چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Wed, 1 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

با افزایش فعالیت افراد سودجو در بازار لوازم خانگی، تشخیص اصل بودن تلویزیون سامسونگ برای خریداران دشوار شده است. در این مقاله قصد داریم به شما بگوییم که چطور می توانید از خرید تلویزیون تقلبی سامسونگ جلوگیری کنید.

تشخیص اصل بودن تلویزیون سامسونگ

۷ راه تشخیص اصل بودن تلویزیون سامسونگ

  1. جستجو در گوگل

اولین کاری که باید انجام دهید، جستجوی مدل تلویزیون در گوگل است. اگر مدل مورد نظر شما در جستجوی گوگل یافت نشد، احتمال تقلبی بودن آن زیاد است. البته این روش به تنهایی نمی تواند قطعی باشد، اما با توجه به سایر روش ها می تواند مفید باشد.

برای مثال، اگر قصد خرید تلویزیون سامسونگ مدل Q80C را دارید، باید با جستجوی این مدل در گوگل، مطمئن شوید که این مدل وجود دارد و توسط شرکت سامسونگ تولید شده است. اگر مدل Q80C در جستجوی گوگل یافت نشد، احتمال تقلبی بودن آن زیاد است.

  1. بسته بندی محصول

بسته بندی تلویزیون سامسونگ باید دارای کیفیت بالایی باشد و از مواد اولیه مرغوب ساخته شده باشد. بسته بندی تلویزیون سامسونگ اصلی معمولاً از جنس مقوای ضخیم و محکم است و دارای درج اطلاعات دقیقی در مورد تلویزیون است. همچنین، بسته بندی تلویزیون سامسونگ اصلی معمولاً دارای لوگوی شرکت سامسونگ و سایر نشان های استاندارد است.

برای مثال، در بسته بندی تلویزیون سامسونگ اصلی، باید موارد زیر را مشاهده کنید:

  • مدل تلویزیون
  • سریال نامبر تلویزیون
  • اطلاعات فنی تلویزیون
  • لوگوی شرکت سامسونگ
  • سایر نشان های استاندارد

در صورتی که هر یک از موارد ذکر شده در بسته بندی تلویزیون وجود نداشت یا با اطلاعات تلویزیون مطابقت نداشت، احتمال تقلبی بودن آن زیاد است.

راه تشخیص اصل بودن تلویزیون سامسونگ

  1. سریال نامبر

سریال نامبر تلویزیون باید بر روی بسته بندی و پشت تلویزیون یکسان باشد و در صورت مغایرت، تلویزیون تقلبی است.

برای مثال، سریال نامبر تلویزیون سامسونگ اصلی معمولاً از ترکیب حروف و اعداد تشکیل شده است و طول آن معمولاً 16 رقم است.

  1. مدل محصول

می توانید از طریق تنظیمات تلویزیون، مدل و سریال نامبرهای آن را دریافت کنید. برای این کار، به قسمت Menu بروید و از بخش Support گزینه Contact Samsung یا About This TV را انتخاب کنید.

برای مثال، در صفحه About This TV تلویزیون سامسونگ، می توانید مدل تلویزیون، سریال نامبر تلویزیون، نسخه نرم افزار تلویزیون و سایر اطلاعات مربوط به تلویزیون را مشاهده کنید.

در صورتی که مدل تلویزیونی که مشاهده می کنید با مدل تلویزیونی که در بسته بندی ذکر شده است مطابقت نداشت، احتمال تقلبی بودن آن زیاد است.

سریال نامبر تلویزیون سامسونگ اصلی

  1. طراحی

تلویزیون سامسونگ اصلی دارای طراحی دقیق و با کیفیتی است. در صورت مشاهده هر گونه ایراد در طراحی تلویزیون، احتمال تقلبی بودن آن زیاد است.

برای مثال، تلویزیون سامسونگ اصلی معمولاً دارای خطوط و زوایای تیز و دقیقی است. همچنین، تلویزیون سامسونگ اصلی معمولاً دارای کیفیت ساخت بالایی است و هیچ گونه لبه یا گوشه تیز و برنده ای ندارد.

در صورتی که تلویزیونی که مشاهده می کنید دارای خطوط یا زوایای نامنظم، کیفیت ساخت پایین یا لبه ها و گوشه های تیز و برنده باشد، احتمال تقلبی بودن آن زیاد است.

  1. چیدمان و سبک محتوایی

رابط کاربری و محیط تلویزیون های سامسونگ دارای یک سبک خاص و سیستم عامل تایزن هستند که تلویزیون های تقلبی از آن پیروی نمی کنند.

برای مثال، رابط کاربری تلویزیون سامسونگ اصلی معمولاً دارای رنگ های روشن و زنده است. همچنین، رابط کاربری تلویزیون سامسونگ اصلی معمولاً دارای انیمیشن های روان و جذابی است.

در صورتی که رابط کاربری تلویزیونی که مشاهده می کنید دارای رنگ های کدر و مرده، انیمیشن های کند و خشن یا سایر مشکلات باشد، احتمال تقلبی بودن آن زیاد است.

سایر نکات

علاوه بر نکات ذکر شده، در هنگام خرید تلویزیون سامسونگ به موارد زیر نیز توجه کنید:

  • از فروشگاه های معتبر خرید کنید.
  • هنگام خرید تلویزیون از فروشنده فاکتور خرید دریافت کنید.
  • در صورت امکان، تلویزیون را قبل از خرید چک کنید.

فروشگاه بانه آی تی با چندین سال سابقه در زمینه فروش تلویزیون های سامسونگ جزو فروشگاه های معتبر در زمینه لوازم خانگی می باشد و تمامی محصولات آن با گارانتی و ضمانت نامه معتبر به فروش میرسند.

با رعایت نکات ذکر شده می توانید از خرید تلویزیون تقلبی سامسونگ جلوگیری کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/gFnI10SE
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهمریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیون
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه