله محبوب ترین محصولات دیجیتالی در سرتاسر دنیا هستند. برای این که بتوانید از تمام امکانات و قابلیت های این محصولات استفاده کنید، باید اپل آیدی داشته باشید و روی دستگاه مورد نظر فعال کنید. ساخت اپل آیدی، نیاز به انجام مراحل مختلفی دارد که باید تمام آن ها را با دقت انجام داد.

شرکت اپل، به تازگی ساخت اپل آیدی را پیچیده تر کرده و برای ساخت آن، از کاربران درخواست شماره تلفن معتبر می کند. این کار باعث شده تا کاربران ایرانی که دسترسی آن ها به اپل محدود شده است نتوانند مانند گذشته اقدام به ساخت اپل آیدی بکنند؛ از طرف دیگر نیز سخت گیری های اپل نیز ساخت آن را برای کاربران سخت تر کرده است.

تمام این سخت گیری ها، به دلیل امنیت بیشتر کاربران است تا بتوانند با خیال راحت تری از دستگاه اپل خود استفاده کنند. یکی از مهم ترین کاربردهای اپل آیدی برای کاربران این است که امکان استفاده از فضای iCloud را در اختیار کاربران قرار می دهد. با استفاده از این امکان، شما می توانید تصاویر و فیلم های خود را در این فضا ذخیره کنید. همچنین فایل های مهم نیز قابل آپلود هستند و می توانید در زمان نیاز به آن ها دسترسی داشته باشید.

با استفاده از اپل آیدی، شما می توانید اپ استور را در گوشی خود داشته باشید و تمام برنامه های مورد نیاز خود را از آن دانلود یا خریداری کنید. همچنین، بسیاری دیگر از امکانات و برنامه های اپل با استفاده از اپل آیدی قابل دسترسی هستند. با توجه به این دلایل، اگر قصد خرید اپل آیدی را داشته باشید، باید از طریق یک مرجع معتبر آن را بخرید تا امنیت حساب کاربری شما تضمین شود.

نکات مهم در خرید اپل آیدی

برای خرید اپل آیدی، باید نکات مهمی را در نظر داشته باشید. توجه به این نکات، به شما کمک می کند تا اپل آیدی خریداری شده از امنیت و اعتبار بالایی برخوردار باشد. در ادامه، به برخی از نکات مهم در هنگام خرید اپل آیدی اشاره می کنیم.

ریجن اپل آیدی در هنگام خرید

شرکت اپل، با توجه به سیاست های مشخصی که در ارائه خدمات خود دارد، این خدمات را به کاربران در کشورهای مختلف ارائه می کند و برای برخی کشورها مانند ایران نیز محدودیت هایی را اعمال می کند. این محدودیت ها، باعث می شوند تا شهروندان این کشورها در ساخت اپل آیدی دچار مشکل شوند؛ از طرف دیگر، خدماتی که از طریق اپل در اختیار کشورهای دیگر قرار می گیرد ممکن است متفاوت باشد. در این زمینه، بهتر است که هنگام خرید اپل آیدی به ریجن آن دقت کنید. همچنین، برخی مواقع، لازم است که اپل آیدی خود را کنترل کنید که برای این کار باید از فیلترشکن یا سرور مجازی با لوکیشن کشور ریجن اپل آیدی خود اقدام کنید تا دچار مشکل نشوید.

نیاز به شماره بین المللی در اپل آیدی

قیمت اپل آیدی و مقایسه آن در سایت های مختلف

یکی دیگر نکات مهم در هنگام خرید اپل آیدی، قیمت آن است که باید توجه ویژه ای به آن داشته باشید. در هنگام خرید اپل آیدی، باید از مراجع مختلف استعلام بگیرید تا آن را با قیمت مناسب خریداری کنید. در این میان، سایت ها و افرادی هستند که ممکن است ادعا کنند اپل آیدی معتبر را با قیمتی ارزان در اختیار شما قرار بدهند. در چنین مواردی، بهتر است که وبسایت مورد نظر را به خوبی بررسی کنید تا دارای پشتیبانی باشند.

نیاز به شماره بین المللی در اپل آیدی

در ساخت اپل آیدی، باید از شماره تلفن استفاده کنید؛ اما همچنین می توانید این اپل آیدی ها را بدون نیاز به شماره بین المللی نیز خریداری کنید. بدون نیاز به شماره بین المللی و با استفاده از ایمیل معتبر وریفای شده، شما می توانید اپل آیدی خود را در هر دستگاه دیگری از اپل که در اختیار دارید فعال و استفاده کنید. این قابلیت، در هنگام خرید اپل آیدی از اهمیت زیادی برخوردار است.

وریفای شدن اپل آیدی با استفاده از ایمیل معتبر

در هنگام خرید اپل آیدی، باید از وریفای شدن آن با استفاده از یک ایمیل معتبر اطمینان حاصل کنید. سایت ها و پلتفرم های معتبری که اپل آیدی در اختیار کاربران خود قرار می دهند، باید ایمیل معتبر همراه با رمز آن را در اختیار کاربران قرار دهند؛ به این ترتیب، شما می توانید رمز آن را تغییر داده و رمز دلخواه خود را قرار دهید. با این کار، دسترسی افراد دیگر به ایمیل و در نتیجه اپل آیدی شما محدود می شود. اگر ایمیل دسترسی و بازیابی و همچنین رمز آن برای شما ارسال نشد؛ به این معنی است که اپل آیدی شما در خطر لو رفتن اطلاعات قرار دارد و بهتر است که از آن استفاده نکنید و هزینه آن را نیز پس بگیرید.

مدت زمان تحویل اپل آیدی

یکی از نکات مهم در خرید اپل آیدی که باید به آن توجه ویژه داشته باشید این است که محصول خریداری شده در کمترین زمان در اختیار شما قرار بگیرد. تحویل آنی یکی از ویژگی هایی است که وبسایت فروشنده باید داشته باشد تا شما را قانع کند بتوانید از آن ها خرید کنید. با استفاده از این ویژگی ، شما می توانید محصول خود را در کمترین زمان تحویل گرفته و از کیفیت آن نیز مطمئن شوید.

خرید اپل آیدی رایگان ممنوع!

ساخت اپل آیدی، رایگان است و هزینه ای برای کاربر ندارد؛ اما با توجه به این که کاربران ایرانی نمی توانند آن را بسازند، اقدام به خرید می کنند. در این میان، برخی از افراد سودجو اعلام می کنند که شما می توانید اپل آیدی را به صورت رایگان از آن ها تحویل بگیرید. اعتماد کردن به چنین افرادی مساوی با از بین رفتن اطلاعات و امنیت کامل گوشی و دستگاه شما خواهد بود. در این زمینه، بهتر است که هرگز به اپل آیدی رایگان اعتماد نکنید.

یکی از دیگر از انواع اپل آیدی که از قیمت کمتری نیز برخوردار است، اپل آیدی کارتی است. این نوع از اپل آیدی نیز از امنیت بسیار پایینی برخوردار است. افرادی که این نوع اپل آیدی را در اختیار کاربران قرار می دهند، می توانند به راحتی به اطلاعات کاربران دسترسی پیدا کرده و سوالات امنیتی آن ها را تغییر دهند. در هنگام برخورد با این نوع از اپل آیدی نیز بهتر است که به سمت آن نروید و از خرید آن اجتناب کنید.

خرید اپل آیدی از پلتفرم معتبر ایرانی

خرید اپل آیدی معتبر از آریایی

خرید اپل آیدی، بهترین گزینه کاربران ایرانی برای استفاده از دستگاه های اپل است. با خرید اپل آیدی معتبر، می توانید به راحتی از تمام قابلیت های آن استفاده کرده و با خیال راحت از امنیت دستگاه خود مطمئن شوید. در ایران، برای خرید اپل آیدی افرد و وبسایت های معتبر بسیاری وجود دارند که می توانید از طریق آن ها اقدام کنید؛ اما اطمینان کردن به همه آن ها کار راحتی نیست. با توجه به حضور سودجویان زیادی که در این بازار حضور دارند، باید از طریق وبسایت های معتبر برای خرید اپل آیدی اقدام کنید.

یکی از اولین و معتبرترین وبسایت ها برای خرید اپل آیدی، وبسایت آریاپی است. این پلتفرم، با ارائه اپل آیدی معتبر آمریکا و کشورهای دیگر، به انتخاب مشتری، توانسته گوی رقابت را از دیگر فروشگاه ها و پلتفرم ها برباید. وبسایت آریاپی، با ارائه اپل آیدی معتبر و با ایمیل وریفای شده، امنیت کالای خود را تضمین می کند؛ از طرف دیگر پشتیبانی 24 ساعته و هر روز هفته در این پلتفرم، باعث شده تا مشتریان این وبسایت از دیگر محصولات آن ها نیز استفاده کنند. سرور مجازی، شماره مجازی و انجام پرداخت های بین المللی، از دیگر خدماتی هستند که شما می توانید در وبسایت آریاپی در اختیار داشته باشید. با توجه به سابقه درخشان این وبسایت در ارائه اکانت های وریفای شده، بهترین گزینه شما برای خرید اپل آیدی خواهد بود. برای خرید اپل آیدی معتبر و وریفای شده، کافی است که به وبسایت آریاپی مراجعه کرده و خدمات مورد نظر خود را بخرید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/eqlpOZff
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
محدثه مکلف :
11 ماه پیش
باسلام با شماره ایرانی نمیشه اپل ایدی خرید؟
آریاپی :
11 ماه پیش
سلام. خیر شما با تهیه شماره مجازی میتونید اپل آیدی بسازید. مجموعه آریا پی امکان تهیه شماره مجازی و ساخت اپل ایدی رو به صورت آنی برای شما فراهم کرده است.
ماندانا :
10 ماه پیش
اگر از ديوايس هاي اپــل نظير آيفون، آيپاد، آيپد و مک استفاده میکنید نیاز به اپل ایدی معتبر دارید شرکت آریاپی ارائه دهنده خدمات اپل ایدی و گیفت کارت هست و میتونیدمعتبرترین اپل ایدی هارو از آریاپی تهیه کنید
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبول
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه