چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Wed, 1 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

کنکور آسان است

5 ماه پیش ( 1402/8/13 )
 

موفقیت در کنکور

برای موفق شدن در کنکور و قبولی در رشته های معتبر مانند پزشکی، دندانپزشکی، حقوق و مهندسی، باید وارد یک رقابت جدی شوید و این مسیر طولانی را مرحله به مرحله طی کنید.

ابتدا هدفگذاری کنید و تعیین کنید که علاقه مند به کدام رشته و دانشگاه هستید. سپس به خودتان قول دهید که هر اتفاقی هم بیفتد، از تمام توان خود برای قبولی در رشته دلخواهتان استفاده خواهید کرد.

برای عبور از هر مسیری، نیاز به نقشه راه و برنامه دارید. برای کنکور نیز باید یک برنامه درسی مناسب و منطقی داشته باشید.

دوران کنکور یکی از سخت ترین و پراسترس ترین مراحل زندگی هر فرد است. بدون شک، اکثر شما نیز این دوره را تجربه کرده اید و مشکلات بسیاری را در شب ها و روزهای قبل از کنکور تجربه کرده اید. گاهی اوقات شما نیز نگران آینده فرزندان خود می شوید.

اگر خودتان نمی توانید برنامه ای مناسب را طراحی کنید، می توانید از معلمان یا مشاورانی که تجربه دارند، راهنمایی بخواهید.

برای کسب رتبه خوب، اولویت خواندن کتاب های درسی است؛ اما استفاده از کتاب های کمکی نیز می تواند مسیر موفقیت را برایتان آسان تر کندپکیج های آموزشی انتشارات گیلنا شامل ویدئوهای ضبط شده با کیفیت بالا هستند که در لوحهای فشرده عرضه می شوند. در این پکیج ها دروس سطوح پایه و همچنین دروس دوازدهم تدریس می شود. شما می توانید بر اساس نیاز خود، مباحث و درس هایی که برایتان مشکل تر است، را خریداری کنید و با تکرار مشاهده آنها، اشکالات خود را برطرف کنید.

خرید پکیج های استاد سامان مطلبی

کنکور آسان است

کنکور آسان است یکی از قدیمی ترین مؤسسات آموزشی در حوزه آمادگی برای کنکور است. این موسسه از سال 1373 فعالیت خود را آغاز کرده و تا به امروز به بسیاری از دانش آموزان در راستای موفقیت در کنکور کمک کرده است. ارائه پکیج های آموزشی و برگزاری برنامه های آموزشی تلویزیونی نیز بخشی از فعالیت های مهم این موسسه می باشد. خدمات آموزشی این موسسه در تمامی دروس عمومی و تخصصی رشته های مختلف تحصیل ارائه می شوند.

موسسه کنکور آسان دارای مجوز تولید ویدئوهای آموزشی با کیفیت مناسب برای کنکور است و آن ها را در قالب لوح های فشرده و جزوات چاپی به دست داوطلبان می رساند.

برنامه های تلویزیونی این موسسه هر روز ساعت 17 از شبکه دوم سیما تحت عنوان برنامه اوج یادگیری پخش می شوند.

مطالب آموزشی تهیه شده توسط انتشارات گیلنا برای تمام گروه های آزمایشی کنکور مناسب است. آن ها تمام مباحثی را که برای موفقیت در کنکور سراسری ضروری است، در هر سه پایه تحصیلی دهم، یازدهم و دوازدهم متوسطه، منتشر کرده اند. دروس تمام گروه های آزمایشی کنکور سراسری، از جمله تجربی، علوم ریاضی و فنی و انسانی، در این لوح های فشرده تدریس می شوند.

هر استاد در درس مربوط به خود، علاوه بر تدریس مباحث، نکات تستی را نیز بیان می کند. آموزش تکنیک های تست زدن در هر درس به تسلط بیشتر داوطلب و موفقیت او در کنکور سراسری کمک می کند.

اگر هنوز به صورت جدی درس خواندن را آغاز نکرده اید یا فکر می کنید پایه علمی قوی ندارید، ناامید نباشید.

استاد عارف ربیعیان

انتشارات گیلنا

انتشارات گیلنا با شعار "کنکور آسان است" تلاش کرده است تا شما را در این مسیر فراز و نشیب همراهی کند و به سوی موفقیت قدم بردارید. باید توجه داشت که عبارت "کنکور آسان است" تنها زمانی واقعیت می پذیرد که شما از امکانات و قابلیت های برنامه اوج یادگیری و همچنین بسته های آموزشی یادگیری آسان بهره مند شوید. اما سوال اینجاست که این برنامه و بسته های آموزشی در چه زمینه هایی شامل خدمات و قابلیت ها می شوند؟

پکیج های آموزشی گیلنا شامل ویدئوهای ضبط شده با کیفیت بالا هستند که در لوحهای فشرده عرضه می شوند. این پکیج ها دروس سطوح پایه و دوازدهم را پوشش می دهند. شما می توانید بر اساس نیاز خود، مباحث و دروسی که برایتان دشوار است را خریداری کنید و با تکرار مشاهده آنها، اشکالات خود را برطرف کنید.

یکی از مزیت های استفاده از بسته های آموزشی انتشارات گیلنا این است که شما نیازی به حضور در کلاس درس ندارید و می توانید در هر ساعتی که بخواهید، دروس مورد نظر خود را بارها تماشا کنید. همچنین، از رفت و آمد و هدر رفتن وقت در ترافیک نیز جلوگیری می کنید.

انتشارات گیلنا همراه با خرید بسته های آموزشی، برنامه درسی رایگانی را نیز در اختیار شما قرار می دهد.

برای خرید منابع کمک درسی گیلنا، می توانید از طریق اپلیکیشن "کنکور آسان" اقدام کنید.

سختی های رشته پزشکی

اساتید انتشارات گیلنا

انتشارات گیلنا با ارائه محصولات متنوع، به داوطلبان کنکور امکانات متعددی را فراهم می کند. یکی از این محصولات، پکیج های گروه آزمایشی انسانی، تجربی و ریاضی برای سه پایه تحصیلی دهم، یازدهم و دوازدهم متوسطه است. این پکیج ها شامل تدریس کامل تمام بخش ها، بیان نکات کنکوری و نمونه تست های هر مبحث، آموزش جامع تستی و تکنیک های سریع تست زدن می باشند.

در انتشارات گیلنا، استادانی همچون سامان مطلبی و عارف ربیعیان در تدریس مشغول به فعالیت هستند.

تمامی پکیج ها با توجه به آخرین تغییرات کنکور هر سال به روزرسانی می شوند.

علاوه بر این پکیج ها، انتشارات گیلنا یک اپلیکیشن را طراحی کرده است که امکان تماشای نمونه تدریس اساتید را برای داوطلبان فراهم می کند و همچنین خرید آسان محصولات مجموعه را فراهم می سازد. روش دانلود و نصب این اپلیکیشن به طور کامل در سایت گیلنا توضیح داده شده است.

مجموعه اوج یادگیری فیلم های آموزشی مناسب با سطح علمی داوطلبان را فراهم کرده است که توسط افراد با سطح علمی ضعیف یا قوی قابل استفاده هستند. این فیلم ها کیفیت صوتی و تصویری بالا دارند و مجوزهای لازم را از سازمان های مرتبط دریافت کرده اند.

منابع آموزشی ارائه شده توسط انتشارات گیلنا همراه با خدمات مشاوره رایگان برای تمامی داوطلبانی که در این مجموعه ثبت نام می کنند، همراه است. برای اطلاعات بیشتر درباره نحوه استفاده از این خدمات مشاوره رایگان، می توانید به سایت موسسه مراجعه کنید.

مشاوره تحصیلی

بعد از تهیه پکیج های کنکور از موسسه کنکور آسان، شما می توانید با مشاوران آن ها تماس بگیرید تا در مورد هر سؤالی که دارید راهنماییتان کنند. مشاوران آموزشی موسسه کنکور آسان با توجه به مطالب و مباحث موجود در پکیج ها، می توانند به شما راهنمایی کاملی ارائه دهند و در مورد نحوه استفاده از لوح های فشرده و برنامه های مطالعه مناسب برای شما توضیحاتی را ارائه کنند.

با توجه به اطلاعات موجود در سایت کنکور آسان، پس از خرید پکیج، شما می توانید با مشاوران آن ها تماس بگیرید و سؤالاتتان را مطرح کنید. آن ها هم به شما راهنمایی خواهند کرد و برنامه مناسبی را برای مطالعه دروسی که در پکیج خریداری کرده اید، تهیه خواهند کرد.

در مورد تهیه پکیج های کنکور موسسه کنکور آسان، شما می توانید از طریق نصب اپلیکیشن کنکور آسان یا مراجعه به سایت آن، پکیج های مورد نیاز خود را تهیه کنید. در سایت کنکور آسان، قیمت هر درس در هر پایه تحصیلی به همراه اطلاعات کاملی مثل نام اساتید و مباحث مطرح شده در هر لوح فشرده به طور کامل توضیح داده شده است. شما می توانید قبل از خرید، این اطلاعات را مشاهده کنید و سپس پکیج های مورد نیاز خود را تهیه کنید.

ارتباط با گیلنا

جهت ارتباط با انتشارات گیلنا و خرید پکیج های مهندس سامان مطلبی و مهندس عارف ربیعیان میتوانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

  • 02166552600
  • 09121968536
  • 02122130931
برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/K8dBI4mN
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهمریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیون
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه