جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

بهترین شرکت های طراحی سایت در 1402

تجارت الکترونیک طی چندین سال گذشته رشد قابل توجهی را تجربه کرده است. در واقع، فروش آنلاین تقریباً 19 درصد از خرده فروشی جهانی را در سال 2021 تشکیل می دهد. انتظار می رود روند تجارت الکترونیک تا سال 2026 افزایش یابد؛ پیش بینی می شود که 24 درصد یا تقریباً یک چهارم کل خرده فروشی ها از تجارت الکترونیک حاصل شود.

آیا به دنبال طراحی جدید وب سایت تجارت الکترونیک هستید؟ اگر چنین است، احتمالاً متعجب هستید که کدام شرکت بهترین گزینه برای تجارت شما است. در این پست وب سایت موسسه فرهنگی هنری همای هنر، بهترین انتخاب های خود را برای شرکت های طراحی وب سایت تجارت الکترونیک به اشتراک خواهیم گذاشت. ما همچنین نکاتی را برای کمک به انتخاب شرکت مناسب برای نیازهای خود به اشتراک خواهیم گذاشت. با ما همراه باشید.

نقش دستگاه های موبایل در تجارت الکترونیک

شاید یک عامل قابل توجه در ظهور تجارت الکترونیک، رشد تجارت تلفن همراه باشد که به آن تجارت الکترونیکی نیز می گویند. تجارت الکترونیکی به استفاده از دستگاه های تلفن همراه برای انجام تراکنش های پولی اشاره دارد. این کاملاً از تجارت الکترونیک متمایز است زیرا تجارت الکترونیکی شامل بانکداری تلفن همراه، انتقال پول و بازاریابی تلفن همراه است، در حالی که تجارت الکترونیک عمدتاً به خرید کالاهای فیزیکی از طریق هر نوع دستگاه الکترونیکی اشاره دارد. دستگاه های تلفن همراه نقش بزرگی در صنعت تجارت الکترونیک خرده فروشی جهانی ایفا می کنند. در بازار جهانی خرده فروشی تجارت الکترونیک، انتظار می رود هزینه های موبایل در سه سال به 728 میلیارد دلار برسد.

فرصت های تجارت الکترونیک واقعاً فوق العاده است. اما برای استفاده کامل از این فرصت ها، تجار به ابزارهای مناسب برای جذب خریداران آنلاین نیاز دارند. پلتفرم های تجارت الکترونیک مانند آمازون، شاپیفای و مجنتو باز کردن یک فروشگاه آنلاین را آسان تر می کنند، اما به هیچ وجه هدف نهایی نیست. با وجود میلیون ها مغازه در دسترس مصرف کننده، ضروری است که شما به عنوان یک تاجر از میان رقبای خود متمایز شوید.

بهترین شرکت های توسعه وب تجارت الکترونیک

بهترین شرکت های طراحی سایت در ایران

برای سال 2023 یکی از استراتژی های مهم برای افزایش فروش، ایجاد یک وب سایت تجارت الکترونیک است که می تواند مشتریان را جذب کند و باعث ایجاد تبدیل شود. البته وب سایت های تجارت الکترونیک با سایر انواع وب سایت ها متفاوت هستند. هدف یک وب سایت تجارت الکترونیک تبدیل سرنخ ها به فروش است، بنابراین به طرح ها و قالب های متفاوتی نیاز دارد.

استخدام یک شرکت توسعه وب تجارت الکترونیک به کسب و کار آنلاین شما در ساخت یک وب سایت مزیت می بخشد.

تفاوت بین وب سایت های اطلاعاتی و تجارت الکترونیک؟

وب سایت ها دیگر تنها کانال هایی برای ارائه اطلاعات به مخاطبان شما نیستند. وب سایت های ایده آل برای چیزی بیش از بازاریابی، آموزش و اطلاعات مورد استفاده قرار می گیرند. در عوض، وب سایت ها پیچیده تر شده اند. اکنون می توان وب سایت خود را به یک ابزار تجاری مستقل تبدیل کرد. توسعه وب برای تجارت الکترونیک این امکان را فراهم می کند.

وب سایت تجارت الکترونیک، طبق تعریف، یک پلتفرم مجازی است که از طریق آن معاملات بین خریداران و فروشندگان به صورت الکترونیکی انجام می شود. با چند کلیک ساده، تبادل اطلاعات در مورد محصولات یا خدمات و انجام پرداخت هرگز آسان تر نبوده است. علاوه بر این، استفاده از الگوریتم ابری امکان کامپیوتری کردن و ذخیره سازی پایگاه داده احزاب و سفارشات شرکت کننده را فراهم می کند.

یک شرکت طراحی سایت خوب چه ویژگی هایی دارد؟

همانطور که میدانید شرکت های طراحی سایت بسیار زیاد هستند و به دلیل سود خوبی که در این حیطه ی شغلی وجود دارد، تعدادشان هر روزه رو به افزایش است. تمامی آن شرکت ها به نظر خودشان بزرگترین و بهترین بوده و نمونه هایی برای کارشان دارند که برای اکثر طراحی های سایت استفاده می شود. اما فقط به شعار ها یا تعداد مشتریانی که آن شرکت ها دارند نمی توان اطمینان کرد و باید معیارهای دیگری را در نظر گرفت که در ادامه چند مورد را بررسی می کنیم.

۱. کیفیت وب سایت شرکت طراحی سایت را بسنجید

اولین معیاری که برای شرکت طراحی سایت در نظر گرفته می شود، می تواند این باشد که طراحی وب سایت حرفه ای و منحصر به فرد انجام شود. در واقع اولین نمونه کاری که از یک شرکت طراحی سایت مشاهده می کنید همان وب سایت طراحی شده و منحصر به فردشان است. بنابراین اگر شرکتی واقعا حرفه ای و مسلط باشد باید تمامی توان و انرژی خود را برای طراحی سایت بگذارد.

۲. به نمونه کارها توجه ویژه ای کنید

شرکتی که طراحی سایت انجام می دهد و ادعای موفق بودن دارد، قطعا باید نمونه کارهای جذابی داشته باشد. در آن صورت در زمینه های مختلف می توان با آن شرکت به توافق رسید. به عنوان مثال اگر شما می توانید یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید و نمونه کار موفقی را در این زمینه نداشته باشید کمی کار سخت می شود. بهتر است نمونه کارها را کامل بررسی کنید تا بتوانید شرکت طراحی سایت نظرتان را به درستی ارزیابی کنید.

۳. با مشتریان آن ها تماس بگیرید

از راه های دیگر برای شناخت بهترین شرکت طراحی سایت این است که با مشتریان فعلی آن ها تماس بگیرید. این کار کمک می کند تا مشتریان واقعی را از مشتریان تقلبی و فیک تشخیص دهید؛ زیرا بسیاری از شرکت های طراحی سایت لوگوی برندهای معروف را به عنوان مشتری قرار می دهند در حالیکه صحت ندارد.

هنگامی که با مشتریان آن ها صحبت می کنید، از میزان پشتیبانی و رضایت آن ها نیز سوال کنید.

۴.هزینه های طراحی سایت را بررسی کنید

گاهی برخی از شرکت های طراحی سایت قیمت بالایی دارند که این مسئله نشانه ی حرفه ای بودن آنها نیست! از طرفی دیگر باید این را در نظر داشته باشید که قیمت پایین دیگر شرکت ها نیز شما را جذب نکند. اکثریت شرکت های طراحی سایت فقط به دنبال جذب مشتری بوده و دلیل قیمت پایین سایت شان نیز همین است.

شما باید تمامی امکانات و جوانب را بسنجید و با آن شرکت به توافق برسید تا به اندازه ای که می خواهید هزینه کنید. با این تحقیق کوچک می توانید در مورد مبلغ سایت مطمئن شوید.

۵. گارانتی محصولات ارائه شده

شرکت های طراحی سایت حرفه ای و معروف، به مشتریان خود نیز شهرت می دهند. آن ها از محصولات خود حمایت کرده و اطمینان می دهند که در هر حالتی پشتیبان آن ها هستند. از شرکت طراحی سایت انتخابی خود، ضمانت نامه شان را جویا شوید تا در مورد حمایت آن ها از تمامی از قرارداد ها اطمینان یابید. هیچ شخص عاقلی حتی کوچکترین وسیله را بدون گارانتی خریداری نمی کند، شرکت طراحی سایت که جای خود دارد! تمامی خدمات حفاظتی آنها باید به خوبی تعریف شده، تثبیت شده، قابل اجرا و قابل اعتماد باشد.

معرفی برخی شرکت های طراحی سایت

۱. کار لنسر

این شرکت یکی از سایت های مطرح دورکاری در ایران به شمار می رود که از 1398 شروع به فعالیت کرده است.

از زمان آغاز فعالیت تاکنون پیشرفت زیادی کرده و رضایت زیادی از جانب کاربران داشته است. کارفرما می تواند بصورت رایگان پروژه ی خود را ثبت کند و سپس زمان مورد نظر و هزینه ی پرداختی را اعلام می کند. پس از تایید شدن پروژه در سایت، متخصصان کار خود را شروع کرده و با کارفرما در مورد هزینه و زمان به توافق می رسند.

 

مزایای طراحی سایت با کار لنسر:

 

  • هزینه کم و به صرفه نسبت به بودجه ی مشتری
  • امکان بررسی پروفایل، امتیازات، نظرات و نمونه کارهای صدها طراح سایت جهت دعوت به همکاری
  • تعیین هزینه به صورت توافقی بین کارفرما و طراح سایت
  • عدم نیاز به مراجعه حضوری جهت بستن قرارداد
  • ارتباط مستقیم با طراحان سایت از طریق چت سایت در ساعات مختلف شبانه روز (به جای ارتباط با افراد دیگر)
  • امکان تبادل اطلاعات تماس (مانند شماره موبایل) در صورت تمام وقت کردن پروژه

۲. گروه تبلیغاتی همای هنر

گروه تبلیغاتی همای هنر

این شرکت از جمله شرکت های حرفه ای و پیشرفته جهت طراحی انواع وب سایت های مختلف است. در گروه تبلیغاتی همای هنر دوره های متنوع آموزشی به صورت حضوری و غیرحضوری برگزار می شود. بنابراین هر شخص با هر شرایطی قادر به شرکت در این دوره ها می باشد. این موسسه تمامی خدمات مورد نظر برای طراحی یک وب سایت اختصاصی و حرفه ای همچون کد نویسی یا پیاده سازی را بصورت کاملا شخصی سازی شده ارائه می دهد.

موسسه فرهنگی هنری همای هنر تمامی خواسته های کارفرمایان را طبق هدف آنها پیاده سازی می کند. با این کار کارفرما به راحتی وب سایتی متفاوت از وب سایت رقبای خود ارائه می دهد. وب سایت های اختصاصی دارای سرعت لود بالا بوده و ظاهر گرافیکی جذابی دارند.

 

مزایای طراحی سایت با همای هنر:

 

  • طراحی سایت شرکتی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت اختصاصی
  • سرعت لود بالای وب سایت ها
  • شخصی سازی وب سایت های اختصاصی
  • استفاده از کدنویسی به صورت کاملا اختصاصی
  • هزینه ی مناسب طبق بودجه ی مشتریان
  • دوره های آموزشی برای تمامی علاقه مندان طراحی سایت

 

۳. کاریک

کاریک نسل جدید سایت سازها و نخستین سایت ساز ماژولار ایران که مناسب طراحی اختصاصی سایت برای شرکت های بزرگ است که رویکردی متفاوت نسبت به طراحی سایت های دیگر دارد.

سایت ساز کاریک 100% بومی و به وسیله برنامه نویسان متخصص ایرانی که با تکیه بر تجربه 15 ساله برنامه نویسی و شناخت و نیازسنجی، نیازهای کاربران پیاده سازی و برنامه نویسی شده است

امکان افزودن هرگونه امکانات سفارشی و اتصال به نرم افزارهای دیگر مانند حسابداری و … را می دهد.

 

مزایای شرکت طراحی سایت کاریک:

 

  • تحویل سریع
  • طراحی سایت اختصاصی
  • امکان انتقال سایت به دیگران
  • در صد کد نویسی اختصاصی net
  • امکان گسترش و سفارشی سازی در ساختار برنامه نویسی
  • ساخت ساختار داده خودکار (Data Schema Structure, Rich Snippet)
  • ساخت نقشه سایت خودکار برای گوگل(XML)

 

۴. راتین

این شرکت طراحی سایت از جمله قدیمی ترین شرکت های نرم افزاری است که در سال 85 راه اندازی شده و تا به الان به فعالیت خود مشغول است. بستر کاری شرکت راتین تولید وب سایت های اختصاصی و سفارشی با کمک تکنولوژی ASP.net ,JavaScript (jQuery), SQLserver است.

 

مزایای شرکت طراحی سایت راتین:

 

  • تحویل سریع
  • رضایت مشتریان بالای 90%
  • سابقه 17 ساله در طراحی سایت
  • برنامه نویسی اختصاصی و بومی
  • قیمت بسیار مناسب
  • سرعت بالای لودینگ سایت ها

نتیجه گیری

به طور خلاصه، یک شرکت طراحی وب، طیف گسترده ای از خدمات را برای ایجاد، بهینه سازی و نگهداری وب سایت برای مشاغل ارائه می دهد. از طراحی وب و طراحی گرافیکی سفارشی گرفته تا طراحی UX/UI و سئو، شرکت های طراحی وب نقشی حیاتی در حصول اطمینان از جذابیت بصری، کاربرپسند بودن و بسیار قابل مشاهده بودن حضور آنلاین شرکت در نتایج موتورهای جستجو دارند. با همکاری با یک شرکت طراحی وب حرفه ای، کسب و کارها می توانند به طور موثر حضور آنلاین خود را افزایش دهند و به اهداف بازاریابی دیجیتال خود دست یابند. اگر به دنبال یک شرکت طراحی وب هستید. برای بررسی کسب و کار طراحی وب سایت با موسسه فرهنگی هنری همای هنر بیشتر همراه باشید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/6MsR16mb
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه