شنبه, ۱۵ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 4 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

قیمت خودرو امروز یکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ روند خود را افزایشی آغاز کرد. تغییرات نرخ دلار، پس از گذشت یک روز تأثیر خود را روی بازار خودرو گذاشته و موجب بالا رفتن قیمت در برخی از محصولات شده است. در این بین هایما S۸ با رشد ۴۰ میلیون تومانی رکورددار افزایش نرخ شد.

به گزارش فرصت امروز به نقل از هشمهری آنلاین، قیمت خودرو امروز یک شنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ بر مدار صعودی قرار گرفت. نوسانات نرخ دلار که از روز گذشته آغاز شده امروز در بازار خودرو هم تخلیه شد و قیمت برخی از محصولات حتی تا ۴۰ میلیون تومان هم افزایش یافت.

هم زمان با بالا رفتن تنش ها میان حماس و اسرائیل، نرخ دلار در بازار آزاد روز گذشته دوباره از کانال ۵۲ هزار تومان عبور کرد و همین افزایش نرخ دلار، سایر بازارهای داخلی از جمله بازار خودرو را هم با صعودهای چند درصدی مواجه ساخت.

نوسانات نرخ دلار بازار و قیمت خودرو را به هم ریخت

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی امروز صعودی گزارش می شود. کوییک دنده ای R از هاچ بک های اقتصادی شرکت سایپا محسوب می شود که طی هفته های گذشته نوسانات جزئی داشت. اما امروز حدود پنج میلیون تومان گران تر شده و روی کانال ۳۵۵ میلیون تومان معامله می شود.

شاهین G از سدان های لوکس سایپا به شمار می رود که از چند روز گذشته روی کانال ۵۸۰ میلیون تومان ثابت شده و هیچ تغییری ندارد.

پژو ۲۰۷i دنده ای را می توان یکی از رکوردداران افزایش قیمت در بازار امروز دانست. این هاچ بک محبوب با افزایش ۱۲ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته، به نرخ ۶۱۹ میلیون تومان رسید.

دنا پلاس ۶ دنده توربوشارژ یکی از سدان های قدرتمند ایرانی به شمار می رود که چهار میلیون تومان افزایش یافته و با قیمت ۷۴۳ میلیون تومان خرید و فروش می شود.

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی نیز همانند داخلی های بازار، همراه با افزایش است.

ام وی ام X۲۲ دنده ای اسپرت لاکچری ارزان ترین کراس اوور مونتاژی در بازار محسوب می شود که هفته گذشته با نوسانات محدودی روبه رو بود و در محدوده ۷۱۰ میلیون تومان معامله می شد؛ اما این کراس اوور چینی امروز ۱۰ میلیون تومان گران تر شده و با نرخ ۷۲۰ میلیون تومانی خرید و فروش می شود.

جک S۵ اتوماتیک با مدل ۱۴۰۰ که یکی از کراس اوورهای محبوب کرمان موتور به شمار می رود، امروز ۱۰ میلیون تومان بالا رفته و با نرخ یک میلیارد و ۲۱۰ میلیون تومان معامله می شود.

فونیکس آریزو ۶ پرو یکی از سدان های مونتاژی مدیران خودرو نیز همانند سایر محصولات مونتاژی، حدود ۱۰ میلیون تومان افزایش نرخ را تجربه کرده و با قیمت یک میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان خرید و فروش می شود.

هایما S۸ که جدیدترین کراس اوور مونتاژی گروه ایران خودرو محسوب می شود، یکی از رکوردداران افزایش قیمت در بازار امروز بوده که ۴۰ میلیون تومان گران تر شده و به نرخ یک میلیارد و ۶۱۰ میلیون تومان رسیده است.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/4zr5my8P
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه