یکشنبه, ۹ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 28 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی

قیمت خودروهای تولید داخل و وارداتی واقعی خواهد شد

8 ماه پیش ( 1402/5/31 )
 

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به روند کاهش قیمت ها در بازار خودرو بیان کرد: مردم باید باور پیدا کنند که هر کالایی بی دلیل افزایش قیمت پیدا کند با مدیریت و بهره گیری از توان متخصصین کاهش پیدا خواهد کرد.

به گزارش فرصت امروز به نقل از ایسنا، لطف الله سیاهکلی در نطق میان دستور خود در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، بیان کرد:  کسانی که در پیاده روی اربعین حسینی شرکت کردند اربعین را بهتر درک می کنند و اگر اربعینی نشده ایم در این فرصت باقی مانده نام خودمان را در ردیف حسینیان قرار دهیم تا این موضوع عظیم را درک کنیم. از رئیس جمهور بابت ارسال لایحه واردات خودروهای کارکرده به مجلس قدردانی می کنم. باید رضایت مردم در اولویت کارگزاران نظام باشد. امروز خودرو یکی از کالاهای اساسی مردم شده است و افزایش قیمت ها،عدم کنترل و تنظیم آن آثار تورمی دارد. 

وی در ادامه اظهار کرد: لایحه خودروهای کارکرده نشان از مسئله شناسی دولت دارد و مجلس نیز با درک شرایط آن را به نحو احسنت تصویب کردید. امروز شاهد کاهش قیمت خودرو در بازار هستیم. از وزیر صمت و کارشناسان که با مجلس همکاری کردند تا آئین نامه ای درخور تنظیم شود کمال تشکر و قدردانی دارم و امیدوارم دولت این آئین نامه را بدون دخل و تصرف تصویب کند تا مردم شاهد اقدام حرفه ای در مبارزه با مافیای خودرو باشند. 

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مطمئن هستم تولید خودرو به سامان خواهد رسید و بازار از انحصار خارج و رقابتی خواهد شد. شورای رقابت هم از این گردونه خارج می شود و قیمت های خودرو اعم از تولید شده ها و وارداتی واقعی خواهد شد. اقدام بعدی دولت و مجلس باید واقعی کردن قیمت سیمان، فولاد، لوازم خانگی باشد. مردم باید باور پیدا کنند که هر کالایی بی دلیل افزایش قیمت پیدا کند با مدیریت و بهره گیری از توان متخصصین کاهش پیدا خواهد کرد. همان گونه که برای قمیت خودرو شاهد روند کاهشی هستیم. 

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/0A1lmwZ3
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهنهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوست
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه