یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 5 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از تجارت نیوز، قیمت خودرو امروز پنج شنبه 11 آبان 1402 در آرامش و به دور از تلاطم گزارش می شود. البته افت و خیز قیمت نیز در بازار داخلی ها و مونتاژی ها به چشم می خورد.

نرخ دلار در روز گذشته به میزان بسیار جزئی افزایش داشت؛ اما این افزایش در حدی نبود که بتواند بازار خودروی امروز را دچار تلاطم کند. از سوی دیگر روز گذشته قیمت نهایی 6 محصول وارداتی در سامانه یکپارچه مشحص شد که می تواند به عنوان یکی از مهم ترین اخبار تأثیرگذار در بازار خودرو به شمار آید.

قیمت خودروهای داخلی در بازار بدون تغییر ماند

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی امروز، نوسانات جزئی دارد.

کوییک دنده ای R از هاچ بک های اقتصادی شرکت سایپا محسوب می شود که در هفته های گذشته نوسانات جزئی داشت؛ این خودرو روز گذشته نیز هیچ تغییری نداشت، اما امروز با افت سه میلیون تومانی به نرخ 352 میلیون تومان رسید.

شاهین G سدان آپشنال سایپا به شمار می رود که طی دو روز گذشته با افزایش و کاهش دو میلیون تومانی در واقع تغییری نداشت. این خودرو امروز نیز هیچ تغییر قیمتی نداشته است و با قیمت 585 میلیون تومان معامله می شود.

پژو 206 تیپ 2 با مدل 1401 ارزان ترین هاچ بک تولیدی ایران خودرو محسوب می شود. این خودرو در سه روز گذشته، مدام در حال افزایش و کاهش پنج میلیون تومانی است. بنابراین امروز نیز صعود روز گذشته را جبران کرد و با کاهش پنج میلیون تومانی به نرخ 480 میلیون تومان رسید.

دنا پلاس 6 دنده توربوشارژ از سدان های پرقدرت ایران خودرو است که روزهای گذشته افت و خیزهای زیر پنج میلیون تومان را به ثبت رسانده بود؛ اما امروز هیچ تغییری ندارد و با قیمت 742 میلیون تومان خرید و فروش می شود.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/GjkFaDNE
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه