جمعه, ۱۴ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 3 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از تجارت نیوز، قیمت خودرو امروز، دوشنبه، 8 آبان 1402، وضعیت پر تغییری را تجربه می کند و روند کلی بازار یکسان نیست. در هر دو بازار خودرو های داخلی و مونتاژی، در حالی که برخی محصولات تا چند ده میلیون رشد قیمت داشته اند، تعدادی از مدل در مدار ثبات یا کاهش نرخ قرار گرفته اند.

در این میان چانگان CS35 تیپ ۳، خودروی وارداتی سایپا، که روز گذشته بک میلیارد و ۴۸۵ میلیون تومان قیمت داشت، امروز با نرخ یک میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان به معامله گذاشته شد تا در کمتر از ۲۴ ساعت رشد ۴۵ میلیون تومانی را به ثبت برساند.

نوسان قیمت خودروهای داخلی در بازار

با بالا رفتن تنش ها میان حماس و اسرائیل، نرخ دلار در ابتدای هفته دوباره از کانال 52 هزار تومان عبور کرد و همین افزایش نرخ دلار، سایر بازارهای داخلی از جمله بازار خودرو را هم با صعودهای چند درصدی مواجه ساخت؛ اما روز گذشته، نرخ دلار دوباره کاهش داشت و تا نزدیکی 51 هزار تومان پایین آمد. انتظار می رفت که همین امر، دلیلی بر کاهش قیمت در بازار خودرو باشد که تعدادی از محصولات نشان دادند به رغم تبعیت از روند افزایشی نرخ دلار، در شیب نزولی ارز، آن را همراهی نمی کنند.

قیمت خودروهای داخلی امروز، نوسانات ریز و درشتی دارد.

کوییک دنده ای R از هاچ بک های اقتصادی شرکت سایپا محسوب می شود که طی هفته های گذشته نوسانات جزئی داشت و در محدوده 350 میلیون تومان معامله شد. اما امروز تغییری نداشته و روی کانال 355 میلیون تومان معامله می شود.

شاهین G از سدان های لوکس سایپا به شمار می رود که از چند روز گذشته تغییری نداشت، امروز پنج میلیون تومان گران تر شده و با قیمت 585 میلیون تومان به فروش می رسد.

پژو 206 تیپ 2 که ارزان ترین هاچ بک ایران خودرو به شمار می رود، طی هفته ‎های گذشته تغییری نداشت؛ اما امروز همانند شاهین حدود پنج میلیون تومان بالا رفت و با قیمت 485 میلیون تومان خرید و فروش می شود.

دنا پلاس 6 دنده توربوشارژ که طی روزهای گذشته حدود چند میلیون تومان گران تر شده بود، امروز دو میلیون تومان پایین آمد و به نرخ 741 میلیون تومان رسید.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/9fB7FlA7
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه