پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 16 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

راهنمای خرید بهترین باتری قلمی قابل شارژ

یکی از حیاتی ترین منابع انرژی برای تامین انرژی وسایلی که برای کار به برق نیاز دارند، باتری ها هستند. با این حال، این موضوع که هنگام خرید و انتخاب برند معتبر باتری قلمی قابل شارژ در بازار ایران چه عناصری را باید در نظر گرفت مطرح میگردد. پس چگونه می توانیم بهترین باتری قلمی قابل شارژ مناسب را برای ابزار خود انتخاب کنیم؟

اهمیت انتخاب بهترین باتری قلمی قابل شارژ

اهمیت انتخاب بهترین باتری قلمی قابل شارژ را نمی توان نادیده گرفت. یک باتری قلمی قابل شارژ با کیفیت خوب، عمر باتری طولانی تر، عملکرد بهتر و قابلیت اطمینان تجهیزات الکترونیکی شما را تضمین می کند. این امر باعث می شود افراد بدون نگرانی در مورد تعویض مکرر باتری، روی کار خود تمرکز کنند.

جهت خرید باتری قلمی قابل شارژ می توانید با شماره تلفن 02187185450 تماس گرفته و یا به وب سایت ما به آدرس https://anaram.shop مراجعه کنید. 

راهنمای خرید بهترین باتری قلمی قابل شارژ

انواع باتری قلمی قابل شارژ

بهتر است بدانید که چندین نوع باتری قابل شارژ با ویژگی های ساختاری منحصر به فرد وجود دارد. پرکاربردترین فناوری های باتری قابل شارژ در ادامه شرح داده شده است:

باتری های NiCd (نیکل کادمیوم)

باتری های نیکل-فلز هیدرید (Ni-MH) تقریباً به طور کامل جایگزین باتری های NiCd شده اند و آنها را به یکی از قدیمی ترین انواع باتری های قابل شارژ تبدیل می کند.

کمترین ولتاژ در بین هر نوع باتری قابل شارژ، باتری های قلمی قابل شارژ NiCd دارای ظرفیت بین 600 تا 1000 میلی آمپر ساعت و نرخ تخلیه خودکار 10 درصد در ماه است. همچنین ماندگاری کوتاهی دارند.

باتری های نیکل هیدرید فلز (NiMH)

باتری های نیکل کادمیوم (NiCd) اساساً تا اواخر دهه 1990 تنها انتخاب باتری قابل شارژ بودند. باتری های قلمی NiMH چگالی انرژی مشابه باتری های لیتیوم یونی را ارائه می کنند و ظرفیت آن از 1200 تا 2700 میلی آمپر ساعت است. 

برخلاف باتری های قلیایی، ولتاژ باتری های NiMH به دلیل مقاومت داخلی پایین آنها به میزان شارژ باقی مانده بستگی ندارد. بلکه در طول عمر باتری ثابت می ماند. 

باتری های نیکل هیدرید فلز (NiMH)

باتری های NiZn (نیکل روی)

باتری های NiZn توسط PowerGenix در سال 2009 به عنوان جایگزینی برای باتری های هیدرید فلز نیکل در کاربردهایی که نیاز به ولتاژ بالاتر دارند در دسترس قرار گرفت. ولتاژ 1.6 ولت این باتری ها آنها را قادر می سازد تا نور بیشتری به چراغ قوه ها ارائه کنند و فلاش های دوربین دیجیتال را سریعتر شارژ کنند. با این حال، اگر یک ابزار تنظیم کننده ولتاژ نداشته باشد، همان ولتاژ ممکن است به آن آسیب برساند.

باتری های قلیایی قابل شارژ (RAM)

باتری های قلیایی قابل شارژ، که با نام RAM (منگنز قلیایی قابل شارژ) نیز شناخته می شوند، برخلاف باتری های قلیایی یکبار مصرف، ممکن است بارها و بارها مورد استفاده قرار گیرند. در مقایسه با باتری های NiMH، باتری های رم دارای نرخ تخلیه خودکار کاهش یافته و حدود دو سوم ظرفیت باتری های قلیایی غیرقابل شارژ هستند.

باتری لیتیوم یون

باتری های لیتیوم یونی برخلاف سایر انواع باتری های قابل شارژ، با ولتاژ معمولی 1.2 تا 1.5 ولت کار نمی کنند. باتری های Li-on که بزرگتر از باتری های قلمی قابل شارژ هستند و اغلب در اندازه استاندارد 18650 برای دستگاه های 3.7 ولت ساخته می شوند، نباید به جای باتری های قلمی معمولی استفاده شوند.

نکات خرید بهترین باتری قلمی قابل شارژ

یکی از بهترین گزینه ها برای خرید باتری های شارژی شده، باتری قلمی قابل شارژ با فناوری نیکل متال هیدرید است. باتری های قلمی وارتا به دلیل قیمت مقرون به صرفه، سرعت تخلیه کم و کاهش قابل توجه اتلاف انرژی و اتلاف در هنگام عدم استفاده از پرمصرف ترین باتری های قابل شارژ هستند. جهت خرید و استعلام قیمت باتری قلمی میتوانید به فروشگاه اینترنتی آنارام مراجعه نمایید. در ادامه نیز نکاتی را بیان میکنیم که شما را در خرید بهترین باتری شارژی کند:

ظرفیت باتری

 به دنبال باتری هایی با ظرفیت بالاتری باشید، زیرا می توانند انرژی بیشتری ذخیره کرده و عمر بیشتری داشته باشند.

چرخه شارژ

باتری های برند وارتا آلمان با برخورداری از قابلیت 3500 بار شارژ مجدد، یکی از بهترین گزینه ها جهت خرید باتری شارژی هستند.

میزان دشارژ باتری

همیشه باتری های با کیفیت بالا را از تولید کنندگان معتبر مانند وارتا انتخاب کنید. برندهای معتبر اغلب از مواد و فناوری بهتر در مقایسه با گزینه های ارزان تر استفاده می کنند. به همین دلیل میزا دشارژ در آن ها بسیار کم است.

سازگاری با دستگاه های مختلف

مطمئن شوید شارژر باتری با ولتاژ مورد نیاز باتری قابل شارژ تان سازگار است. استفاده از ولتاژ نامناسب می تواند به باتری قلمی قابل شارژ شما آسیب برساند.

برند سازنده

در نهایت، مهم است که در انتخاب باتری قلمی قابل شارژ، شهرت برند را در نظر بگیرید. برندهای معتبر معمولاً ضمانت نامه ها و خدمات بهتر به مشتریان را ارائه می دهند و این اطمینان را می دهند که از خرید خود بیشترین بهره را ببرید.

برند Varta بهترین برند باتری قابل شارژ در ایران

بهترین برند باتری قابل شارژ در ایران

سازنده باتری یکی از مهمترین عواملی است که بر کارایی گجت الکترونیکی و همچنین عملکرد و کیفیت برند معروف باتری قابل شارژ قلمی تأثیر می گذارد. ما قصد داریم دو برند از باتری های شارژی را که برای فروش در بازار ایران عرضه می شوند، معرفی کنیم، زیرا خریداران به طور مکرر به دنبال یک برند معروف باتری های شارژی هستند.

برخی افراد معتقدند که برخی از مارک های باتری قابل شارژ بهتر از سایرین هستند. اکثر اوقات، همه آنها به شیوه ای مشابه عمل می کنند. تنها تغییرات در نوع دستگاه و ولتاژ مورد نیاز است.

با در نظر گرفتن این موضوع، تعداد قابل توجهی از کاربران باتری قابل شارژ در سراسر ایران را بررسی کردیم و دو برند معروف sony و Varta را از میان بسیاری از تولیدکنندگان باتری انتخاب کردیم. ما در نهایت بر اساس معیارهایی مانند طول عمر، مدت زمان شارژ باتری، تنوع محصول، کارایی باتری، قیمت خرید و غیره، یک برند بین این دو را انتخاب کردیم.

برند معروف سونی به دلیل وجود تعداد مشابهی از نمونه های تقلبی، گزینه مناسبی نیست. به همین دلیل برند آلمانی Varta با توجه به ویژگی های مختلف خود برنده این مسابقه شد. زیرا با وجود مزایایی که داشت، باتری قابل شارژ سونی نسبت به برند Varta گرانتر بود. در حالی که برند Varta نه تنها قیمت مناسبی داشت، بلکه تمام ویژگی های موثر مورد انتظار از یک باتری قابل شارژ را نیز داشت. فروشگاه اینترنتی انارام به عنوان نماینده شرکت وارتا، انواع محصولات برند وارتا به آدرس https://anaram.shop/about-varta/ و باتری های تخصصی محصولاتی چون اعم از دوربین، ساعت دیواری و مچی، ریموت کنترل، اسباب بازی، تلفن بی سیم، تجهیزات کنترل قند خون، پخش کننده موسیقی، خوشبو کننده هوا و ... را ارائه می دهد.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/limPGjXv
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
نگین :
9 ماه پیش
تمامی باتر ی های وارتا قابلیت شارژ شدن رو دارن؟
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگان
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه