یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 5 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

گل رز جاودان چیست؟

 

گل رز جاودان که معمولا به آن رز جاودان نیز میگویند، گلی کاملا طبیعی است با همان لطافت، ظرافت و زیبایی رز های هلندی که با استفاده از فرآیندی ویژه عمر آن افزایش یافته است. گل رز جاودان که ما در سیتی گل به مشتریان خود عرضه میکنیم کاملا با گل مصنوعی متفاوت است و با جرئت میتوانیم از کیفیت و اصالت کار خود تعریف کنیم.

گل جاودان پیشنهاد ویژه سیتی گل برای کسانی است که به دنبال یک گل جاودان به عنوان هدیه هستند که طراوت و زیبایی خود را تا سالها حفظ کند و بتواند مانند گل رز تازه چیده شده برای شخص کادو گیرنده لذت بخش بماند.

(از تابش مستقیم نور خورشید و رطوبت و پاشیدن آب یا عطر، درجه حرارت بالا یا پایین برای تازه نگه داشتن آن اجتناب کنید)

برای خرید رز جاودان میتوانید به صورت آنلاین با مراجعه به فروشگاه گلفروشی آنلاین سیتی گل، با استفاده از فیلتر های جذاب انتخاب خود را کرده و رز همیشه جاودان مد نظرتان را به سبد خرید اضافه نمایید. خرید گل رز جاودان از مجموعه سیتی گل به شما این امکان را خواهد داد تا اگر ساکن تهران یا کرج هستید کمتر از سه ساعت منتظر تحویل سفارش جذاب خود باشید.

فروشگاه اینترنتی سیتی گل بعد از دریافت سفارش خرید گل جاودانه بلافاصله از طریق سیستم های اطلاع رسان آنلاین از سفارش شما مطلع شده و بدون درنگ بهترین بسته بندی را جهت ارسالی امن و شکیل برای شما فراهم خواهد کرد. پس از بسته بندی محصول مورد نظر تحویل پیک مجموعه سیتی گل داده میشود که اطمینان کامل از سالم رسیدن باکس رز جاودانه خریداری شده حاصل شود.

رز جاودان

مزیت های خرید گل رز جاودان

 

خرید گل رز جاودان بعنوان هدیه تولد، مناسبت های مختلف یا حتی خارج از بحث هدیه دادن برای خودتان میتوانید خریداری کنید

  • دکوری زیبا و ماندگار
  • ماندگاری تا 5 سال
  • دارای زیبایی و طراوت
  • دارای مفاهیم عمیق
  • رنگ بندی متنوع
  • متناسب با سلیقه های مختلف

 

با هدیه دادن گل رزجاودان، مهر و محبت شما در ذهن و قلب عزیزانتان جاودانه خواهد شد.

گل رز جاودان

قیمت رز جاودان

قیمت رز جاودان بستگی به نوع باکس (محافظ پلاستیک و شیشه ای) و یا برند رز جاودان و تعداد گل رز جاودان استفاده شده در باکس دارد

همچنین بعضی از باکس های رز جاودان موزیکال میباشند که قیمت بیشتری نسبت به سایر محصولات دارد

در نهایت، قیمت گل رز جاودانه ممکن است برای برخی گزاف به نظر برسد، اما برای کسانی که می خواهند نهایت عشق و تحسین را به نمایش بگذارند، هزینه ناچیزی برای هدیه ای است که تا آخر عمر باقی بماند. بنابراین، اگر به دنبال راهی منحصر به فرد و فراموش نشدنی برای نشان دادن محبت خود هستید، سرمایه گذاری در یک گل رز جاویدان را برای یک گل واقعا خاص در نظر بگیرید.

نماد نهایی عشق و تجمل

چه به دنبال غافلگیری عزیزانتان با یک هدیه منحصربفرد و چه به دنبال افزایش فضای زندگی خود هستید، مجموعه رز جاودانه ما مظهر تجمل است. این گل رز برای سالگردها، روز ولنتاین، تولدها یا هر مناسبت خاصی ایده آل است، این گل رز مطمئناً عشق شما را به فوق العاده ترین حالت منتقل می کند.

امروز داستان عشق ابدی خود را انتخاب کنید

مجموعه خیره کننده ما از گل های رز جاودان را مرور کنید و قطعه ای عالی را کشف کنید تا برای همیشه داستان عشق خود را ثبت کنید. از رزهای تکی زیبا گرفته تا باکس های 4شاخه و 13 شاخه رز جاودان باشکوه، ما طیف گسترده ای از گزینه ها را برای مناسبت با هر سبک و مناسبتی داریم. با سیتی گل، می توانید هر لحظه را فراموش نشدنی کنید.

چه مدت دوام خواهند داشت؟

تمام گل های جاودان ما از جمله گل های رز و هورتانسیا جاودان ما با مراقبت مناسب حداقل 3 سال تضمین می شوند. مشتریان ما گل های جاودان ما را به ضمانت ما گزارش کرده اند. که 3 تا 5 سال طول کشیده است.

اینها شکوه طبیعی رزهای تازه را با تکنیک های نگهداری دقیق حفظ می کنند. هر گلبرگ ظریف، رنگ پر جنب و جوش، و جزئیات پیچیده دست نخورده باقی می ماند و به شما امکان می دهد که در همان جادوی بصری شکوفه های تازه لذت ببرید.

از گل رز جاویدان می توان به عنوان دکور منزل نیز استفاده کرد. می توانید آن ها را روی یک میز به نمایش بگذارید و ظرافتی به فضای زندگی تان ببخشید. آنها برای افزودن رنگ و شادابی به هر اتاقی عالی هستند و می توانند به عنوان یک قطعه بیانی یا بخشی از دکوراسیون شما استفاده شوند.

رز جاودانه

هر مناسبتی را با گل جاودان جشن بگیرید

رز جاویدان هدیه ای عالی برای هر مناسبت است. هر رویدادی که باشد، او مطمئناً احساسات پشت چنین هدیه ای قابل توجه را دوست دارد و قدردانی می کند و از درخشش فوق العاده آن شگفت زده خواهد شد.

این هدیه مخصوصاً مناسبی برای بزرگداشت سالگرد است، به عنوان یک نشانه نمادین که نشان دهنده ماهیت پایدار عشق است.

هیچ راه مناسب تری وجود ندارد که به او نشان دهید که چقدر برای ازدواجتان ارزش قائل هستید و رویای شما برای داشتن آینده ای طولانی و شاد با هم. چه در حال جشن گرفتن سالگرد طلایی خود باشید و چه به دنبال هدیه ایده آل برای اولین سالگرد باشید، گل رز جاودان را انتخاب کنید تا روزی به یاد ماندنی بسازید.

شاید والدین یا سایر اقوام نزدیک شما به سالگرد نقطه عطفی در زندگی مشترک خود رسیده باشند، و شما به دنبال چیزی منحصر به فرد و در عین حال مهم هستید که گواهی بر ازدواج طولانی و شاد آنها باشد.

بیشتر سالگردهای دیگر خارج از این مناسبت های عطف نیز با رنگ های خاصی نشان داده می شوند. به عنوان مثال، دومین گل سالگرد ازدواج با رنگ قرمز مشخص می شود، سالگرد چهارم آبی یا سبز است و سالگرد ششم بنفش است.

به این ترتیب، طیف گسترده ای از رنگ هایی که رزهای جاودان ما ارائه می کنند تقریباً برای هر سالگرد به عنوان هدیه مناسب هستند. چرا هر سال یک گل رز ابدیت متفاوت خریداری نمی کنید و نمی بینید که آنها در یک دسته گل زیبا و رنگارنگ جمع می شوند تا هر سال که می گذرد عشق فداکار شما را منعکس کند؟

بنابراین، در اصل، یک هدیه سالگرد باید چیزی مهم باشد که می تواند با افتخار در خانه زوج به نمایش گذاشته شود، به عنوان نشانه ای از آزمایش ها و سختی هایی که با هم پشت سر گذاشته اند، و به عنوان نمادی از امید برای عشق طولانی مدت و خوشبختی در آینده.

در سیتی گل ، ما دوست داریم اشتیاق و عشق خود را از طریق تمام هدایای شخصی خود نشان دهیم. با جدیدترین افزوده شده ما به مجموعه گل رز جاودانه، چرا عشق به گل ها را به روشی پایدارتر و سازگار با محیط زیست به اشتراک نمی گذاریم که می تواند روش خرید گل را برای همیشه تغییر دهد.

زیبایی رزهای ابدی را بدون ریسک تجربه کنید

 

ما درک می کنیم که پیدا کردن گل رز جاویدان یک تصمیم مهم است. به همین دلیل است که ما ضمانت رضایت 100% را از تمامی محصولات خود ارائه می دهیم. اگر کاملاً از خرید خود هیجان زده نیستید، به سادگی آن را ظرف 30 روز برای بازپرداخت کامل بازگردانید

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/3ung8mvK
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه