چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Wed, 1 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

گوشواره مناسب گردن کوتاه

4 ماه پیش ( 1402/10/5 )
 

گوشواره مناسب گردن کوتاه

خانم های ظریف و با استخوان بندی ریز معمولا گردن کوتاهی دارند؛ به همین دلیل بهتر است از گوشواره هایی استفاده کنند که به کمک خطای دید گردن را تا حدودی بلندتر نشان دهد. انتخاب گوشواره مطابق با اندازه گردن و شکل و فرم صورت می تواند زیبایی افراد را دوچندان کند. برندهایی مثل ژوپینگ انواع این گوشواره را تولید می کنند و در بین خریداران طرفداران زیادی دارند.

برای خرید گوشواره مناسب گردن کوتاه می توانید به فروشگاه زودیکا مراجعه کنید که تنوع بالایی از گوشواره های متناسب با اشکال و اندازه های مختلف صورت و گردن را ارائه می دهند. در این فروشگاه ها می توانید مشاوره های تخصصی دریافت کرده و گوشواره ای را انتخاب کنید که به بهترین شکل با ویژگی های ظاهری شما هماهنگی داشته باشد. با ارائه قیمت بدلیجات روز زودیکا در کنار شماست تا بهترین تصمیم را برای خرید بگیرید.

چه گوشواره هایی باعث خطای دید و بلندتر دیده شدن گردن می شود؟

برای بروز خطای دید و بلندتر دیده شدن گردن می توانید از گوشواره های زیر استفاده کنید:

  • گوشواره های زینتی
    گوشواره های زینتی به بلندتر دیده شدن گردن کمک زیادی می کنند. گوشواره های زینتی در دسته بندی های مختلف قرار می گیرند و معمولا در برخی از قسمت های خود دارای مروارید و یا سنگ هستند. بعضی از گوشواره های زینتی از انواع گوشواره های سنتی هستند که به دلیل استفاده از طرح و نقش های مختلف در آن ها، نظر افراد به سمت گوشواره جذب می شود و دیگر گردن افراد به چشم نمی آید.
  • گوشواره های آویزی
    گوشواره آویزی گزینه ای مناسب برای افرادی است که گردن کوتاهی دارند. تنها شرط استفاده از گوشواره آویزی این است که افراد باید اندازه این گوشواره را طوری انتخاب کنند که گوشواره روی شانه آنها قرار نگیرد، برای مثال افراد با گردن کوتاه می توانند گوشواره های آویزی ۴ یا ۵ سانتی خریداری کنند که روی قسمت شانه آنها نیفتد.

قیمت بدلیجات روز زودیکا

  • گوشواره های طرح ترمه
    این گوشواره ها به دلیل دارا بودن جذابیت زیبا و خاص نظر افراد را به خود جذب می کند به گونه ای که فرد دیگر نگاهی به گردن شما نمی کند. استفاده از رنگهای مختلف در تولید این گوشواره ها، باعث می شود گوشواره جلوه و نمای زیادی داشته باشد. یکی از مهمترین مزایای استفاده از گوشواره های طرح ترمه این است که این گوشواره ها در انواع مختلف مانند دایره ای، مربعی و مثلثی و غیره در بازار موجود هستند.
  • گوشواره های مسطح و زاویه دار
    گوشواره های زاویه دار و مسطح شکل ظاهری خاص و ویژه ای دارند که به زاویه دار تر نشان داده شدن صورت کمک زیادی می کنند. زمانی که فرد از این گوشواره استفاده می کند، مسطح بودن گوشواره باعث می شود گردن فرد کشیده تر نشان داده شود و گردن زاویه دار تر به نظر برسد.
  • گوشواره با سنگ های زینتی
    استفاده از سنگ های زینتی در گوشواره، به گوشواره جلوه و نمای زیبایی به شما می دهد. به گونه ای که افرادی که به شما نگاه می کنند، دیگر توجهی به کوتاه بودن گردنتان نخواهند داشت. از آنجایی که سنگ های زینتی در دو دسته بندی سنگ های طبیعی و مصنوعی قرار می گیرند، افرادی که به دنبال گوشواره با سنگ های زینتی هستند می توانند این محصول را در قیمت های مختلف خریداری کنند.

خرید گوشواره از گالری آنلاین بدلیجات زودیکا

چه گوشواره هایی برای افراد با گردن کوتاه مناسب نیستند؟

برخی از گوشواره ها نمی توانند گزینه مناسب برای افرادی که گردن کوتاه دارند باشند. برای مثال یکی از انواع گوشواره هایی که برای این افراد مناسب نیست، گوشواره های میخی است. گوشواره میخی به نوعی از گوشواره گفته می شود که جلوی گوش قرار می گیرد و در قسمت پشت با استفاده از یک شی خارجی پشت گوش فیکس می شود. از آنجایی که این مدل از گوشواره خیلی کوچک است و جلوه چندان زیادی ندارد، نمی تواند برای افرادی که گردن کوتاهی دارند گزینه مناسبی باشد. اگر به دلیل پایین بودن وزن این گوشواره ها مجبور شدید گوشواره میخی تهیه کنید، انواعی از آن را خریداری کنید که دارای نگین و یا سنگ های زینتی هستند و جلوه بیشتری دارند، زیرا این گوشواره ها برای جلب نظر افراد و و پرت کردن حواس از قسمت گردن مناسب ترند. یکی دیگر از گوشواره هایی که برای استفاده توسط افرادی که گردن کوتاه دارند مناسب نیستند، گوشواره هایی هستند که دور حلقه گوش قرار می گیرند . این گوشواره ها دور حلقه گوش فیکس می شوند و امکان جابجایی آنها وجود ندارد، اما به دلیل دارا بودن اندازه کوچک برای افراد با گردن کوتاه مناسب نیستند.

کلام آخر

امیدواریم که این مطلب به شما کمک کند تا زیورآلات مناسب تری را برای خود و عزیزان تان بخرید. برای خواندن مطالب مفید و همچنین خرید گوشواره مناسب گردن کوتاه از یک برند معتبر، شما را به بازدید از گالری آنلاین بدلیجات زودیکا دعوت می کنیم.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/e0aXJA3p
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهمریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیون
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه