شنبه, ۸ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 27 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

قیمت خودرو امروز ۱ شهریور ۱۴۰۲ باز هم به روند نزولی خود ادامه داد تا شاید تعداد بیشتری از مردم به سوی بنگاه ها و آگهی های فروش خودرو روانه شوند.

به گزارش فرصت امروز به نقل از مشرق، قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی از اواسط فروردین ۱۴۰۲ در روند نزولی قرار گرفته است. در برخی از روزها به واسطه انتشار اخبار یا افزایش قیمت ارز از شدت این روند نزولی کاسته شده است، اما اگر به نمودار قیمتی اکثر خودروهای داخلی و مونتاژی نگاهی شود، کاهش قیمت به وضوح مشخص است.

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی همانند خودروهای داخلی، امروز کاهشی بود، تمام خودروهای مونتاژی که امروز شامل کاهش قیمت شدند از سگمنت کراس اوور ها بودند.

چری تیگو7 IE، کراس اوور چابک و میدل سایز چری امروز با ۳۰ میلیون تومان کاهش قیمت پرچم دار کاهش قیمت در بین محصولات مونتاژی بود. این محصول مدیران خودرو امروز در بازار آزاد با قیمت یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان خرید و فروش می شود.

فیدلیتی پرایم ۵ نفره، محبوب ترین محصول حال حاضر گروه بهمن امروز با ۲۰ میلیون تومان کاهش قیمت با عدد نهایی یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان در بازار معامله می شود.

هایما S۵ اتوماتیک، دومین کراس اوور پرفروش ایران خودرو، امروز با پنج میلیون تومان کاهش قیمت با عدد یک میلیارد و ۲۱۰ میلیون تومان در بازار آزاد حاضر شد.

جک J4 افت قیمت ۱۰ میلیون تومانی را نسبت به اول هفته تجربه کرد و به قیمت ۷۳۵ میلیون تومان در بازار آزاد خرید و فروش شد.

ام وی ام x 22 دنده ای که از ارزان ترین خودروهای مونتاژی به شمار می رود نسبت به روز شنبه این هفته ۵ میلیون تومان ریزش قیمت داشت و به قیمت ۷۱۰ میلیون تومان رسید.

لاماری ایما نیز که کراس اووری جوان پسند و اسپرت به حساب می آید، در رأس ریزش قیمت خودروهای مونتاژی در این هفته قرار داشت و به محدوده قیمت یک میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومانی در بازار آزاد نزدیک شد.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/kpyTGTQC
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه