شنبه, ۸ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 27 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

مشاهدات میدانی از بازار خودرو، تغییر قیمت ها در ماه میانی تابستان را نشان می دهد؛ به طوری که همزمان با شدت گرفتن گرما، قیمت ها نیز داغ شده است؛ این در حالی است که از اردیبهشت ماه تا مردادماه بازار خودرو در مسیر نزولی حرکت کرده بود.

به گزارش فرصت امروز به نقل از خبرآنلاین، شواهد بازار خودرو، از قهر مشتریان از این بازار حکایت دارد؛ حالا یا به دلیل قیمت های بالا و یا شدت نوسان قیمتی در این بازار. در حال حاضر مشتریان بازار خودرو، حداقل ۳۰۰ میلیون تومان برای خرید خودروهای صفر در جیب داشته باشند و این در شرایطی است که یک کارگر ساده با حقوق ماهانه حدود ۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی، باید حداقل ۳ سال کار کند و هیچ هزینه ای هم نداشته باشد و همه حقوق خود را پس انداز کند تا بتواند حداقل یک پراید ۳۰۰ میلیون تومانی بخرد.

بازار و قیمت خودرو منتظر واردات

در این شرایط، فعالان بازار خودرو عنوان می کنند که مدتی است بازار خودرو در رکود شدید فرو رفته و همین موضوع موجب شده حباب قیمتی خودروها، به نوعی خالی شود. اما با این حال، نمایی که نشان دهد بازار خودرو باز هم در مسیر ریزشی قیمتی قرار می گیرد، وجود ندارد.

البته سعید موتمنی، رییس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودروی تهران می گوید: تقریبا از حدود سه ماه پیش رکود بازار شروع شده و همچنان ادامه دارد. در این مدت نوسانات جزئی در قیمت ارز داشتیم که این نوسانات خود را در قیمت خودرو هم نشان داد و ۵ درصدی قیمت خودرو بالا رفت، اما باز هم همزمان با ورود دلار به کانال ۴۹ هزار تومان، قیمت خودرو نیز در بازار پایین آمد.

موتمنی متذکر می شود: در حال حاضر در بازار هم معاملات به دلیل بحث واردات خودرو در نقطه صفر است و مردم منتظر آیین نامه و جزئیات واردات خودرو هستند.

به اعتقاد او، هم اکنون خریدار و فروشنده بلاتکلیف هستند و با شروع واردات، نه تنها بازار خودرو رونق می گیرد بلکه خریدار و فروشنده هم تکلیف خود را می دانند.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/dJMgJMkY
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهنهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه