یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 5 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

انتخاب و خرید لوازم برای خانه یکی از دغدغه های همیشگی افراد بوده و هست باید دقت داشت که قبل از اقدام به انتخاب سعی کنید سلیقه خود را بشناسید چون قسمتی از خرید به سلیقه شما مربوط می شود مثلا پس از انتخاب برند مناسب ، انتخاب رنگ کاملاً سلیقه ای است. در این مقال این موضوع را در چند دسته بررسی خواهیم کرد:

گوی پلاسما

انتخاب لوازم دکوری

انتخاب لوازم دکوری یکی از جنجال برانگیز ترین مباحث است که تقریباً قانون خاصی ندارد و کاملاً سلیقه ای است به طوریکه میتوان آنها را با معماری و دکوراسیون منزل هماهنگ کرد و یا با سلیقه خود انتخاب کنید. اما نکته اصلی که باید رعایت کرد این است که لوازم دکوری باید خاص و منحصر به فرد و زیبا باشد و به قول قدیمی تر ها تک باشد و به جای انبار کردن لوازم بی کیفیت در منزل تنها چند قلم خاص را در منزل داشته باشیم. برای مثال داشتن یک گوی پلاسما بهتر از هزاران نمونه چراغ بی کیفیت است که در همه جا یافت می شود.

 

انتخاب لوازم آشپزخانه

آشپزخانه مرکز تولیدی خانه محسوب می شود و این قسمت عموماً برای خانم ها از اهمیت بالایی برخوردار است انتخاب لوازم آشپزخانه در ابتدا با برآود بودجه ای که برای خرید در نظر گرفته اید شروع می شود و متناسب با آن اقدام به انتخاب برند مناسب که دارای عمر مفید بالا باشد می نماییم البته تعداد اعضای خانواده در انتخاب لوازم آشپزخانه موثر است و طبیعتاً هر چه جمعیت خانواده بیشتر باشد باید لوازم هم به گونه ای انتخاب گردند که جوابگوی آنها باشد.

 

انتخاب لوازم شخصی

در انتخاب لوازم شخصی پس از انتخاب برند مناسب نوبت به انتخای های سلیقه ای می رسد که در این انتخاب عوامل متعددی از جمله فرهنگ حاکم بر جامعه و فرهنگ خانواده و موقعیت اجتماعی فرد مطرح است.

پس لازم است تا به در نظر گرفتن نیازها و بودجه در حد توانایی خودمان لوازم شخصی را بررسی، انتخاب و خرید نماییم برای مثال برای شخصی که کارمند و یا مدیر شرکت و ... است خرید بند کفش چراغدار می تواند فاجعه باشد در حالیکه برای نوجوان که برای جمع دوستان می خواهد خرید کند این انتخاب می تواند حتی حسادت برانگیز هم باشد. پس در نظر گرفتن شان اجتماعی در تهیه لوازم شخصی یکی از اولویت ها است.

بلوتوث ماشین

انتخاب لوازم الکترونیک

ضرب المثلی هست که میگوید آنقدر ثروتمند نیستم که لوازم بی کیفیت خریداری نمایم و در عمل نیز واقعاً این چنین است وسایل بی کیفیت معمولاً چند روزی میهمان ما هستند و دوباره مجبوریم تا به صورت تکراری برای همان نیازمان دوباره هزینه کنیم در حالیکه با انتخاب برند مناسب و با کیفیت، شاید در خرید دوباره همین نیاز خرید اولتان کاملاً فراموش شده باشد.

اما وقتی سخن از لوازم الکترونیک است حساسیت این موضوع دو چندان می شود چرا که همانطور که می دانید امکان خرابی در لوازم الکترونیک بالا است برای مثال وقتی میخواهید برای استفاده از آهنگ های گوشی موبایل و هر اپلیکیشنی در ماشین از بلوتوث ماشین استفاده کنید در صورت عدم تهیه برندهای معتبر همیشه با مشکل موجه خواهید بودهم در اتصال و هم در خرابی و ... و یا اانتخاب شارژر و سیم شارژر نامناسب در حالیکه هر روز به آن نیاز دارید هم شما را کلافه میکند و هم به گوشیتان آسیب می زند.

نتیجه گیری

نهایتا به خاطر داشته باشید که اگر تصمیم به انتخاب و تهیه لوازم خانه و شخصی گرفتید حتما قبلا در مورد نیاز و بودجه و برندهای معتبر تحقیق کنید همچنین از تجربیات خریداران همان کالا در فروشگاه های داخلی و خارجی اطلاعات جمع آوری نمایید و مطمئن باشید آنقدر این اطلاعات به واقعیت نزدیک خواهد بود که متعجب خواهید شد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/YHZwbCSc
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه